|

کفش‌هایی که پای شما را ظریف‌تر و خوش تراش نشان می‌دهد/ توهم پای کوچک ایجاد کنید

اگر پاهایی بزرگ دارید که به نظرتان عاری از ظرافت است می‌توانید با بهره از نکاتی ریز در خرید کفش، پاهای خود را خوش منظر و خوش تراش نشان دهید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مد مانند گفتن یک داستان است و کفش‌ها شخصیت‌های اصلی آن به شمار می‌روند که در جذاب شدن آن تاثیر زیادی دارد. ممکن است متوجه نباشید اما کفشی که برای پوشیدن انتخاب می‌کنید، می‌تواند دید مردم را نسبت به شما تغییر دهد و از طرفی هم اعتماد به نفستان را فزون کند.

 کفش‌ها در دهه‌های اخیر تغییر و تحولات بسیاری را از سر گذراندند و گرایش زیادی به سمت طراحی‌ زیبا، ظریف و حتی جنجال‌برانگیز پیدا کردند در حالی که هدف اصلی آن‌ها پوشاندن پاهای برهنه انسان بود. سبک طراحی و تولید کفش به قدری دگرگون شد که دیگر غایت آن محافظی برای پا از گزند سنگلاخ و سرما و گرما نیست بلکه هدف آن خوش تراش، زیباتر و ظریف‌تر نشان دادن پا است.

6

اگر شما پاهایی بزرگ دارید که به نظرتان عاری از ظرافت است و نازک و خوش فرم به چشم نمی‌آید، می‌توانید با بهره از نکاتی ریز در انتخاب و خرید کفش، پاهای خود را باریک، ظریف، خوش منظر و خوش تراش و مطبوع نشان دهید.

توهم پای کوچک با کفش پاشنه‌دار

هنگام جست‌وجوی کفش‌های زنانه برای پاهای بزرگتر، اغلب از پاشنه‌ها غفلت می‌شود. با این حال، کفش‌های پاشنه‌دار توانایی قابل توجهی در ایجاد توهم پاهای کوچکتر با تغییر زاویه پای شما از صاف به مورب دارند. البته این بدان معنا نیست که باید کفش‌های پاشنه بلند بپوشید که با آن راحت نیستید. حتی ارتفاع پاشنه متوسط حدود 5 سانتی متر می‌تواند تفاوت بصری ایجاد کند. 

verity_grey_480x480

جذابیت جاودانه با کفش‌های پنجه گرد

برای اینکه پاهای خود را کوچکتر نشان دهید، بهتر است از کفش‌های نوک تیز خودداری کنید و به جای آن کفش‌هایی را انتخاب کنید که انگشتان گرد یا مربعی دارند. برخی کفش‌ها شکل پنجه‌ای گرد و مربعی را برای کاهش ظاهر مفاصل دشوار و پاهای بزرگ ارائه می‌دهند و این گزینه بهترین برای زنان با پاهای بزرگ است.

این مدل‌ها در پاهای شما متناسب‌تر به نظر می‌رسند و به کفش‌هایتان حسی باکلاس می‌بخشند. انعطاف‌پذیری و جذابیت جاودانه کفش‌های پنجه گرد را در آغوش بگیرید تا استایل خود را تقویت کرده و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

mercy_navy_480x480

 به دنبال بندهای افقی باشید

کفش‌هایی که دارای بند هستند یک انتخاب عالی و شیک برای خانم‌هایی با پاهای بزرگ است. کفش‌هایی با بندهای افقی و ضخیم‌تر انتخاب کنید، زیرا به صورت بصری پا را می‌شکنند و توهمی از یک پای باریک‌تر ایجاد می کنند. با این حال، در مورد بندهای مچ پا محتاط باشید، زیرا می‌توانند پاها را پهن‌تر و کوتاه‌تر هم نشان دهند.

madison_taupe_b5d5adc2-7fdd-4dee-974c-2b907b10e69c_480x480 (1)

 رنگ‌های تیره و خنثی را انتخاب کنید

انتخاب رنگ برای کفش زنان با پاهای بزرگ بسیار مهم است. رنگ‌های تیره و خنثی مانند مشکی، سرمه‌ای، قهوه‌ای، بژ و سایر رنگ‌های عمیق، توانایی فوق‌العاده‌ای در ایجاد اثر لاغری دارند و در نتیجه پاهای شما را کوچک‌تر نشان می‌دهند. همچنین از کفش‌های سفید دوری کنید زیرا این رنگ ظاهر بزرگتر را افزایش می‌دهد و می‌تواند توجه بیشتری را به خود جلب کند. بهترین کفش برای زنان با پاهای بزرگ همیشه تیره است. 

ruby_black_480x480

 برای پاهای بزرگ می توانید چکمه‌های درشت بپوشید

 اگر به دنبال ظاهری شیک و مدرن هستید، نیم بوت‌ها با ظاهری درشت را در نظر بگیرید. این مدل از کفش می‌تواند بزرگی پاهای شما را بپوشاند؛ در واقع این بوته‌های درشت است که بزرگی پاهای شما را بر دوش خواهد کشید.

finisterre-footwear-womenmen-limited-edition-waterproof-hiking-boots-in-black

برای داشتن استایلی زیبا باید به زیبایی کفش‌های خود توجه ویژه نشان دهید و آن را به درستی انتخاب کنید تا علاوه‌بر خوش فرم نشان دادن پاهیتان، ظاهری زیبا و دلنشین بسازید؛ در ین صورت هم سبک پوشش شخصی خود را تقویت خواهید کرد و هم عزت نفس خود را تقویت خواهید کرد. پس در خرید و انتخاب کفش دقت کنید.

5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی