|

حتی آرایشگر هم نمیتونه 30 ساعت میکاپ رو فیکس نگه داره / ولی با این کرم پودر ها شدنیه

کرم پودر هایی هستند که موندگاری بسیار بالایی دارند و حتی میتونن بیش از یک شبانه روز روی صورت شما به زیباترین شکل ممکن بمونند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب دیگه عید نزدیکه و احتمال زیاد شما هم دید و بازدید هایی برای خودتون دارید. مثلا ممکنه صبح برای صرف صبحانه برید کتفیه و بعد هم راهیه عید دیدنی بشید و تا عصر هم مونید و برای شام به یه مهمونی دیگه قرار باشه برید! خب بی شک تضمینی وجود نداره برای اینکه حتما بتونید جای آرایش خود را تمدید کرده و اون فیسی که میکاپش ریخته رو به یه فیس خوشگل شده و آراسته و تمیز در بیارد! 

پس باید چه کرد؟ در اینجا بستگی به شما خانوم عزیز داره که چقدر سلیقه و هوش داشه باشید و از محصولات مناسب استفاده کنید. از طرفی هم ترفند های آرایشی اهمیت دارند که باز اون هم برمیگرده به سطح توجه شما به میکاپ تون که چقدر براتون اهمیت داره آرایش تمیز و آراسته بمونه یا بریزه و بماسه. 

کرم پودر یکی از مهمترین بخش های هر میکاپی محسوب میشه که موندگاری و کیفیتش میتونه تاثیری مستقیم روی زیبای هر آرایش داشته باشه. اصلا ذره ای هم شک نداشته باشید که موندگاری کرم پودر برای رفع مشکل شما موثر و کمک کنندست. چرا که شما با انتخاب یک کرم پودر 24 ساعته که ثابت قدم باشه و از روی پوست تکون نخوره، میتونید به راحتی ساعتها به مهمونی ها و قرار های خود برسید و نگرانی هم بابات ریزش میکاپتون نداشته باشید.

حالا چاره چیه؟ اینه که با ادامه مطلب ما همراه باشید تا با چند کرم پودر مناسب با موندگاری بالا آشنا بشید و راحت!

کرم پودر 24 ساعته

کرم پودر ضد آب روبی سان بزن

این کرم پودر میون خانوما تونسته به محبوبیت خوب و قابل توجهی برسه که خب با توجه به اینکه اس پی اف 30 داره و پوشانندگیش هم خوبه، خودش رو حسابی ثابت کرده. کرم پودر روبی سان واسه انواع پوست مناسبه از اونجایی که ضد آبی روی موندگاریش حسابی میتونید روش حساب باز کنید.

قیمت این کرم پودر حدود 230 تا 250 هزار تومان می باشد.

کرم پودر 24 ساعته

کرم پودر 30 ساعته دیدی؟ میبلین خودشه

کمتر کسی پیدا میشه که برند میبلین رو نشناسه. اینکه یک کرم پودر 24 ساعته باشه خب خیلی رواله، ام اینکه یه کرم پودر 30 ساعت دووم بیاره و بتونه خوشگلیش رو همچنان حفظ کنه خیلی کم پیداست! خیلی از خانوما از محصولات آرایشی میبلین راضی هستند و تو آیتمای مختلف میپسندتش. 

قیمت این کرم پودر بین 400 تا 550 هزار تومان متغیر هستش!

کرم پودر 24 ساعته

پوست نچرال و مات میخوای؟ ایزادورا بزن

کرم پودر ایزادورا یه محصول سوئدی هستش که مناسب انواع پوسته و در نهایت به شما یه بافت مخملی و صاف تحویل میده که مورد پسند اکثر خانوماست. ایزادورا میتونه به خوبی آبرسانی کنه و پوست شما رو هم جِوون نگه داره چرا که از پیری جلوگیری میکنه. اما دقت کنید که حتما پیش از استفاده از این کرم پودر حتما مقداری کرم مرطوب کننده استفاده کنید. ایزادورا میتونه چین و چروک ها رو هم به خوبی بپوشونه.

قیمت این کرم پودر حدود 400 هزار تومان می باشد.

کرم پودر 24 ساعته

کرم پودر جوان کننده نوت؛ بی نظیره

کرم پودر نوت نیز از دتس کرم پودر های به شدت پر طرفداریه که موندگاری بالایی داره. این محصول دارای آرگان و پروتئین هستش که میشه جزو ویژگی هاش. کرم پودر نوت میتونه مدت زمان طولانی روی پوست شما بمونه و از طرفی هم حاوی اس پی اف 15 هستش. تنوع رنگ زیادی داره که باعث شده هر سلیقه ای رو راضی نگه داره. 

قیمت کرم پودر نوت بین 350 تا 400 هزار تومان نوسان داره.

کرم پودر 24 ساعته

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی