|

تمیز کردن هود شیشه ای / با این مواد خونگی که بسابیش چربی دیگه جرئت نداره رخ نشون بده

در این مقاله در خصوص تمیز کردن هود شیشه ای براتون صحبت کردیم که میتونید در چند مرحله و به راحتی از شر چربی های اون خلاص بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سریع راست و ریس کردن کارها و سر و سامون دادن بهشون یکی از دغدغه های افرا هستن خصوصا که اگر کار خونه باشه که خب اصلا برخلاف تصور خیلی از آقایون راحت نیست و واقعا اعصاب خرد کن و رو مخه چرا که دائما کار برای انجام دارید و یه روز خدا نمیشه که یه خانوم توی خونه بیکار بشینه بنابراین همیشه باید با برنامه ریزی و فکر کردن به این که چیکار کنه به همه ی کارهاش برسه قدم برداره که خب در این بین ترفندها میتونن به دادش برسن و علاوه بر این که برای انجام کارها بهش نقشه ی گام به گام بدن و راهنماش باشن میتونن کارهای سخت رو مثل آب خوردن کنن مثلا شستن پتو برای افراد یکی از کارهای بسیار سخته که در این بین میتونن با یه سری ترفند بهترین روش شستن پتو در خانه رو انجام داده و از این طریق یه کار سخت رو از سرشون باز کنن.

البته که از سر باز کردن نه به معنای پیچوندن کار بلکه به اتمام رسیدن و خط زدن اون از لیست کارهای انجام نشده. بنابراین شما باید به ترفندها که قبلا توسط افراد زیادی تست شدن و امتحان خودشون رو پس دادن اعتماد کنید تا کارهاتون راحت تر پیش بره مثلا برای از بین بردن موی کله پاچه خیلی از خانوم ها هستن که به هزار و یک راه سخت و مشقت بار متوسل میشن در حالی که میشه با چندتا ماده توی خونه این موها رو کاملا حذف کرد و یه کلپچ مشتی زد تو رگ. حالا از اینا بگذریم و برسیم به موضوع مقاله ی امروز که در طی اون هم میخواهیم یه ترفند جدید بهتون یاد بدیم که در خصوص تمیز کردن هود شیشه ای هست پس برای یادگیری گام به گام اون با ما همرا باشید.

تمیز کردن هود شیشه ای

مرحله ی اول: چربی رو با مواد در دسترس پاک کنید

یکی از بهترین راه هایی که برای تمیز کردن هود شیشه ای و حتی اجاق گاز وجود داره استفاده کردن از مواد طبیعی هست که مسلما در هر خونه  ای پیدا میشن مثل ترکیب آب و سرکه؛ به این صورت که یه بطری اسپری تهیه میکنید و بعد محلول آب و سرکه ی سفید رو در اون میریزید و بعد روی سطح رویه ی هودتون که شیشه ای هست اسپری میکنید و بعد یه مقدار بهش زمان میدید تا تاثیر خودش رو بذاره و با یه اسفنج هم میتونید محلول رو به خوبی روی شیشه پخش کنید و در انتها با یه پارچه ی نمدار میکروفایبر لکه های باقی مانده رو پاک میکنید. در اصل سرکه ی موجود در این محلول میتونه یه پاک کننده ی قوی برای چربی ها بشمار بره.

تمیز کردن هود شیشه ای

مرحله ی دوم: حالا نوبت جوش شیرین هست

خب در صورتی که سرکه رو زدید و اونقدرا تمیزی حاصل نشد نوبت میرسه به استفاده از جوش شیرین که برای این منظور باید اون رو روی تمام سطح بپاشید و کار رو بهش بسپارید چرا که جوش شیرین در تمیز کردن سطح چرب بسیار با قدرت عمل میکنه و اصلا جایی هم برای نگرانی از این که یه موقع خراش بندازه روی سطح وجود نداره چون سایندگیش ملایمه. البته که برای استفاده از جوش شیرین باید یه خمیر بسازید اون هم با استفاده از آب و جوش شیرین که این خمیر نباید زیاد رقیق و یا زیاد غلیظ باشه و بعد اون رو به تمامی سطح هود شیشه ای خودتون میزنید و مهلت برای تاثیر گذاشتن میدید و بعد با اسفنج اون رو روی هود میسابید و در انتها پاکش میکنید.

تمیز کردن هود شیشه ای

مرحله ی آخر: یه حوله ی گرم و مرطوب حاضر کنید

بعد از زدن سرکه و جوش شیرین و خب پاک کردن اون ها از روی هود در انتهای کار باید یه دستمال حوله ای رو با آب داغ خیس کرده و به کلی آبش رو بگیرید و بعد اون رو روی تمام سطح هود پهن کنید و به مدت یه ربع اجازه بدید که حوله به همین صورت روی هود باقی بمونه تا آب گرم موجود در اون جوش شیرین و تمام مواد خامی رو که چسبیده به هود رو شل کنه و بعد از این مرحله حوله رو بردارید و نقاطی که به نظرتون هنوز لکه دارن رو با یه برس نرم بسابید و در انتها هود رو خشک کرده و از تماشای تمیزی اون لذت ببرید.

تمیز کردن هود شیشه ای

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها