|

پوست که رسید به 20 باید به حالش گریست! / بهترین کرم پودر های مخصوص چین و چروک ایناست

اگر تو هم رد چین و چروک رو توی صورتت می بینی اما دلت نمیخواد تابلو بشن، پس حتما از این سبک کرم پودر های ضد چروک استفاده کن و ازشون غافل نشو.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خانوما تو هر سن و سالی هم که باشن باز دوست دارند تا زیباترین ورژن از خودشون رو ببینند. خب برخی بیشتر به خودشون رسیدگی دارند و برخی کمتر، اما در واقع اونچه که مشخصه اینه که شما به هر حال دوست دارید تا نواقص خود را رفع کرده و اونچه که ازتون تو چشم دیگران دیده میشه زیبایی تمام عیار باشه.

خب اصلا چرا بحث سن و سال رو آوردیم وسط؟ چون هر آدمی از یه سنی به بعد فیسش شروع میکنه به چین خوردن و چروک هایی ظاهر میشه که به دلیل بالا رفتن سن هستش. البته اینکه انقدر سن سن میکنیم فکر نکنید که منظورمون خانومای سن بالا هستشا، بلکه تقریبا از سن 25 به بعد چروک ها ظاهر میشن و میشن بلای جون آرایش! آخه میدونید که چروک ها تو چهره آقایون دیده میشه اما همون چروک ها تو چهره خانوما فریاد میزنه چرا چون بانوان کرم پودر میزنن و کرم پودر هم که خدای نشون دادن هرچی چروکه! پس باید چه کرد؟ بی شک باید از کرم پودر های مخصوص چین و چروک استفاده کرد که توانایی پوشانندگی اونها رو دارند. دوست دارین بدونین کدوم کرم پودر ها؟ پس با ما حتما همراه باشید.

کرم پودر مخصوص چین و چروک

کرم پودرهایی ضد چین و چروک اغلب حاوی موادی هستند که خاصیت سفت کنندگی، روشن کنندگی و رطوبت رسانی نیز دارند و از طرفی هم پوست شما رو جوان تر و شاداب تر کنند. 

ویژگی های کرم پودر ضد چین و چروک چیه؟

این سبک از کرم ها معمولا پوشانندگی سبک تا متوسطی دارند و با توجه به اینکه دارای SPF نیز می باشند، میتونن از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کنند. کرم پودر های ضد چین و چروک حاوی مواد ضد چروک مثل رتینول، هیالورونیک اسید و ویتامین C هستند تا به کاهش چین و چروک و بهبود ظاهر پوست شما کمک کنند.

این محصولا باید مواد مرطوب کننده داشته باشن و از طرفی هم توشون مواد ضد التهاب باشه تا بتونه قرمزی و تورم پوست رو بگیره. کرم پودر های ضد چروک اغلب بدون عطر هستن!

کرم پودر مخصوص چین و چروک

کرم پودر شارلوت تیلبری

کرم پودر شارلوت تیلبری یک کرم پودر مایع با پوشش بالاست که به جهت ساخت ظاهری طبیعی و صاف طراحی و تولید شده. این محصول دارای ترکیبی از مواد مغذی هستش که در واقع پوست رو آبرسانی هم میکنه و محافظشه. همچنین SPF 15 داره تا مراقب پوست باشه، البته در برابر اشعه های مضر خورشید. 

این کرم پودر به دلیل اینکه میتونه یه ظاهر طبیعی و موندگا و خوشگل واسه پوست ایجاد کنه، خیلی مورد تحسین و استقبال قرار گرفته. میتونه خیلی از چروک ها و لک ها و خطوط و منافذ بزرگ رو بپوشونه و با استفاده ازش بی شک پوستی صاف و یکدست خواهید داشت.

کرم پودر مخصوص چین و چروک

کرم پودر سرمی ایون بتر کلینیک

کرم پودر سرمی کلینیک یه فرمولاسیون به شدت سبک و آبرسان داره که میتونه پوست رو صاف و یکدست کنه. این کرم پودر همچنین دارای موندگاری طولانی مدته و میتونه بدون ایجاد احساس سنگینی روی پوست، کل روز رو دووم بیاره و حس خوشایندی تقدیم شما کنه. موندگاری 24 ساعته داره و ضد آلرژی هستش. نرم کننده پوسته اما فاقد مواد روغنی. از بین برنده جای جوشه و لکه های پوست رو محو میکنه. 

کرم پودر مخصوص چین و چروک

کرم پودر استی لادر ری نتریو

کرم پودر استی لادر ری نتریو یه کرم پودر مایع با پوشش متوسط ​​و موندگاری بالا می باشد که پوست رو نرم و مرطوب میکنه. این محصول مواد مغذی بسیاری داره که به محافظت از پوست در مقابل رادیکال های آزاد و آسیب های ناشی از نور خورشید کمک میکنه. این کرم پودر دارای SPF 20 می باشد که میتونه مواظب پوست شما در برابر آفتاب سوختگی بشه.

این محصول فرمولاسیون خیلی خوبی داره که همین امر باعث از بین رفتن چین و چروک های پوستی میشه و از چین و چروک صورت هم جلوگیری داره.غیر آکنه زا هستش و باعث انسداد منافذ هم نخواهد شد.

کرم پودر مخصوص چین و چروک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی