|

دکوراسیون مدرن و شلوغ خانه 180 متری / خانوم خونه واسه هر سانت این دیزاین برنامه داشته

دکوراسیون ها انواع بسیار مختلفی دارنئد که در این مطلب رفتیم سراغ یه تور خونه گردی با متراژ 180 متر که جذابیت فوق العاده ای داشت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- دکوراسیون برای منزل اهمیت فراوونی داره. اینکه شما شیک ترین و بروزترین لوازم بازار رو تهیه کرده و خریداری کنید، بعد تو این فکر باشید که پر زرق و برق ترین آیتم ها رو که خریدم، پس حتما خونم خوشگل میشه، افکاری کاملا نادرسته. بلکه یک بانوی با سلیقه که به دنبال منزل و دکوراسیونی زیباست، ترجیح میده تا از اصولیات پیروی کرده و سلیقه و خلاقیت خودش رو هم دخیل کنه. در یک دیزاین زیبا انتخاب رنگ مناسب و همچنین مدل های هماهنگ با سبک دکور اهمیت فراوونی داره. خیلی از خونه ها این روزا شدن متراژ پایین و نقلی، اما هنوز هم خیلی از خونواده ها خونه هایی بزرگ دارن که شاید در چیدمان و دیزاینش به مشکل بخورن. چرا که زیبا سازی یک فضای بزرگ کار آسونی نیست و اغلب افراد رو به چالش میکشه. مثلا این بار در تور خونه گردی جدیدمون میخوایم سری بزنیم به منزلی که بالای صد و پنجاه متر متراژ داره. میدونید که در علم معماری منزل بالای 150 متر میشه بزرگ و جزو خونه های بزرگ به حساب میاد. 

دکوراسیون خانه 180 متری

دکوراسیون خانه 180 متری زوج با سلیقه

اینجا خونه ی تهمینه و سلمان هستش که با عشق و سلیقه تمام دیزاینش کردن. تعداد ساکنین این خونه 3 نفر هستن که در منزل 180 متری زندگی می کنند. خانوم خونه لیسانس حقوق داره و خانه‌دار هستن، و سلمان خان هم شغل فروشگاه لوازم یدکی خودرو رو دارند. این ملک شخصی هستش و تاریخ ساختش برمیگرده به 23 سال پیش که با نوسازی این خونواده زیبایی خودش رو دوباره به دست آورده. 

دکوراسیون خانه 180 متری

سه تا سرویس بهداشتی داره و رنگ غالب دکورش هم خاکستری و سفید هستش. ویژگی برجسته ای که در این منزل به چشم می بینیم طراحی آشپزخانه و بالکنی هستش که داره و واقعا جذابه.

دکوراسیون خانه 180 متری

ملاک انتخاب خونه و ترفند انتخاب دکور

خب هرکسی یه معیار و ملاکی برای انتخاب خونه داره. مثلا زوج مورد نظر دلیلشون برای انتخاب و خرید این خونه متراز و بزرگیش بوده و همچنین اتاق سومی که به شکل تو در تو داره، که خب خیلی طول نکشید تا این خونه رو پیدا کنیم چون مال یکی از آشناها بوده. مهمترین دلیل ما متراژ خونه بود که عاشقش شدیم. 

دکوراسیون خانه 180 متری

از طرفی هم خانوم خونه در رابطه با دکوری که انتخاب کرده میگه من برای بازسازی و چیدمان خونه عکس های زیادی رو از دکوراسیون دیدم تا تونستم در نهایت رنگ و دیزاینی که دلم میخواست رو پیدا کنم. دلیل انتخاب رنگمون این بود که تو خونه قبلیمون رنگ مبلمان و بیشتر وسایل تیره بود و خب این مسئله باعث شده بود تا بعد از مدتی تکراری بشه و دلمون رو بزنه. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا برای خونه جدید از رنگ های خنثی استفاده کرده و با لکه گذاری های کوچیک ولی تاثیرگذار جذابیت به خونه ببخشیم.

دکوراسیون خانه 180 متری

دکور برنامه ریز شده خونه 180 متری

خانوم خونه 180 متری از اونجای که خیلی رو دکوراسیون منزلشون حساسیت داشتند، خب تمام آیتم های ریز و درشت خونه رو با برنامه ریزی انتخاب کردند و  تماما با طراحی کامپیوتری انجام شده و هیچ چیز بدون حساب کتاب نبوده.

دکوراسیون خانه 180 متری

دو بخش برجسته خونه تهمینه و سلمان

اما در ابتدای مطلب راجب دو بخش برجسته این خونه صحبت کردیم. یکی بالکن و دیگری آشپزخانه. بالکن منزل تهمینه و سلمان پر از گیاهان آپارتمانی هستش که خب این قسمت از خونه رو تبدیل به فضایی قشنگ و سرسبز گرده که افراد برای دقایق و یا حتی ساعاتی جذاب میتونن در اون به سر ببرند و آرامش بگیرند. از طرفی هم گیاهان آپارتمانی به شکل رونده در دکوری و قفسه های داخل خونه به وفور دیده میشه که واقعا سرزندگی قشنگی به محیط داده. 

دکوراسیون خانه 180 متری

دکوراسیون خانه 180 متری

آشپزخانه

از طرفی فضای آشپزخانه این منزل هستش که با ترند های روز دیزاین شده و طراحی به رنگ تیره داره. شما تو این خونه اثری از رنگهای شارپ نمی بینید اما خب در عوض با لکه گذاری های مورد توجه نمایی منحصر به فرد ساخته اند. 

دکوراسیون خانه 180 متری

اگر منزل شما نیز به مانند این منزل بزرگ است اما به شکل یکراست و یکپارچه، به خوبی میتونید با استفاده از پارتیشن تفکیک فضا داشته باشید. البته که این جدا کننده ها صرفا فقط دیوارهای نازک و پارتیشن نیستند، بلکه میتونید درست مثل خانوم خوش سلیقه این خونه از قفسه بندی کمک گرفته و دیزاینی زیبا به خونه بیفزایید. مبلمان منزل تهمینه و سلمان از سبک کلاسیک هستند که ظاهر و راحتی بین مبل استیل و راحتی دارند. 

دکوراسیون خانه 180 متری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها