|

عناصر دکوری که میتونن خونه رو خوشگلتر کنند / هم واسه رو کابینتی هم برای نشیمن

اگر دلتون میخواد یه حال جدید و دلبر به خونتون ببخشید اما نمیدونید با چه وسیله های این کار رو انجام بدید، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- زیبای دکوراسیون منزل به آیتم های مختلفی بستگی داره. خوشگلاسیون دکوراسیون اینجوریه که حتما باید علاوه بر لوازم بزرگ و اصلی، به جزییات نیز توجه فراوونی بشه. دکوربندی خونه میتونه با استایل سازی یه مقایسه خوبی باشه. شما فرض کنید مانتو و شلوار خود را خریده اید، اما میپوشید و به میزان کافی خوشتیپ نمیشین! ایراد کار کجاست؟ بی شک این استایل نیاز به دیتیل هم داره و کافیه تا ساعت و اکسسوری ها و آرایش و ریز جزییات رو هم قاطیش کنید، اونوقته همه جاهای خالی پر شده و ظاهر شما بی نظیر خواهد شد. 

دکوراسیون منزل نیز دقیقا به همین نحو چیده میشه. تنها انتخاب مبلمان و تلویزیون و فرش و لوازم بزرگ مد نظر نیست، بلکه با انتخاب دیتیل های مناسب برای سبک دکوراسیون منزلتون، میتونید زیبایی رو به خونه دعوت کرده و چشم رو از دیدن لوازم بزرگ تکراری خسته نکنید. مطمئن باشید یک چیدمان خوب انرژی مثبتی هم به شما انتقال خواهد داد و جو خونه ایده آل تر نیز خواهد شد. اما گاهی افراد نمیدونن دقیقا چیا بخرن که این جای خالی ها پر بشه. اصلا دیزاین های مدرن چه شکلی هستن، که خب در این مطلب به چند تا از بارز ترین وسایل جزیی و تزییناتی آشنا میشیم. پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

لوازم دکوری کوچیک

کتابخانه با فرو شمالی مدرن و فانتزی

به نظر میرسه وجود کتابخانه تو هر خونه ای مهمه. چرا که هم فضایی برای جمع آوری و خراب نشدن کتاب ها هستش و هم میتونه یه دکوریه به شدت ایده آل و جذاب برای خونه باشه. اصلا کتابخانه عنصری به حساب میاد که هر کجا گذاشته بشه خوبه. چه تو هال و پذیرایی، چه اتاق خواب ها، چه فضای اداری و چه مطب ها و دفاتر و غیره. البته که هر فضا شکل و شمایل خاص خودش رو میطلبه. مثلا برای قسمت نشیمن میشه از کتابخانه هایی که فرم های فانتزی و مدرنی دارند استفاده کنید. در ادامه ببینیم نمونه هایی از کتابخانه های امروزی و ترند رو.

لوازم دکوری کوچیک

کتابخانه شیک

مدل گلدان هایی که میتونن واسه نشیمن حسابی مانور بدن

گلدان ها از دیگر دیتیل های تاثیر گذار تو هر فضایی محسوب نیشن. اصلا فرقی نمیکنه شما اتاق رو در نظر داشته باشید تا هال و پذیرایی و آشپزخونه رو. باورتون میشه از گل و گلدون بیا حمام و سرویس بهداشتی هم میشه استفاده کرد و لذتش رو برد؟ از گل و گلدان غافل نشید چا که همه جانب سود هستند. هم خوشگلاسیون فضا و هم تصفیه هوا. اما خب بی شک مدل هایی که برای نشیمن استفاده میشن میتونن مانور بیشتری در ظاهر بدن و در اینجا می بینیم نمونه هایی زیبا از گلدان رو.

لوازم دکوری کوچیک

لوازم دکوری کوچیک

شلف ها نمونه های مدرن و آپدیت شده قفسه بندی هستن

شلف ها از دیگر نمونه های تزیینات در فضا هستند. قبلتر می دیدیم قفسه بندی های رو که حالا یا به شکل داخل کابینت شیشه ای طراحی میشدن، یا بدون درب بودند و ظروف دکوری داخلشون گذاشته میشد. اما حالا شلف ها جاشون رو گرفتن و تبدیل به ترند هایی مدرن و مینیمال شده اند که میتونن با هر وسیله ای با هر سایز و ارتفاعی دیزاین بشن. از شلف در هر فضا میشه استفاده کرد و بر روش هرگونه تزییناتی قرار داد.

لوازم دکوری کوچیک

پاسماوری و جا ادویه اکسسوری جذاب آشپزخانه

پاسماوری ها همیشه عضوی از دیزاین آشپزخونه بوده اند. البته که در یک بازه زمانی هم به دلیل اینکه سادگی و مینیمالیستی شدت گرفته بود و ترند شده بود، این وسایل نیز به کابینت ها هدایت شده بودند. تا اینکه مدل های مدرن شده و جذابشون وارد بازار شد و حالا با ظاهری رو مد بر رو کابینت ها قرار میگیرند. از این آیتم هم میشه به عنوان دیتیل تزییناتی استفاده کرد و هم به عنوان جای ادویه ها.

لوازم دکوری کوچیک

جای ظروف مدرن، شیک و شکیل واسه مهمونی

همه ما وقتی مهمون میاد خونمون و میخوایم ظروف رو بری پذیرای آماده کنیم مشکل کمبود جا داریم. نمیدونیم ظرف ها رو کجا بچینیم که هم شیک باشه و هم مرتب و دسته بندی شده. جا ظرفی های چرخی یکی از بهترین ایده ها برای سازماندهی این موضوع هستند که خب یه خوشگلیه باکلاسی هم به فضای خونه می بخشند. اگر دلتون یه دیتیل جدید و کمتر دیده شده میخواد، بخرید و لذتش رو ببرید. مطمئن پشیمون نمیشید! 

لوازم دکوری کوچیک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها