|

اصلا میدونستی کرم پودر انواع داره؟ / اینکه واسه کاور چی بهتره و کجا چی بزنیم هم گفتم

کرم پودر ها انواع مخلفی دارند که خب با شناخت اونها میتونمی انتخاب بهتری داشته باشیم و در این مطلب با انواعشون آشنا خواهمی شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آرایش واسه خانوما کلا یه چیزیه که خیلی اهمیت داره. البته همیشه اینجوریه که وقتی اسم از آرایش میاد همه فکر میکنن یه عالمه میکاپ قراره رو صورت شخص ریخت بشه که خب باید بگیم سخت در اشتباهید چرا که میکاپ ها انواع مختلفی دارند و شما میتونید مثلا میکاپ نچرال کنید در حالی که همه چیز هم زده اید، اما بقیه فکر کنن خدادادی بوده! 

اما بگذریم و کمی ریز بین تر بشیم. مثلا اینکه ببینیم تو آرایش چی به چیه! قطعا همه ما میدونیم که کرم پودر اصلی ترین قسمت هر میکاپی محسوب میشه، چرا که قراره زیرسازی کار انجام بده و به همین دلیل هم از کیفیت و برند گرفته، تا مدل زدنش اهمیت فراوونی داره. 

خبر داشتین کرم پودر ها انواع مختلفی دارند؟ اونها هم از نظر میزان پوشانندگی و هم به لحاظ مدل انواع دارند که در این مطلب قراره باهاشون آشنا بشیم.

8-21

کرم پودر با پوشانندگی کم چجوریه؟

خب یکسر از خانوم هستند که یا پوستشون زیادی خوبه و یا اینکه دلشون میخواد فقط یه کاور کم داشته باشن و نیازی به یه عالمه محو کردن صورتشون نمی بینن و کاور طبیعی میخواد. همچنین اون دست از بانوانی ک پوست حساس و خشکی دارند تحمل سنگینی کرم پودر سنگین رو ندارند و اینجاست که میرن سراغ کرم پودر با پوشانندگی ملیح و کم.

گرچه که پوشش این سبک از کرم پودر کمه، اما میتونه به عنوان یه پایه آرایشی استفاده بشه و با کانسیلر و پودر باقی مناطق رو زیباسازی کنید. 

همچنین میشه به عنوان روشن کردن و یا حتی کم کردن رنگ پوست صورت کمک گرفت، چرا که اکثر خانوما برای یکدست کردن پوست صورت خود از کرم پودر با کاور کم استفاد دارند.

Untitled

کرم پودر با کاور متوسط مناسب کدوم پوست و محفله؟

اگر پوست شما جوریه که لکه و عیوب داره ها، ولی اونجوری خیلی مشخص نیست که نیاز به یه عالمه کوبیدن و از نو ساختن داشته باشه ، ولی خب باز همونا رو هم میخواین ملیح بپوشونید، میشه که از کرم پودر هایی با کاور متوسط استفاده نمایید. این کرم پودر ها علاوه بر اینکه میتونن سطح پوست رو صاف و یک دست کنند لکه های حاصل از جوش و آکنه رو هم میپوشونن. 

خلاصش رو بخوایم بگیم باید بدونید که این کرم پودر واسه افرادی هستش که ظاهر طبیعی پوست خودشون رو دوست دارند اما پوستشون خب دچار یک سری عیوب ریز هستش که میخوان همونا هم دیده نشن. 

کرم-پودر-ایرانی

از کرم پودر پوشش بالا کجا استفاده کنم خوبه؟

آخرین مدل از انواع کرم پودر از نظر پوشش هم سبک کاور بالا هستش که واسه اون دست از خانوماست که دلشون میخواد پوست صورتشون به طور کامل صاف و یک دست بشه، بدون ذره ای نقص و عیب!

در واقع استفاده از ین کرم پودر واسه وقتایی مناسبه که میخواین برین عروسی و یا جسن و مهمونی خاص که خب در این شرایط دلتون میزان پوشانندگی بالا میخواد. حتی برخی افراد از این میزان پوشانندگی برای مخفی کردن تتو و یا لکه های مادرزادی و ماه گرفتیشون هم استفاده دارند.

mccc

انواع کرم پودر از نظر سبک؛ تو کدوم رو میزنی؟

- کرم پودر مایع: خب کرم پودر مایع همون کرم هایی هستش که همه ما اغلب استفاده داریم. دلیل محبوبیت این کرم پودر ها به دلیل بافت سبکشون هستش که از طرفی هم خیلی راحت پخش و فید میشن.

- کرم پودر خامه ای: اگه از نظر بافت بخوایم بگیم از مد مایع سنگین ترند و از طرفی هم موندگاری بیشتری دارند. مناسب افراد پوست خشک هستند که دل پوستشون رطوبت میخواد.

72101826_498916357329224_3782921392288066030_n-1

- کرم پودر پودری: این سبک از کرم پودر ها برای افرادی که دارای پوست چرب هستند و میتونه این موضوع رو براشون کنترل کنه. اما در مقابل اگر دارای پوستی خشک هستید بهتره که اصلا از این سبک کرم پودر ها نزنید چرا که خشکی پوست شما رو کاملا بولد تر خواند کرد.

- کرم پودر استیکی: این دست از کرم پودر ها هم جزو کرم پودر های جامد محسوب میشه که بافت تقریبا سنگینی هم داره و برای پوشاندن خیلی از لک ها مفیده و کاربردی.

- کرم پودر معدنی: اگر یه کرم پودر میخواین که خالی از هرگونه مواد شیمیایی و نگهدارنده باشه، این کرم پودر واقعا براتون بهترینه. چرا چون خالی از هر گونه روغن های صنعتی، مواد شیمیایی مضر و غیره هستش. اگر دارای پوست خشکی هستید این کرم ممکنه براتون کمی احساس زبری بیاره.

117739

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی