|

بیوگرافی شاهرخ استخری و جشن تعیین جنسیت زشت / همسرشو توپ تکون نداده جوون ترم شده

شاهرخ استخری همیشه از دست هنرمندان جنجالی بوده، اما اینبار آقای بازیگر به نوعی متفاوت مورد توجه قرار گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جالبه از وقتی که اینستاگرام بولد شد و مورد توجه بیشتری قرار گرفت، بازیگران هم ظاهر و باطن هایی متفاوت از خود نشون دادند. تو دهه هشتاد خبری از فضای مجازی به این گستردگی نبود و کسانی که میخواستند بازیگر باشند، بازیگر بودن و بس! اما حالا این افراد بلاگر هایی همه فن حریف نیز هستند چرا چون اینستاگرام میشه انواع و اقسام عکس و ویدیو هارو به نمایش گذاشت و به رخ کشید. همین شد که خیلی افراد شبیه به هم شدند. مثلا یکی از بازیگران مشهور ما یعنی آقای شاهرخ استخری در همون اواخر دهه هشتاد بر این اعتقاد بودند که دلشون نمیخواد هیچ رد پایی از همسرشون در رسانه ها دیده بشه و از حواشی به دور هستند، اما چند سال بعد که اینستاگرام بُعد متفاوتی پیدا کرد، همسر آقای بازیگر بلاگر شدند. میدونید که بلاگری هم پر بازدید ترین بخش اینستاگرام هستش که افراد بسیاری فرد رو دنبال می کنند و تقریبا هر کار کنه همه میفهمن و می بینن! 

شاهرخ استخری اولین بار با سریال "دلنوازان" در سال 1388 بود که دیده شد و شهرت یافت. وی در نقش اصلی، یعنی بهزاد گذاشته شد و همراه با سحر قریشی دو بازیگر شکوفا شده محسوب شدند چرا که هر دو برای اولین بار داشتن شهرت رو تجربه میکردند. شاهرخ استخری بعد تر نیز در فیلم و سریال های مختلفی نقش آفرینی نمود اما چندان روی این حرفه و شغل نموند و رفت به دنبال آینده ای متفاوت.

تصویر-جدید-و-ژورنالی-شاهرخ-استخری-و-همسرش-در-بلژیک

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری چند سالی میشه که دیگه بازیگر نیست و در واقع همراه با همسرشون بلاگر اینستاگرام می باشند. چرا که درست به مانند بلاگر ها روزمرگی دارند و تبلیغات می کنند. از طرفی هم با انتشار عکس و ویدیوهای مختلف از هر لحظه، و همچنین نشون دادن های پی در پی فرزندانشون، تعداد فالوور میلیونی پیدا کرده و ادامه می دهند. شاهرخ استخری اینطور که در فضای مجازی نشون داده روحیه ای بسیار شوخ طبعانه دارد که البته این بار کمی فراتر رفت و بسیار جنجالی شد. در ادامه تصویری جدید از آقای بازیگر همراه با خانوادشون در جشن تعیین جنسیت مشاهده می کنید که جمله ای عجیب هم نوشته بودند. البته برای دیدن جمله بهتره که به پیج خودشون رجوع کنید! 

54654

بیوگرافی شاهرخ استخری و اصالت استخر

شاهرخ استخری یک دهه پنجاهی است اما سن و سال اونقدر بالایی ندارد. آقای بازیگر که این روزها در میانسالی به سر میبره (لببیته یه میانساله جذاب) از متولدین 14 مهر سال 1359 است که در تهران چشم به جهت گشوده. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع است که وقتی سریال دلنوازان رو بازی کرد 29 سال سن داشت و و به اوج شهرت خود رسید. او حالا شعبات جواهر فروشی داره که به نام سنجاق ثبت کرده است.

همونطور که گفتیم شاهرخ استخری در شهر تهران به دنیا اومده و پدرش هم کارمند پتروشیمی هستش. مادر او نیز خانه دار است و و دو خواهر کوچیک تر از خودش هم دارد. وی اصالتا اهل شهر باستانی استخر است که در استان فارس واقع شده و در حال حاضر اونجا دیگه شهر نیست و بیشتر زمین های زراعی اطرافش رو احاطه کرده اند.

شاهرخ+استخری

مدرسه و محل زندگی صعودی 

شاهرخ خان میگه تا سوم دبستانش در بلوار کشاورز تهران زندگی میکردن و از اون به بعد رفتن شهرک غرب و اونجا به ادامه زندگی پرداختن. شاهرخ استخری میگه سوم دبستان رو در مدرسه 15 خرداد گذرونده و دوره راهنمایی رو هم رفته مدرسه آزادی و دبیرستان هم مدرسه فجر تحصیل کرده. 

تولد+شاهرخ+استخری

از شیمی تا صنایع

این بازیگر مرد میگه از همون دوران نوجوانی علاقمند به تئاتر و هنر بودم اما خب پدرم چون فارغ التحصیل دانشگاه پلی تکنیک رشته شیمی بود، دلش میخواست که منم مهندس شیمی بشم.

واسه انتخاب رشتمم شیمی برداشتم اما قسمتم تحصیل در این رشته نبود و صنایع قبول شدم.

شاهرخاستخری

ازدواج با سپیده بزمی پور

شاهرخ استخری در سال ۱۳۹۰ وقتی که 31 سال سن داشت با همسرش یعنی خانوم سپده بزمی پور ازدواج کرد. این زوج اولین بار در مرداد ۱۳۹۲ دختر دار شدن و اسمش رو هم گذاشتن پناه، بعد تر نیز  دومین فرزند اونها باز هم یک دختر شد که اسم این یکی فرشتشون رو گذاشتن نبات. نبات کوچولو متولد آبان ۱۳۹۷ می باشد.

photo_2024-03-03_12-37-02

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها