|

روتختی های جدید و شیک/ اینا انقد لاکچرین که میخوای تختو بیاری بذاری وسط هال همه ببینن

در این مقاله چند نمونه از روتختی های جدید و شیک رو بهتون نشون دادیم که میتونید با توجه به اون ها خرید بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا کدبانو بودن بسیار مهمه خصوصا که توی اینستاگرام هم با وجود بلاگرای لایف استایل هر روز داره یه کدبانو معرفی میشه که هر کدوم ترفندها و راهکارهای خودشون رو برای انجام کارها دارن و خب شما مدام در حال هجوم اطلاعات هستید مثلا میفهمید برای این که حوله هاتون بو نگیره باید فلان چیز رو بهشون اضافه کنید بعد دو روز دیگه میگن یه چیز دیگه اضافه کنید و... که خب آدم در این بین سردرگم میشه یا مثلا یه جا یه سری ظروف آجیل خوری رو نشون میدن و میگن مده یه جا دیگه میگن اینا دمده هستن که خب باید در این شرایط چیکار کرد؟

مسلما شما باید برای این شرایط بعد از دریافت یه سری از اطلاعات اونا رو از فیلتر مغزیتون رد کنید و با دو دوتا چهار تا به این نتیجه برسید که آیا اطلاعاتی که کسب کردید کاربردی و به درد بخور هست یا نه یعنی یه ذره به هوش و البته مهارت های جستجوی خودتون اتکا کنید مثلا وقتی میخواهید  فرش بخرید و میگن فرش گبه برای آشپزخانه خوبه برید دو تا سرچ کنید ببینید که اصلا این مدل از فرش ها چه ویژگی هایی دارن و آیا با توجه به خصوصیاتی که دارن برای آشپزخانه ی شما میتونن مناسب باشن یا نه. حالا از اینا بگذریم و برسیم به موضوع مقاله ی امروز که میخواهیم در طول اون چند نمونه از روتختی های جدید و شیک رو بهتون نشون بدیم و یه سری نکات رو بهتون بگیم که در صورت خرید اون باید بهشون توجه کنید، پس با ما همراه باشید.

رو تختی های جدید و شیک

توجه به طرح و رنگ روتختی موقع خرید اون

یکی از مهم ترین نکاتی که باید موقع خرید روتختی بهش حسابی دقت کنید رنگ و طرح روتختیتون هست چون بالاخره باید هر دو با سایر آیتم های موجود در اتاق خواب هماهنگی داشته باشن و در صورتی که در انتخاب این موارد اشتباه کنید مسلما مجبور خواهید بود یا روتختیتون رو تحمل کنید و یا اون رو دور بندازید. البته که درسته انتخاب طرح و رنگ از موضوعات سلیقه ای هست ولی خب بهتره که در ابتدای کار و قبل از خرید طرحی رو که مدنظرتون هست از طرح های مدرن، کلاسیک و یا فانتزی انتخاب کنید و بعد پالت رنگ بسازید اون هم با توجه به آیتم هایی مثل کاغذ ذیواری، رنگ فرش و یا رنگ پرده ها.

دقت کنید طرح رو هم با توجه به شلوغیه اتاق خواب انتخاب کنید یعنی در صورتی که اتاق خیلی شلوغه به سراغ طرح خلوت و ساده برید تا تعادل رو ایجاد کنید.

رو تختی های جدید و شیک

رو تختی های جدید و شیک

توجه به جنس روتختی موقع خرید اون

روتختی ها دارای جنس های مختلفی هستن و در حالت معمول روتختی های ساتن و تور بیشتر برای روتختی عروس مناسب اند و اونطور که باید و شاید استفاده ی عمومی ندارن. در کل در خصوص انتخاب جنس روتختی باید به سراغ اون روتختی برید که با جنسش احساس آرامش میکنید و راحت هستید که در این بین یکی از جدیدترین جنس های پارچه برای روتختی جنس میکرو هست که بسیار نرم و لطیفه و در حال حاضر طرفداراهای زیادی داره. همچنین دقت کنید که به سراغ اون روفرشی برید که الکتریسته ساکن و حساسیت ایجاد نمیکنه که جنس نخی اینطوریه.

رو تختی های جدید و شیک

رو تختی های جدید و شیک

رو تختی های جدید و شیک

قابلیت شستشوی روتختی

یکی دیگه از نکاتی که در هنگام خرید روتختی باید به ون دقت لازم رو داشته باشید قابلیت شستشوی اون و نحوه ی شستشو هست پس به راهنمای شستشوی روتختی که میخرید دقت کنید تا یه موقع با اشتباه در این امر به کیفیت اون آسیبی نزنید. برای شستشوی روتختی توی خونه هم بهتره که مراحل زیر رو انجام بدید:

  • با آب خیلی گرم نشوریدش چون بهترین درجه برای این منظور سی تا چهل درجه هست.
  • با پودرهای آنزیم اون رو نشورید البته نه تنها روتختی رو بلکه هر ملحفه ای رو.
  • نچلونیدش و آویزونش نکنید و بعد از شستن بذارید تو یه سبد تا آب اضافیش خارج بشه و بعد تو یه جای مسطح پهنش کنید.

رو تختی های جدید و شیک

رو تختی های جدید و شیک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی