|

زیباترین ست های شومیز و دامن بلند / اینا تازگیا مد شده ببینی ضعف میکنی انقد دلبرن آخه

در این مقاله در خصوص چطور ست کردن شومیز و دامن صحبت کردیم و چند نمونه از جدیدترین مدل های اون ها رو نشونتون دادیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا در صورتی که شما یه استایل خوب نداشته باشید احتمالا توی اجتماع هم نتونید جایگاه خوبی کسب کنید چون در صورتی که شما به خودتون اهمیت ندید و برای تیپ و قیافه ی خودتون وقت نذارید مسلما برای افراد دیگه هم اونقدرا وقت نداشته باشید چرا که مهم ترین فرد در زندگیه شما خودتون هستید و بس و از طرف دیگه هم با داشتن استایل خوب حرفتون هم برش خواهد داشت تا این که یه استایل آشفته داشته باشید  مثلا در صورتی که با یه مانتو یقه آمریکایی و تیپ سانتال مانتال برید تو یه مغازه برای خرید فروشنده از ریخت و ظاهر شما اینطور برداشت میکنه که خریدار هستید و به همین خاطر مثل پروانه دورتون میچرخه تا این که یه تیپ شنبه دوشنبه داشته باشید.

بنابراین چه بخواهیم و چه نخواهیم یه مقدار ظاهربینی در اکثرمون هست به همین دلیل برای این که شیک و پیک و زیبا باشید تلاش کنید تا به چشم خودتون و افراد زیبا بیایید خصوصا این روزا که عیدم هست و مهمونی های مختلف میرید مثلا به جای کتونی صندل های ترند 1403 رو بپوشید تا امروزی و مدرن جلوه کنید چرا که تیپ و استایل عید خیلی مهمه چون سالی چندبار مگه عیده بنابراین بیایید برای این که جلوی اون دسته از مهمونایی که سال به سال فقط عیدها میان که فضولیتون رو کنن خوشتیپ باشید برای همین منظور هم ما در این مقاله میخواهیم چند نمونه ست شومیز و دامن بلند رو بهتون نشون بدیم و بگیم برای ست کردن این دو آیتم چیکار کنید، پس با ما همراه باشید.

ست شومیز و دامن بلند

چطور شومیز رو با دامن ست کنم؟

شومیز و دامن یکی از محبوب ترین ست ها برای خانوم هاست که این روزا هم حسابی روی بورس هست و مده و در این بین برای خیلی از خانوم ها سواله که چطور این دو آیتم رو به خوبی مچ کنن که در ادامه یه سری نکته برای این منظور بهتون میگیم که میتونه کمکتون کنه.

ست شومیز و دامن بلند

ست شومیز و دامن بلند

ست شومیز و دامن بلند

اندازه، رنگ، الگو ها و جنس رو ست کنید

برای این که بتونید به خوبی شومیز رو با انواع دامن ها ست کنید بهتره که شومیز و دامنتون با هم تناسب داشته باشن مثلا در صورتی که دامنتون بلند هستش بلوزتون هم بلند باشه یا اگر دامنتون کوتاهه بلوزتون هم کوتاه باشه بنابراین به اندازه هاشون توجه کنید. 

البته که کار همینجا تموم نمیشه و برای ست شدن هر چه بیشتر دامن و شومیز انتخابیتون باید به رنگ و الگوی اون ها هم توجه کنید یعنی در صورتی که بلوزتون الگو داشت بهتره که دامنتون تک رنگ و ساده باشه و با یکی از رنگ های استفاده شده توی بلوزتون هماهنگ باشه و یا برعکس در صورت طرح دار بودن دامن بلوز تک رنگ و ساده باشه.

در خصوص جنس هم شاید فکر کنید که باید دامن و شومیز از یه جنس باشه ولی باید بهتون بگیم که بهتره جنس این دو آیتم با هم متفاوت باشه مثلا در صورتی که دامنتون کتان بود شومیز نخی و یا از جنس پنبه باشه.

ست شومیز و دامن بلند

ست شومیز و دامن بلند

ست کردن اکسسوری های مختلف با شومیز و دامن

این روزا اکسسوری ها به یه بخش جدانشدنی در استایل تبدیل شدن و شما میتونید برای این که با شومیز و دامن زیباتر دیده بشید به سراغ استفاده از اکسسوری های مختلف با اون ها برید که در ادامه میگیم چیا خوبه.

گردنبند: در صورتی که یقه ی شومیز شما گرد بود گردنبند ظریف گزینه ی خوبی هست که رنگ اون رو هم با رنگ دامن و یا شومیز هماهنگ کنید.

دستبند: در صورتی که میخواهید شومیز و دامنتون کنار هم خوب دیده بشن توصیه ی ما به شما در صورتی که اون ها ساده بودن استفاده از دستبند الگودار هست و در صورتی هم که طرح دار بودن دستبند ساده خوبه.

گوشواره: رنگ این آیتم رو میتونید با دامن و یا شومیزتون ست کنید و از گوشواره های طرح دار و یا ساده برای شیک تر دیده شدن استایلتون استفاده کنید.

ست شومیز و دامن بلند

ست شومیز و دامن بلند

ست شومیز و دامن بلند

کیف و کفش ست با شومیز و دامن

میتونید در کنار شومیز و دامن از صندل و یا کفش های پاشنه بلند استفاده کنید که با توجه به اندازه ی دامن انتخاب میشه همچنین شما میتونید از کیف های دستی کوچک هم که به رنگ شومیز و دامنتون میان استفاده کنید.

وم4845

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها