|

دکور ارزان اما خیلی شیک خونه ی 85 متری / واسه جهاز پولت کمه بیا تور خونه گردی داریم

اگر قصد تغییر دکورسیون رو دارید و یا میخواین با بودجه کم جهزیه تهیه کنید، پس حتما با این مطلب همراه باشید تا ایده هایی جذاب ببینید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا شرایط اقتصادی چندان خوب نیست و از طرفی هم مردم خب دلشون میخواد زندگی کنن و اونچه که در این دنیا به عنوان عمر و لایف استایل دارند، خوب باشه. اما چطور؟ هزینه های زندگی و خونه  سرسنگینه و دیگه این روزا تو بیشتر خونه ها اغلب خانوم خونه هم شاغله، پس در نتیجه باید زندگی بعد از کار به کام از دو نفر باشه چرا که از خستگی راه میرسن تو خونه امن و جذاب شون بهتره که لذت ببرند، نه اینکه بیشتر احساس ناراحتی داشته باشند. البته که این ناراحتی منظور مشکلات زندگی نیست و در رابطه با احوالات خود خونه داریم صحبت می کنیم. 

این یه حقیقته که بودجه تو جیب خونواده ها برای هزینه های زندگی نامحدود نیست و اتفاقا خیلی هم محدودیت داره. هر خونواده ای هم دلش میخواد خونش رو خوب دکوراسیون کنه تا حالش بهتر باشه، نه اینکه یه خونه شلخته و زشت داشته باشه! گاهی این محدودیت در خرج کردن میتونه چالشی بشه ولی داشتن یه دیزاین خوب غیر ممکن نیست! فقط کافیه تا کی جستجو کنید با ساخت وسایل سفارشی یه خونه ایده آل و در عین حال ارزان بسازید. برای رسیدن به این هدف با ما همراه بمونید.

IMG_0664-1-1024x683

IMG_0685-1-scaled

این خونه که 85 متر متراژ داره مال یه زوج دو نفره جذابه که انرژی و خوشگلاسیون خونه رو به شکلی متفاوت می بیند. این زوج جوان میگن لوازم خونه رو با بودجه محدودی که داشتن ارزون خریدن اما در عوض خوشحالند چرا که با سلیقه و عشق انتخابشون رو کردن و اینها خیلی مهمه. 

هزینه‌ ی دکوراسیون منزل: کابینت، کاغذ دیواری و …؛ ۲۰ میلیون تومان، خرید لوازم خانه؛ ۳۰ میلیون تومان، جمعا ۵۰ میلیون تومان

IMG_0660-1-1024x683

ترفندی که میشه مبل رو ارزون اما با کیفیت ساخت؛ واسه جهزیه چه خوبه

خانوم خونه میگه مبلش رو از محله نعمت آباد خریده اما پارچش رو از یافت آباد، و بعد تحویل سازنده مبل داده و کیفیت مبلش رو بالا برده. پس برای شما هم میتونه ایده خوبی باشه.

خانوم خونه میگه تلویزیونش رو برند ایرانی انتخاب کرده و از طرفی هم اگر یخچال ال جی رو از پیش نداشت احتمالا یا برند ارزان تر ایرانی می خرید و یا اینکه دست دو تهیه میکرد اما برند خارجی تا هزینه ای کمتر صرف بشه. ایشون میگه شاید هزینه ای که من کردم برای برخی هم زیاد باشه اما روی سخنش با دختر خانوماست که برای تهیه جهاز تاکید بر برند های بسیار گرون اونهم اول زندگی دارند.

IMG_0661-1-scaled

ظروف تو این خونه خوشگل اینجوری انتخاب شد

از طرفی هم میگه من یک دست سرویس غذاخوری خریدم که خب این موضوع دو حسن داره. هم اینکه فضایی زیادی اشغال میکنه به خصوص برای اونهایی که خونه یا با متراژ پایین دارند. و هم اینکه اگر یکی از اونها شکست و سرویس نیمه شد بتونه زود بره بازار و یکی دیگه تهیه کنه.

IMG_0684-1024x683

دلیل این رنگ و سبک واسه دکوراسیون خونه چی بود؟

خانوم و آقای خونه میگن دلیل خاصی برای این انتخاب این سبک دکوراسیون نداشتن اما خب علاقه وافر اونها به زندگی و شاد و رنگ ها باعث شتا ناخودآگاه به این سمت برن و لوازم خونشون رو بخرن و بچینن. 

به شخصه شیفته نوع چیدمان و رنگ هایی شدم که این زوج تو خونشون به کار بردن، چرا که زندگی در چنین فضایی میتونه به طور غیر ارادی طراوت و انرژی و به افراد تو خونه و مهموناش منتقل کنه.

IMG_0695-1-1024x683

به نظرت نیازه اول زندگی میز ناهارخوری غول و لاکچری بخری؟ به جاش اینکارو کن

با کمی دقت به وسایل و چیدمان این بانو تو خونش میشه فهمید که نیازی به میز ناهارخوری های بزرگ نیست و میشه با یه میز و صندلی مختصر اما تمیز و زیبا هم شرایط رو هندل کرد و با توجه به اینکه این میز و صندلی ها رو در بین آشپزخونه و نشیمن قرار داده یه جورایی حریم آشپزخونه رو نشون داده و از طرفی هم به عنوان اپن میشه ازش استفاده کرد. خانوم خونه نیازی ندیده که از یه عالمه ظرف و کاسه و لوازم برقی استفاده کنه، تنها اونچه که برای حال حاضرش نیازه رو تامین ساخته. 

اما رنگی بودن یکسری از لوازم باعث شده تا محیط خونه از حالت یکنواختی به دلیل نبود وسایل لاکچری در بیاد و در عوض یه فضای جذاب و دوست داشتنی بسازه.

IMG_0672-1-scaled

استفاده از اکسسوری های دست ساز و گلدان به خونه جلا میده

در این خونه فرشی که قالیچه ایرانی هستش و به رنگ قرمز خوشرنگ در میون مبلمان انداخته شده. وسیله و اکسسوری های دست سازی که باعث ایجاد روح و زیبایی میشه. از طرفی هم استفاده از گل و گلدان های برگ سبز که علاوه بر خوشگلی و طراوت تو خونه، به تصفیه هوا هم کمک میکنند میتونه یکی از نکات به شدت دوست داشتنی و کاربردی تو هر خونه ای باشه. پس اگر در حال دکور کردن خونتون هستید از گل های آپارتمانی اصلا غافل نشید. 

فراموش نکنید که در انتخاب پرده نیز هیچ بایدی وجود نداره که حتما باید از پرده های سنگین و مدلی که همه میزنن اتسفاده کنیدو. بلکه اگر روحیه ای اینچنین خلاق به مانند خانوم این خونه دارید، میشه از این سبک پرده های طرح دار نیز استفاده داشت.

IMG_0689-scaled

IMG_0686-scaled

IMG_0692-1-scaled

IMG_0682-scaled

IMG_0681-1-scaled

IMG_0679-scaled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها