|

بهترین هود های آشپزخانه ایرانی / ارزونن ولی کافیه بو به مشامشون برسه همرو هورت میکشن

اگر قصد خرید هود آشپزخونه رو دارید اما نمیدونید چه برند و مدلی بهتره، پس حتما با این مطلب همراه بشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک به همون اندازه که گاز آشپزخونه اهمیت داره، هود نیز قابل توجه و تاثیر گذاره. چرا که شما وقتی دارین آشپزی میکنین، اگر قرار بر این باشه که تمام هوا و بخار و چربی های معلق در هوا و بوی ناشی از غذاها و سوختگی ها داخل فضای آشپزخونه بپیچه و توسط هیچ دریچه ای خارج میشه، خب بد میشه دیگه! به علاوه اینکه هود بخشی از دیزاین آشپزخونه نیز به شمار میاد و با توجه به اینکه امروزه نمونه های جذاب و خوش نمایی از هود ها طراحی و تولید شده اند، میشه گفت قسمتی از خوشگلاسیون آشپزخونه رو تشکیل میده. این دستگاه که نقش مکش بوها و دودها رو داره، در انواع و اقسام برند های ایرانی و خارجی تولید میشه. هود وسیله ای محسوب میشه که درست بالا سر گاز نصب میشه و مورد استفاده قرار میگیره که خب زیبایی و یا نا زیبایش میتونه در ظاهر آشپزخونه تاثیر بذاره. اما هود ها نیز با رشد روز افزون علم، پیشرفت کرده اند. برند ها در آپشن ها و ظواهر تغییراتی ایجاد نموده و مدل های مختلفی روانه بازار کرده اند. در اینجا قراره با چند مدل مناسب هود ایرانی آشنا بشیم که خب برای افرادی که میخوان هود بگیرن خیلی کمک کنندست. پس با ما همراه باشید.

datees-hood-repair1

هود مورب اخوان مدل H89-WS سایز 90 با قیمت ۴,۷۹۲,۰۰۰ تومان

هود مورب اخوان مدل H89-WS دارای عرض 90 سانتی متر است که یه محصول کاربردی و زیبا برای آشپزخونه های مدرن محسوب میشه. این هود با طراحی موربی که داره، دارای مکشی بسیار بالاست که تمامی بو و دودها رو از محیط آشپزخونه خارج میکنه. این محصول یک فیلتر آلومینیومی چند لایه داره که میشه به راحتی شستش و تمیزش کرد، حتی داخل ماشین ظرفشویی. این فیلتر میتونه خیلی عالی چربی و بو معلق در هوا رو جذب کنه. این هود دارای موتور پلاستیکی و چهار دوره که شما میتونید با توجه به نیازتون تنظیمش کنید. محصول مورد نظر برای آشپزخونه های بزرگ مناسبه چرا که میتونه تا 700 متر مکعب بر ساعت مکش داشته باشه. هود H89-WS یک نمایشگر LCD برای نمایش وضعیت و تنظیمات نیز دارد که از طرف هم قسمت نوردهی آن روشنایی خیره کننده ای ایجاد می کند.

587454

هود مخفی پرایم مدل HT450 سایز 70 با قیمت ۲,۰۵۰,۰۰۰ تومان

هود مخفی پرایم مدل HT450با عرض 70 سانتی متر یکی از کاربردی ترین محصولات محسوب میشه که با طراحی مخفی، ظاهری یکدست و خوشگل به آشپزخونه میبخشه و خیلیم خوب میتونه دود و بو رو خارج کنه. این هود یه فیلتر سه لایه فلزی داره که خیلی راحت شستشو میشه و حتی در ماشین ظرفشویی هم میشه گذاشت. این فیلتر به خوبی میتونه ذرات رو جذب کرده و هوا رو پاک کنه. موتور هود مورد نظر از نوع فلزی و پنج دور هستش که با توجه به نیاز شما تنظیم میشه. برای آشپزخونه های متوسط مناسبه چرا که میتونه تا 470 متر مکعب بر ساعت مکش داشته باشه. هود HT450 دارای نمایشگر لمسی هستش که شرایط و تنظیمات هود رو نشون میده. دو ردیف هالوژن دو ردیفه داره که نوری یکنواخت و درجه یک پخش میکنه.

6347654

هود آشپزخانه مورب صدرا مدل SD-301 با قیمت ۱,۷۸۲,۰۰۰ تومان

هود آشپزخانه مورب صدرا مدل SD-301 از دیگر محخصولات مدرن و مناسب ایرانی محسوب میشه که با طراحی شیک و موربی که داره، به آشپزخونه جذابیت میبخشه و میتونه خیلی خوب دود و بو رو از فضا خارج کنه. این هود از نوع فلزیه و چهار دور داه که بنا به خواسته شما میتونه تنظیم بشه. حداکثر توان مکش این محصول 450 متر مکعب بر ساعت مکش هستش که میتونه واسه آشپزخونه های کوچیک مناسب باشه. بالاخره که همه آشپزخونه ها بزرگ نیستن! هود SD-301 دارای یک صفحه روشنایی LEDجهت روشن شدن محیط هستش که از طرفی هم امکاناتی همچون کشوی گرمکن و کنترل از راه دور نیز دارد.

67464

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها