|

اگه مبتدی هستی واسه آرایش، نرو پیش آرایشگر / این چند تا راه کاربردی و شیک رو یاد بگیر

اگر شما هم آرایش کردن رو دوست دارید اما نمیدونید چی رو چجوری بزنید، پس حتما با این مطلب همراه بلشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در واقع آرایش کردن حرفه ای رو که همه بلد نیستن و هرکسی در حد و توان خودش و اونقدری که نیازشه و تمرین کرده بلده. داشتن یه ظاهر آراسته واسه همه خانوما مهمه و درست یا غلط، اما این کار باعث میشه که اعتماد به نفس فرد بالاتر بره. نوع آرایش و سبک سنگین بودنش موضوعیه که خیلی سلیقه ای هستش، که خب اگر شما از دست بانوانی هستید که دلتون میخواد یه آرایش اصولی و حرفه ای داشته باشید اما بلدش نیستین، خب بای بگیم که جای نگرانی نیست و با انجام یه روتین ساده و سبک میتونید یه میکاپ مناسب و دلپذیر داشته باشید. از طرفی هم چون لوازم آرایش ها معمولا قیمت بالایی دارند بهتره که خریدی منطقی و گزیده داشته باشید. میگید چجوری؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بدونیم چجوری.

Untitled

مرطوب کننده

پایه اصلی هر سبک آرایشی چه سبک و چه سنگین، باید کرم مرطوب کننده باشه. اگر حتی نمیخواین بری کرم پودر یا دیگر آیتم های لوازم آرایش هزینه زیادی رو بپردازید، اما حتما برای کرم مرطوب کننده با کیفیت وقت بزارید و هزینه کنید. 

چرا که مرطوب کننده از واجبات محسوب میشه و اصلا نباید حذفش کرد. استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان واسه هر پوستی لازمه تا اون گوست خیلی آسیب نبینه. 

بهترین-کرم-مرطوب-کننده-و-آبرسان-صورت

پرایمر

پرایمر کارش زیرساز آرایش هستش. اینجوریه که سطح پوست شما رو صاف میکنه و باعث میشه کرم پودر خیلی خوب بر روی آن بنشینه. میتونه منافذ باز پوست شما رو ببنده و در نتیجه آرایش رو خیلی جذاب تر کنه.

پرایمر با برند های مختلفی وجود داره که با توجه به بودجتون می تونید انتخاب کنید و بخرید.

Rcb64dcbe7f7cdd52f2827628e5fd2501

سی سی کرم یا بی بی کرم

چند سالی میشه که سی سی کرم و بی بی کرم ترند شدن چرا که اونها نمونه سبک تره کرم پودر می باشند. تو خودشون هم ضد آفتاب دارن و هم به پوست شما میتونن رنگ ببخشن و کاورش کنن. اصلا سنگینی شون به اندازه کرم پودر های گریم نیست و همین ویژگی هم باعث میشه تا شما آرایشی طبیعی تر داشته باشید.

cc-color-contron-cream-farmasi۱

سایه

خب سایه زدن خیلی سخته و واقعا هر کسی بلدش نیست. اما سایه ها با توجه به اینکه شکل های مختلفی مثل مدادی، مایع و پودری دارند، کار رو راحت تر کردن. بهترین نوع سایه پودری هستش چرا که خیلی راحت روی پوست من و شما میخوابه و کمتر هم پخش میشه. با گذشت تایم هم نمیره!

سایه زدن خیلی سلیقه ایه و اگر از دست بانوانی می باشید که اهل سایه زدن نیستین، میتونین این بخش رو حذف کنید یا اینکه از یه رنگ خیلی ملایم استفاده کرده و پشت پلکتون بزنید. 

Untitled

خط چشم

خط چشم چیزیه که خیلی از خانوما دوستش دارن اما چون سخته نمیزنن. اگر شما هم از علاقمندان خط چشم هستین، خب میتونین خط چشم هایی مثل ماژیکی، خمره ای و یا مویی استفاده نمایید. معمولا واسه خانومایی که مبتدی هستن خط چشم های ماژیکی راحت تر و کاربردی تره!

WlyeCEVBmKxDfxWB

ریمل

یکی دیگه از واجبات رایش ریمل هستش. اگه کاشت مژه ندارین لطفا ریمل رو فراموش نکنین چرا که چشم ها تو چهره حرف اول رو میزنن و در برخورد با افراد این چشم های شماست که داره با فرد صحبت میکنه نه لب هاتون! پس ریمل رو کنار نزارید تا صورتتون بی روح نشه و از طرفی هم ریمل رو طوری انتخاب کنید که دور چشمتون پخش نشه و ریزش نداشته باشه اینکه ضد آب باشه یا نه دیگه سلیقه خودتونه!

n3pqivkctsw

رژلب

رژلب های زیادی با انواع سبک و رنگ های مختلفی وجود دارن که شما میتونید اگر خیلی تو قرینه سازی و کشیدن مدل لبتون استاد نیستید، از رژلب های مدادی استفاده کنید که همرنگ لب شما باشند. اینجوری با یه تیر دو نشون هم زدین. هم راحت تره و هم هزینه ای کمتر! 

qJ2KjjhPnWGRedPSCF4NlGwo6wFwBiE8DW1wcM9AQduOGi4PFJ.jpg_512X512X70

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی