|

جای سیب زمینی پیاز هم خوشگلیش مهمه و هم خراب نکردنش / مثلا اینجوری انتخاب کنی بهترینه

تو هر آشپزخونه ای نیاز به جای سیب زمینی هست که خب بسته به جنس و سلیقه خانوم خونه تغییر میکنه و در اینجا میخواسم با مدلای مختلفش آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خب آشپزخونه وظیفه خدماتی تو هر خونه ای رو داره و درش انواع و اقسام پخت پز ها و شستشوها و خلاصه ریخت و پاش ها انجام میشه. به همین جهت میتونه دائما کثیف بشه و یا نا مرتب دیده بشه که خب این موضوع برمیگرده به سلیقه خانوم خونه. در این فضا از لوازم بسیاری استفاده میشه که خب بنا به خواست و بودجه و میزان متراژ آشپزخونه این وسایل متفاوت هستند. اما یکی از کاربردی ترین و واجب ترین لوازم که تو هر خونه ای وجود داره و حالا ممکنه از نظر جنس و زیبایی فرق کنه جای سیب زمینی پیاز هستش.

قبول دارید وقتی این وسیله هست چقدر سیب زمینی پیاز و سیر و اینجور چیزا سر و سامون پیدا میکنن؟ اما قطعا با توجه به اینکه جنس و رنگ های مختلف دارند ممکنه فکر کنید کدوم بهتره و کدوم بهتر نیست که خب در این مطلب قراره به جواب این سوالات برسیم.

Untitled

سبد سیب زمینی پیاز حصیری

این روزا سبک های حصیری واسه آیتمای مختلف دکوراسیون خونه ساخته میشه و رو بورس هستند که خب سبدهای سیب زمینی پیاز هم یکی از اونهاست. معمولا جنس های استیل و فلزی این مدلین که رطوبت رو نگه میدارن و به همین دلیل ممکنه باعث کپک زدن و یا خرابی زود هنگام محصول شما بشن. از خوبی های این مدل از سبد های سیب زمینی پیاز اینه که به دلیل حصیری بودنشون قابلیت عبور هوا دارن و باعث میشن تا سیب زمینی پیاز ها دیر تر خراب بشن.

palm-potato-onion-basket

F-1-1

جای سیب زمینی پیاز تو کابینت

شاید شما دلتون نخواد اصلا چیزی از این سبد ها مشخص باشه و اینجاست که میتونید از یکی از جدیدترین مدل های جای سیب زمینی و پیاز که تو بازار وجود داره استفاده کنید. مدل سبد های داخل کابینتی یکی از اوناست و طراحی این نوع سبد ها ها یا به صورت کشویی بوده که داخل کابینت قرار می گیرن و یا دارای قلاب هستند که در پشت درب کابینت میتونن آویزون بشن. خرید مدل های مختلف این نوع سبد ها بستگی به جایی که شما در کابینت دارید، داره!

Onion-potato-storage-basket2-1030x579

سبد سیب زمینی پیاز چوبی

خب محصولات چوبی تو آشپزخونه ها زیاد پیدا میشه و اما بهتره که وسیله های چوبی خیلی تو معرض رطوبت قرار نگیرن. معمولا جنس جای سیب زمینی پیاز های چوب بامبو از کیفیت خیلی بالاتری  دارن پس اگر قصد خرید سبد سیب زمینی پیاز چوبی رو دارید حتما به سراغ جنس بامبو برید و لذتش رو ببرید.

Untitled

جای سیب زمینی پیاز اینبار با مدل سوپرمارکتی

از دیگر محصولات خیلی جدید و جذابی که روانه بازار شده میشه به مدل جای سیب زمینی پیازی به سبک سوپر مارکتی نیز اشاره کرد. این مدل سبد های سیب زمینی با توجه به کاربردهای خفن و فضاهایی که داره به یکی از ابزار های کاربری در آشپزخونه تبدیل شده که خب باید گفت این مدل مثل یک میز هستش که علاوه بر سبد، دارای کشو نیز می باشد و به علاوه اینکه جایگاه های دیگه ای برای قرار دادن روغن ، ظروف آبلیمو ، ظروف سرکه ، نوشابه و … نیز دارد. هنگام خرید جای سیب زمینی پیاز مدل سوپر مارکتی به این نکته توجه کنید که این نوع مدل ها فضای بزرگی رو میخوان و اشغال می کنن، پس اگر فضای کافی تو آشپزخونتون ندارید بهتره به فکر خرید این مدل نباشید و از مدل های جمع و جور تر استفاده نمایید.

b16d80aacdc30a1ace21a94913e6f2e2501a3785_1601898325

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی