|

معرفی بهترین کرم پودر های ضد چین و چروک / ذره ای مهم نیست چند سالته با اینا میشی بیست

اگر شما هم بانویی هستید که روی صورتتون چین و چروک دارین اما نمیدونین با کدوم کرم پودر میشه محوش کرد، پس حتما به این مطلب سر بزنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک برای زیبا شدن استایل برای یک خانوم، اینکه چطور میکاپی داشته باشه هم اهمیت داره. دقت کنید اینکه فقط ما یه آرایشی انجام بدیم مهم نیست و شما در واقع باید به خیلی موارد مثل سلامت پوستتون، انتخاب لوازم آرایش مناسب هم به لحاظ رنگ و هم از نظر کیفیت  دقت کنید. 

بی شک بعد از رژلب، این کرم پودر هستش که اهمیت زیادی در میکاپ داره. چرا که انتخاب یک کرم پودر مناسب میتونه زیرسازی مناسبی رو هم برای پوست شما داشته باشه و اونچه که مشخصه اینه که پوست من و شما هر ساله از جوانیش دور تر شده و به سمت و سوی چین و چروک ها میره. البته فکر نکنید خود بنده سن زیادی دارم خیر، بلکه دونسته ها بر این اساسه که افراد از 25 سال به بعد دیگه باید به فکر چین و چروک ها باشن تا کمتر و دیرتر به سراغشون بیاد.

حالا اگه ما کم یا زیاد چین و چروک داشته باشیم چه کنیم؟ قطعا این کرم پودر که در میکاپ میتونه کمک رسان ما باشه و چروک ها رو بولد تر نکنه. آخه میدونید که اگر کرم پودر به درستی انتخاب نشه نه تنها زیبایی ما رو دوبرابر نمیکنه، بلکه چروک هارو دوبرابر میکنه و چهره ما رو به سمتی اشتباه میبره.

در این مطلب قراره با چند کرم پودر مناسب چین و چروک اشنا بشیم که کیفیت متناسب و بسیار خوبی هم دارند. این کرم ها ضد چین و چروک هستند!

8937468

کرم پودر جویل مدل چای سبز

در واقع کرم پودرهای جویل مدل چای سبزشون یکی از بهترین کرم پودرهایی محسوب میشن که ضد چروک هستن. این محصول با ترکیبات گیاهی و ارگانیک ساخته و تولید میشه، از طرفی هم فاقد چربیه و دارای پوشانندگی بالایی هستش تا حدی ک میتونه تا 12 ساعت موندگاری داشته باشه.

این کرم پودر به دلیل اینکه تو ترکیباتش ویتامین E داره، خاصیت کشسانی پوست رو بهبود میبخشه و به همین دلیل هم کاهش چین و چروک ها اثربخشی خوبی داره. از دیگر ویژگی هایی که این کرم پودر داره میتوان به خاصیت آنتی اکسیدانی و بافت سبکش نیز اشاره داشت.

48545

کرم پودر آموتیا مدل روغن آرگان

کرم پودر آموتیا مدل روغن آرگان نیز از دیگر کرم پودرهایی محسوب میشه که علاوه بر داشتن تموم فاکتورهای یه کرم پودر خوب، به عنوان یه کرم پودر آبرسان و ضد پیری هم به شدت موثره.

از خوبی های این سبک از کرم پودر روغن آرگان آموتیا باید به بدون چربی بودنش اشاره کنیم که خب مواد نگهدارنده هم نداره و تا 12 ساعت قابلیت موندگاری داره. کیفیت رنگ بالای این کرم پودر و پوشانندگی خوبش به شدت ایده آله در حدی که مورد توجه بسیاری از بانوان قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌ های این کرم پودر میتوان به داشتن ویتامین E در ترکیبات خود اشاره کرد.

545534

کرم پودر و کانسیلر آی فیس

این کرم پودر که آی فیس نام داره از برند های ترکیه ای محسوب میشه که تو بازار ایرانه و هر کسی ازش استفاده کرده از انتخابش حسابی راضی بوده. این کرم پودر با ترکیباتی که داره میتونه روند پیری پوست شما رو کند کنه و به کاهش علائم پیری پوست کمک کنه.. از دیگر دلایل محبوبیت این کرم پودر میشه به بافت به شدت سبکش و همچنین پوشانندگی بالایی که داره اشاره کرد.

654542

کرم پودر BB ساین اسکین مدل SynBeauty

کرم پودر BB ساین اسکین مدل SynBeauty رو میتونیم پروفروش‌ ترین کرم بی بی که در این موجوده بدونیم چرا که به عقیده بسیاری از صاحب نظران تو حوزه آرایش، این کرم تونسته لقب بهترین بی بی کرم شایسته رو دریافت کنه.

این کرم پودر همه ویژگی های یه کرم پودر درجه یک رو داره و به علاوه اینکه تقریبا همه کار برای پوست شما انجام میده.

این کرم پودر میتونه تولید کلاژن رو تو پوست شما افزایش بده و حاوی ویتامین E هستش. دیگه اینکه خواص آنتی اکسیدانی داره، دارای نیاسینامید هستش و خیلی خوب میتونه نشونه های پیری رو از پوست شما کم کنه و پوست رو از پیری زودرس نجات بده.

5245

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی