|

جدیدترین ساعت دیواری های بازار / اگه خریدیش کجا میزنی نگو بالای تلویزیون که افت داره

در این مقاله نمونه ای از جدیدترین ساعت دیواری ها رو بهتون نشون دادیم و در خصوص این که ساعت دیواری رو کجا بزنیم نکاتی رو ارائه کردیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این وزا همه به نوعی دوست دارن که خونشون رو به زیبایی هر چه ممکن دیزاین کنن که خب برای این منظور گاهی از اوقات لازم هست که وسیله ی تازه ای بخرید و گاهی از اوقات هم تنها باید جای آیتم های موجود رو تغییر بدید و یه چیدمان جدید داشته باشید و البته که در این باید باید ریزترین نکات رو هم در نظر بگیرید مثلا در صورتی که ظرف های آجیل خوریتون قدیمی شدن و دیگه عمرشون رو کردن بهتره که قبل از این کسی به روتون بیاره به فکر عوض کردن اون ها و رفتن به سراغ جدیدترین ظروف آجیل خوری موجود باشید تا از بین اون ها یه انتخاب به روز تر و شیک تر داشته باشید که تا چندین سال هم براتون کار کنن.

پس دقت کنید که یه دکور خوب تنها با توجه به آیتم های بزرگ نیست که خوب و شیک میشه بلکه شما باید وسایل ریزه میزه و کوچولو رو هم وی دکورتون با سلیقه انتخاب کنید و بهش اهمیت بدید تا در نهایت بتونید یه دکوراسیون شیک داشته باشید که نظر هر بیننده ای رو به خودش جالب میکنه و شما رو یه کدبانوی تمام عیار جلوه میده که از ورودیه خونش و پادری اون تا پذیرایی و وسایلش همه و همه دارای یه هارمونی و هماهنگی هستن و در کنار هم هم دیگر رو تکمیل میکنن. حالا در این مقاله هم برای این که هر چه بیشتر خاص و امروزی پیش ببرید دکورتون رو میخواهیم نمونه هایی از جدیدترین ساعت دیواری ها رو بهتون نشون بدیم و در خصوص این که ساعت دیواری رو کجا بزنیم براتون صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

جدیدترین ساعت دیواری ها

ارتفاع مناسبی که ساعت دیواری نصب میشه باید چقدر باشه؟

انتخاب ارتفاع مناسب برای نصب ساعت دیواری یکی از مهم ترین نکاتی هست که در بیشتر موارد خیلی ها بهش توجه ندارن که این عدم توجه باعث آشفتگی در دکور خونشون میشه و توی نظرون یه جای کار میلنگه ولی خب نمیفهمن که دقیقا کجای کاره؟

در حالت کلی ارتفاعی که برای نصب ساعت دیواری مناسب و دقیق هست باید به شکلی باشه که مرکز ساعت دقیقا هم سطح با چشمای یه فرد که دارای قد متوسط هست باشه و در صورتی که شما ساعت دیواری رو بالاتر و یا پایین تر از این ارتفاع نصب کنید مطمئن باشید که روی دکوراسیون تاثیر منفی خواهید گذاشت.

یه روش دیگه هم که میتونید با استفاده از اون ساعت دیواری رو توی ارتفاع مناسب نصب کنید استفاده کردن از متره؛ به این صورت که مرکز ساعت شما باید چیزی حدود 152 تا 156 سانتیمتر از سطح زمین فاصله داشته باشه که این فضا رو با متر باید مشخص کنید و در صورتی هم که سقف خونتون بلند هست این فاصله میتونه به 165 سانتیمر هم برسه.

جدیدترین ساعت دیواری ها

جدیدترین ساعت دیواری ها

جدیدترین ساعت دیواری ها

بهترین جا برای نصب ساعت دیواری در پذیرایی

خب ساعت پذیرایی از مهم ترین ساعت ها در خونه بشمار میاد چون شما ممکن هست که توی اتاق خواب و یا آشپزخانه هم ساعت داشته باشید ولی ساعت پذیرایی اهمیت بیشتری داره و از این رو باید در انتخاب جای مناسب بای اون نهایت دقت و وسواس رو به خرج بدید. حالا جاهایی که میتونن برای نصب ساعت دیواری در این فضا مناسب باشن به ترتیب زیر هستن:

نصب ساعت دیواری بالای کاناپه: در صورتی که میخواهید ساعت از همه ی جاها دید داشته باشه میتونید اون رو از بالای کاناپه آویزون کنید تا توجه این بشید که چقدر دکور خونتون شیک و پیک و جذاب به نظر میاد البته که شاید برخی از افراد که روی کاناپه هستن نتونن ساعت رو پشت سرشون ببینن ولی خب این روش جذابیت بصری فضای خونه ی شما رو بسیار افزایش میده.

نصب ساعت دیواری بالای کنسول: میتونید در صورتی که از نصب ساعت بالای کاناپه خوشتون نمیاد اون رو بالای کنسولتون قرار بدید در صورتی که جای کنسول توی خونه خوب باشه و از همه ی جاها بهش اشراف داشته باشید.

نصب ساعت دیواری بالای شومینه: یکی دیگه از جاهایی که میتونه برای نصب ساعت مناسب باشه بالای شومینه هست چرا که شومینه در خونه ی شما میتونه یه نقطه ی کانونی باشه که ساعت بالای اون بی نهایت به چشم خواهد اومد.

جدیدترین ساعت دیواری ها

جدیدترین ساعت دیواری ها

جدیدترین ساعت دیواری ها

جدیدترین ساعت دیواری ها

مبادا ساعت رو بزنید بالای تلویزیون که اصلا شیک نیست

خیلی از افراد هستن که بهترین جا برای ساعت دیواری رو بالای تلویزیون میدونن چون به نظرشون اینطوری ساعت زیباشون قراره به چشم بیاد و همه ببیننش و اصلا شاید خود شما هم یکی از این افراد باشید که در این صورت باید بهتون بگیم هر چه زودتر ساعت رو پایین بیارید که اصلا کار جالب نیست چون در صورتی که این وسیله بالای تلویزیون باشه حواس افراد پرت میشه و شاید حتی خودتون هم موقع تماشای فیلم توی تلویزیون ساعت بره روی مختون بنابراین این محل برای نصب ساعت کنسله.

جدیدترین ساعت دیواری ها

جدیدترین ساعت دیواری ها

جدیدترین ساعت دیواری ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی