|

قبل و بعد شاهرخ استخری / کنار همسرش تو دهه پنجم زندگیش خوشتیپ تر از سی سالگیشه

شاهرخ استخری بازیگر مشهور و نقش اول سریال فاصله ها می باشد که این روزها 44 سال سن دارد اما چهره ای بشاش تر از قبلش پیدا کرده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شبکه آی فیلم از سال 1389 فعالیت خود را شروع کرد. همونطور که میدونید این شبکه کارش بازپخش فیلم و سریال های پخش شده ای هسش که خب حالا میخواد واسه یک سال پیش باشه یا سی سال پیش، در هر حال اون دست از فیلم و سریال هایی که طرفداران زیادی داشتند رو دوباره به نمایش میذاره. این حرکت از تلویزیون ایده ای جالب بود که باعث شد تا مخاطبینی که دلشون میخواد سریال ایکس و ایگرگ رو دواره ببینند، ببینن و سرگرم باشند. این شبکه مخصوصا این روزها که صدا و سیما فیلم و سریال اونچنان پر مخاطب و جذابی برای پخش نداره خیلی به کار میاد و در واقع حقیقت اینه اونقدری که فیلم رو با یه جفت چشم نگاش میکنن، دیگر شبکه ها یک دهم هم مخاطب ندارند. این روزها سریال "فاصله ها" رو می بینیم با ایفای نقش شاهرخ استخری که نقش اول این کار بود. شاهرخ استخری بعد از دلنوازان با سریال فاصله ها بود که بولد شد و طعم شهرت رو به نوعی دیگر چشید.

شاهرخ استخری این روزها در فیلم و سریالی ایفای نقش ندارد و اساس کشی کرده به اینستاگرام و در این فضا همراه با همسر و فرزندانش دیده میشه. سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر می باشد و پناه و نبات هم دختراشون. شاهرخ استخری در ابتدای شهرت صحبت هایی در رابطه با دیده نشدن همسرشون داشتند و بر این اعتقاد بودند که همسرشون رو جلوی هیچ دوربینی نمیارن، اما حالا می بینیم که سپیده بزمی پور در اینستاگرام بلاگر شده و طرفداران بسیار زیادی دارد. پناه و نبات نیز دختران زیبا رو و دلبر آقای شاهرخ استخری می باشند که نگاه بسیاری از کاربران رو به خود جلب نموده اند. شاهرخ استخری از متولدین سال 1359 می باشد و این روزها 44 سال سن دارد. وی در سال 1389 فاصله ها رو بازی کرد و در سال 1388 هم با دلنوازان دیده شد. در ادامه مشاهده می کنید تصاویر قبل و بعد شاهرخ استخری رو با فاصله زمانی 14 سال.

شاهرخ استخری شاهرخ استخری در 30 سالگی
شاهرخ استخری شاهرخ استخری در 44 سالگی

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها