|

کاغذ دیواری شیک سرویس بهداشتی / نگو اونجا جای کار خرابیه ولِلش! اینجوری عالی میشه

اگر دلتون یه تنوع جذاب برای حمام و سرویس بهداشتی خونه میخواد، پس بهتره برید سراغ ایده کاغذ دیواری، اما نه هر جنس و مدلی!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک اینکه تنها دکوراسیون منزل شما شیک و به روز رسانی شده باشه اهمیت نداره، تمام خونه باید اینچنین باشه و اونچه که مشخصه اینه که فضاهایی به مانند حمام و سرویس بهداشتی نیز نیاز به زیباسازی داره. حالا این زیباسازی چیا میتونه باشه؟ مثلا اینکه به لوازم ست سرویس بهداشتی و یا روشویی های مدرن و شاید هم سرامیک و کاشی کف و دیوار توجه کنید. 

اما جدا از اینها کاغذ دیواری از دست آیتم های محسوب میشه که میتونه برای سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار بگیره. شاید سوال کنید آخه مگه میشه تو این فضا که مرطوبه هم کاغذ دیواری زد؟ که خب باید در پاسخ بهتون بگیم بله میشه و خوبیه این حرکت هم اینه که اصلا فرقی نداره شما مینیمال پسند باشید یا شلوغ پسند، تیره رو بیشتر پسند کنید یا روشن رو! احساس آرامش رو در این فضا بخواین یا حرارت و گرما رو. در هر شرایط کاغذ دیواری ها اونقدری تنوع در طرح و رنگ دارن که میتونن خیلی راحت شما رو به خواستتون برسونن. دوست دارین سیر تا پیاز کاغذ دیواری زدن واسه سرویس بهداشت رو بدونین؟ پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

کاغذ دیواری شیک سرویس بهداشتی

واسه نصب کاغذ دیواری باید به چه نکاتی توجه کرد؟

- اولین مورد که بی شک اینه باید به جنس کاغذ دیواری دقت کنید و مطمئن بشید که ضد آب هست یا خیر.

- دومین مورد اینه که حتما به موقعیت دیوار دقت کنید که به شکل مستقیم با آب در ارتباط نباشه. مثلا دیواری که پشت دوش قرار داره اصلا محل مناسبی برای نصب کاغذ دیواری نیست، مگه اینکه مطمئن باشید کاغذ دیواری از مقاومت بسیار بالایی برخورداره.

- یکسری از چسب ها هستن که مقاومت بیشتری دارن و در واقع کیفیتشون بالاتره. بهتره که با فروشنده مشورت کنید و از چسبی که بهتره استفاده داشته باشید.

- به درز کاغذ دیواری ها دقت فراوونی داشته باشید که در نزدیکی منبع اصلی آب نباشه. چرا که اینجوری آب راحت تر به درز ها نفوذ کرده و باعث بلند شدن کاغذ ها خواهد شد.

کاغذ دیواری شیک سرویس بهداشتی

حواستون به تهویه هوا باشه

حالا که شما کاغذ دیواری رو برای سرویس بهداشتی انتخاب کردید، بهتره که برای خوشگل موندنش از تهویه هوا استفاده کنید. یا اینکه اگر پنجره دارید حتما بعد از استفاده از سرویس بهداشتی پنجره رو باز بزارید تا رطوبت به داخل درز کاغذ های نفوذ نکنه. پس یادتون نره که حتما از دستگاه تهویه هوای مناسب استفاده کنید تا رطوبتی داخل درزها نمونه.

کاغذ دیواری شیک سرویس بهداشتی

سقف، سقف رو یادت نره کاغذ دیواری کنی

در واقع یکی از جذاب ترین راه ها برای این ایده اینه که بیاید به یکپارچه سازی سقف و دیوار به وسیله کاغذ دیواری بپردازید. اما خب از طرفی هم یادتون نره که استفاده از کاغذ دیواری های موقت که قابلیت جابه جایی هم دارند توصیه نمیشه و میتونه نتیجه ای نه چندان خوب داشته باشه. چرا که در این حالت رطوبت به لایه های زیرین کاغذ ها نفوذ کرده و اینجوریه که می بینید بعد از مدت کوتاهی کاغذ دیواری تون زیباییش رو از دست داده. در واقع بهترین نوع کاغذ دیواری برای فضاهایی همچون سرویس بهداشتی و حمام همون کاغذ های قدیمیه که با چسب مخصوص چسبیده میشن. 

کاغذ دیواری شیک سرویس بهداشتی

روی کاغذ دیواری طبیعی خط قرمز بکش

برخی از خونواده ها دلشون میخواد که دیوار های سرویس بهداشتی رو پوشیده از سرسبزی و بافت های پارچه ای کنند که خب توصیه ما به شما اینه که از کاغذ دیواری های با بافت طبیعی دور بشید چرا که این مدل میتونه وقتی در معرض رطوبت قرار گرفت آسیب ببینه. اگر از علاقمندان بافت طبیعی هستید خب میشه که با کمی تا قسمتی جستجو از رنگ ها و طرح ها و جنس های از کاغذ دیواری استفاده کرد که برای شما یادآور طبیعت هستند.

کاغذ دیواری شیک سرویس بهداشتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها