|

غذاخوری دنج به این میگن! / بهترین جا برای میز ناهارخوری نیمکت دار و ساده اینجوری عالیه

چه خونتون کوچیکه چه بزرگ، اگر محل قرار گیری درست میز ناهارخوری رو نمیدونید، پس حتما با این مطلب همراه باشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون منزل به معنای زینت دهی و همچنین تزیین فضاها با استفاده از عناصر و وسایل مختلف می باشد. این عناصر تنها شامل اشیا نیستن و در واقع خ چیزی مثل رنگ اجزا و محیط، و یا نورپردازی و مبلمان و تابلو ها و غیره، همه و همه میشن دکوراسیون منزل. اما اونچه که اهمیت داره تنها در نظر گرفتن این موارد نیست و اینکه شما چطور بتونید اونها رو در کنار هم چیدمان کنید و به خوبی ست سازی نمایید، اهمیت بسیار زیادی داره. مثلا یکی از لوازم خیلی مهم تو هر خونه ای میز ناهارخوری هستش. میز ناهارخوری ها بسته به ابعادی که دارند برای خونه با متراژهای مختلف انتخاب میشن. اما اینکه دقیقا کجای خونه قرار بگیرند همیشه باعث چالش میشه که در این مطلب قراره با این موضوع آشنا بشیم و بدونیم بهترین فضا برای قرار دادن میز ناهارخوری کجاست. اگر شما نیز بانویی هستیدکه در این مسئله مشکل دارید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

محل قرار گیری میز ناهارخوری

ساخت یه غذاخوری ایده آل با تغییراتی مدرن و فکر شده

اولین مطلب که بهش میرسیم اینه که شاید شما دلتون میخواد به شکل کامل یه فضای غذاخوری بسازید و تنها جابه جایی میز ناهارخوری مد نظرتون نیست. که خب در این شرایط لازمه تا علاوه بر در نظر داشتن اصول دکوراسیون داخلی، به سلیقه خود و ترند های روز نیز دقت نمایید. مثلا در ادامه مشاهده می کنید ویدیوی از یک تغییر جذاب که ابتدا جایگذاری میز ناهارخوری انجام شد و سپس دکور بندی های مورد نیاز در نظر گرفته شد. در این جت شما به خوبی میتونید از فضای عمودی، یعنی دیوار ها استفاده لازمه رو داشته باشید و از طرفی هم فضایی ایده آل ساخته و نهایت استفاده رو از محیط نه چندان بزرگتون ببرید.

آشپزخانه بهترین فضا برای میز ناهارخوری؟

در واقع آشپزخونه بهترین فضا برای قرارگیری میز ناهارخوری محسوب میشه چرا که دسترسی به همه وسایل و لوازم به آسونیه و دیگه خبری هم از شلوغی فضا بیرون از آشپزخونه نیست. اما خب این موضوع باگ های مختص به خودش رو هم داره و در واقع وقتی شما میز ناهارخوری رو داخل آشپزخونه چه بزرگ و چه کوچیک قرار میدید، فضای زیادی از اینم محیط رو اشغال کرده اید و تردد سخت خواهد شد. از طرفی هم وقتی مهمان دارید چندان قشنگ نیست که مهمانان و به آشپزخونه که فضایی نیمه خصوصی محسوب میشه دعوت کنید و دشواره جلوی مهمان ظرف کردن و جمع کردن میز!

محل قرار گیری میز ناهارخوری

سالن غذاخوری، بهترین جا برای میز ناهارخوری خونه های درندشت

اشتباه نکنید این میز اون میزی نیست که شما قراره به شکل روزمره ازش استفاده کنید. بحث این مسئله کاملا جداست. اگر شما خونه بزرگی دارید که به جز فضای پذیرایی سالن دیگری هم دارید، این روز بدونید که اون سالن دقیقا جای میز ناهارخوری هستش و منتظر شماست. مثلا میتونید علاوه بر میزی که در سالن گذاشت اید، یه میز کوچیک مخصوص خودتون هم داخل آشپزخونه بگذارید. یادتون نره نورپردازی قسمت غذاخوری در سالن بزرگتر، اهمیت بسیار زیادی داره. چرا که این قسمت مخصوص مهمانان شماست و باید یه زیبایی آراسته بشه. مثلا میتونید از یک آینه دکوراتیو و یا تابلو های تزیینی نیز بهره ببرید که خب ایده ای جذاب برای دیزاین هستند.

محل قرار گیری میز ناهارخوری

محل قرار گیری میز ناهارخوری

فاصله میز نهار خوری از دیوار و مبلمان و درب 

میز ناهارخوری باید در فضایی قرار بگیره که فاصله مناسبی بین میز و دیوار وجود داشته باشه. در واقع فاصله مناسب بین میز با دیوار و یا مبلمان باعث میشه که رفت و آمد به درستی انجام بشه نه اینکه فرد به سختی خودش رو جا کنه و همچنین صندلی ها نیز به خوبی در جای خود قرار بگیرند و مرتب شوند. از طرفی هم موقع سرو غذا جا به میزان کافی باشه که معمولا 90 سانتی متر ایده آل ترینه. اگر میز شما نزدیک در هستش باید حداقل 120 سانت از ورودی فاصله داشته باشه تا به هنگام ورود و خروج مشکلی پیش نیاد. فراموش نکنید که به هنگام خرید میز ناهارخوری باید به متراز خونه ای که دارید دقت داشته باشید و به دلیل اینکه از مدل ایکس و ایگرگ نیز خوشتون اومده اون رو انتخاب نکنید.

محل قرار گیری میز ناهارخوری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها