|

زیباترین جای سیب زمینی و پیاز جدید / بیا که وقتشه با اون جای قدیمی و زپرتی خدافظی کنی

در این مقاله نمونه ای از جای سیب زمینی و پیاز جدید رو بهتون نشون دادیم و در خصوص اون یه سری اطلاعات دادیم که میتونه براتون جالب باشه.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- کم کم داریم نزدیک عید میشیم و همه به هول و ولا افتادن و دارن تو خونه میگردن تا یه وقتی کثیفی بود تمیزش کنن، وسیله ی خرابی بود تعمیرش کنن و یا در این بین چیز تازه ای نیاز بود بخرنش که خب در مورد گزینه ی آخر اگر دست خانوم ها بود هر سال وسایل خونشون رو از ریزترین تا بزرگترین عوض میکردن ولی خب فعلا شما میتونید به چیزهای کوچک و ریزه و میزه هم بسنده کنید و حس نو بودن رو به خونتون ببخشید اصلا مگه چه اشکالی داره بعضی از اوقات بدون این که چیزی کهنه و خراب شده باشه عوضش کرد و اون رو به کسی داد که نیاز داره مثلا ساعت دیواری جدید بخرید حتی با وجود این که ساعت دیواری قبلیتون مشکلی نداره چون با نو کردن اون حس خوبی بهتون دست میده و از طرف دیگه میتونید با تقدیم کردن ساعت قبلی به یکی که احتیاج داره حس خوبتون رو افزایش بدید.

البته که شاید با خودتون بگید که نفست از جای گرم بلند میشه پول کجا بود که بخواهیم از این بذل و بخشش ها کنیم ولی خب این کار شدنیه حتما برای این حس کنید دکورتون نو شده لازم نیست که مبلمان رو عوض کنید همین چیزای ریزه میزه که قیمت زیادی هم ندران میتونن دکور و البته حال و روحیه ی شما رو هم تغییر بدن و البته که باید یه سری چیزهای ریز رو اصلا هر چند وقت یه بار عوض کنید مثلا روتختی جدید از واجباتیه که که شما به عنوان یه کدبانو باید هر چند وقت یه بار به فکرش باشید چون این وسیله بالاخره با بهداشت شما در ارتباطه و مهمه که عوض بشه. حالا از اینا بگذریم و برسیم به یه وسیله ی ریز دیگه توی خونه که شاید اونقدرا که باید و شاید بهش توجه نشه یعنی جای سیب زمینی و پیاز که ما در این مقاله چندتا از جدیدترین و زیباترین نمونه های اون رو میخواهیم بهتون نشون بدیم و یه سری نکات در خصوص اون بهتون بگیم، پس با ما همراه باشید.

جای سیب زمینی و پیاز جدید

چرا باید سبد سیب زمینی و پیاز داشته باشیم؟

سبد سیب زمین و پیاز وسیله ای هست که توی دکوراسیون آشپزخانه نقش مهمی داره و شما میتونید با وجود اون مواد اولیه ی غذایی مثل سیب زمینی و پیاز رو یه صورت مرتب یه جا جمع کنید و یه نظم به فضای آشپزخانه ببخشید.

اما نکته ای که خیلی مهم هست اینجاست که شما میتونید با وجود این سبدها تنوع و زیبایی زیادی توی دکوراسیون آشپزخانه به وجود بیارید البته که با یه سبد زیبا، خاص و مدرن. ولی برخی از اوقات پیش میاد که خانوم ها به این وسیله اونقدرا که باید و شاید اهمیت نمیدن و از یه مدل نه چندان جالب در این مورد استفاده میکنن که مطمئن باشید چیدمان و دکور رو بسیار زشت به نظر خواهد آورد.

پس بهتره که به این وسیله در فضای آشپزخانه اهمیت خاصی بدید چون برخلاف این که فکر میکنید کسی بهش توجه نمیکنه خیلی توی دید هستش، چرا که شما از اونجایی که سیب زمینی و پیاز خیلی پر استفاده هستن اون ها رو در جایی میذارید که دسترسی بهشون راحته پس در معرض دید قرار داره و این یعنی زشت باشه آبروتون میره!

جای سیب زمینی و پیاز جدید

جای سیب زمینی و پیاز جدید

جای سیب زمینی و پیاز جدید

موقع خرید جای سیب زمینی و پیاز به چه نکاتی توجه کنیم؟

جنس بدنه سبد سیب زمینی و پیاز: سبد های مخصوص سیب زمین و پیاز مدل های مختلفی دارن ولی بیشتر از جنس های فلز، پلاستیک و چوب ساخته شدن که هر کدوم ویژگی های خاص خودشون رو دارن مثلا پلاستیکی ها سبک هستند و و حمل اون ها راحته، چوبی ها ظاهر زیبایی دارن و دکور رو خاص میکنن و فلزی ها هم ضد زنگ هستن که هر کردوم رو باید با توجه به نیازتون خریداری کنید.

تعداد سبد: شما باید بسته به نیاز خودتون به سراغ جایی برید که سبدهای اون اندازه باشه چون از نظر تعداد با هم فرق دارن. پس در صورتی که استفاده ی دیگه ای میخواهید از این محصول داشته باشید باید به تعداد سبدهای اون توجه کنید.

قابلیت شست شو: یه مورد دیگه هم که باید موقع خریدن سبد سیب زمینی و پیاز بهش توجه کنید قابلیت شست و شوی اون هست چون این وسیله زود به زود کثیف میشه و باید شسته بشه.

جای سیب زمینی و پیاز جدید

جای سیب زمینی و پیاز جدید

جای سیب زمینی و پیاز جدید

جای سیب زمینی و پیاز جدید

برای این که سیب زمینی و پیاز جوونه نزنن چیکار کنیم؟

شما باید این دو ماده ی غذایی رو تو یه محیط خنک و خشک نگهداری کنید بنابراین باید دقت کنید که سب اون ها رو در جایی قرار بدید که خنک و علاوه بر او.ن با رطوبت برخورد نداره به عنوان مثال در صورتی که آشپزخانه کولر داشت سبد رو در معرض باد اون قرار بدید و یا توی زمستون میتونید سبد رو توی حیاط و یا تراس بذارید چون داخل خونه گرمه.

جای سیب زمینی و پیاز جدید

جای سیب زمینی و پیاز جدید

جای سیب زمینی و پیاز جدید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی