|

چیدمان شیک نئوکلاسیک / زیبایی و اصالت همراه با شکوهی شگفت‌انگیز و مبلمان مدرن

نئوکلاسیک یکی از زیباترین سبک ها در دکوراسیون منزل محسوب میشه که در این مطلب قراره با صفر تا صدش به خوبی آشنا بیشم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون منزل درست به مانند استایل و دنیای مد و فشن میمونه. شما به همون میزان که برای ست سازی و سبک تیپ خود تلاش دارید و به نظرتون باید هماهنگی و ترکیب بندی خاصی داشته باشه، بی شک دکور منزلتون نیز به همین منوال باید پیش بره. دکوراسیون خونه انواع مختلفی داره که بسته به سلیقه و بودجه شما انتخاب میشه. بله حتی انتخاب سبک دیزاین منزل هم باید مطابق با پولی باشه که ما در جیب داریم. دکوراسیون ها انواع بسیار مختلفی دارند که در این مطلب قراره با یکی از جذاب ترین اونها آشنا بشیم. سبک نئوکلاسیک دقیقا مدلی هستش خیلی از افراد دوستش دارند چرا که مطابق با خیلی از سلیقه ها طراحی میشه. اگر قصد دیزاین خونه رو دارید و نمیدونید از کجا شروع کنید و با چه چیزی به اونچه که دلتون میخواد برسید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

سبک دکوراسیون نئوکلاسیک

نئوکلاسیک چیست و چرا انقدر همه دوستش دارند؟

اگر بخوایم یه توضیح کلی از این سبک بی نظیر بدیم باید بگیم سبک نئوکلاسیک، یه ترکیب هوشمندانه از خوشگلی های کلاسیک و اصالت با عناصر و زبان مدرن می باشد. در واقع تو این سبک تلاش بر این بوده که زیبایی های کلاسیک با نگاهی جدید و مدرن جونی دوباره بگیرند. شما در این سبک دکوراسیونی با شکوه و ثروت کلاسیک رو می بینید که با سادگی و کاربرد بیشتری همراهه. اصلا هدف این سبک همینه و دقیقا به اونچه که دوست داشته در این بین رسیده. کلاسیک سبکی زیبا اما قدیمی محسوب میشه که نئوکلاسیک اون رو با دنیای مدرن امروزی تطبیق داده.

سبک دکوراسیون نئوکلاسیک

دکوراسیون داخلی با سبک زیبای نئوکلاسیک

در نئوکلاسیک از دکوری ها و اکسسوری های کوچیک مدرن استفاده میشه که خب میتونید یه سبک مدرن به دیزاین خونه اضافه کنید. از طرفی هم اطراف مبلمان در پذیرایی رو با گلدان های شیشه ای ساده و یا آباژور های مدرن که رنگ هایی روشن دارند دیزاین کنید. این عناصر میتونن باعث زیبایی و تنوع در فضا خونه بشن. جهت اینکه یه حس آرامش و سادگی تو خونه ایجاد بشه، میشه که از کاغذدیواری های مدرن با طرح هایی تکرار شونده استفاده داشته باشید. آینه های دکوراتیو رو فراموش نکنید و از ویژگی شفاف تر نشون دادن فضا غافل نشید. با آینه خونه بزرگتر نمایان میشه! 

سبک دکوراسیون نئوکلاسیک

لوازم کوچیک و بزرگ خونه زیاد هستن و از دیگر عناصر مهم در این فضا میزهای شیشه ای مدرنی هستند که پایه های طلایی دارند. اینجوری میتونید محیط لوکس و مدرن رو بیشتر لمس کنید و لذتش رو ببرید چرا که نقطه جلب توجه و خوشگلی تو خونه ایجاد میکنه. تابلو های مینیمال مثل طرح های گل و حیوانات واسه نئوکلاسیک عالین و همچنین فرش های فانتزی که طراحی خطوط شکسته دارند نیز مورد توجه قرار میگیرد. مبل نئوکلاسیک مبلمانی هستند که ظاهری نیمه سلطنتی و باشکوه دارند به همراه راحتی که مبل راحتی داره. در واقع ترکیب مبلمان استیل با راحتی میشه مبلمان نئوکلاسیک. 

سبک دکوراسیون نئوکلاسیک

دکوراسیون آشپزخانه به سبک نئوکلاسیک واقعا فوق العادست

آشپزخونه نیز یکی از فضاهای تحت تاثیر سبک دکوراسیون هستش که اتفاقا خیلی هم میتونه تو خوشگلاسیون منزل تاثیر گذار باشه. آشپزخونه نئوکلاسیک به عنوان یه فضای آشپزی بسیار مدرن در عین حال ظاهری کلاسیک داره. مثلا رنگ های کابینت های نئوکلاسیک اغلب با رنگ های روشن و ملایم هستند. اگر بخوایم دقیق بگیم باید اشاره کنیم که در اینجا شما کابینت های رو دارید که نه به اندازه کلاسیک سلطنتی هستند و نه به مویزان مدرن ساده و مینیمال. ویژگی های ظاهری اونها طرح دار  شکیل هستش که تقارن نیز دارند. همچنین دستگیره ها زیبا و ظریف هستند به همراه جزئیاتی که به محیط زیبایی دوچندان می بخشند. سنگ نقش اصلی در طراحی کانتر داره. ظروف در این سبک بهتره که از جنس سنتی و کلاسیک باشن تا به جای نمای مدرن یه فیس کلاسیک به فضا ببخشند.

سبک دکوراسیون نئوکلاسیک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها