|

واسه تیرگی پوستت هر راهی رفتی رنگش تکون نخورده؟ / اینجوری دو سه روزه پوستت سفید میشه

اگر تو هم رفتی زیر آفتاب و پوستت حسابی تیره شده و سوخته پس حتما به خودت برس اما نیاز نیست با کرم های گرون اینکار کنی و با مواد طبیعی هم میشه

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی برای بانوان اهمیت زیادی داره. خانوم ها حتی برای رنگ پوستشون هم غصه میخورند و یا اینکه خوشحال میشن. چه برسه به اینکه مثلا پوستی صاف داشته باشند شاید هم پر از چال و لکه جوش! حالا جدا از اینکه جوش زدن خیلی رو مخه و بعدشم جای جوش هستش که افراد رو اذیت میکنه، تیرگی یا روشنی پوست هم به دشت اهمیت داره. خب همه ما احتمالا تجربه این رو داشتیم که با قرار گرفتن زیر نور آفتاب پوستمون تغییر رنگ داده و تیره تر شده. در واقع ملانین زیادیه که باعث تیره شدن رنگ پوست میشه و معمولی هم دست و گا رو مورد نشونه قرار میگیره چرا چون زیر نور قرار میگیرن.

اما راه چاره چیه؟ اصلا چاره ای هم هست که بشه رنگ پوست رو برگردوند یا اینکه باید با این مشکل بسوزیم و بسازیم؟ خب جواب اینه که قطعا لزومی نداره شما تو ناراحتی خودتون باقی بمونید و اونچه که مشخصه اینه که میشه با راهکار های ساده و حتی خونگی به پوستی خفن رسید و رنگش رو برگردند. فقط کافیه تا با ادامه مطلب ما همراه بمونید.

بهترین روش های روشن کردن رنگ پوست دست و پا

22_2

شاید باورت نشه، اما لیمو

در اینجا شما باید کمی شکر بر روی یه تیکه لیمو بپاشید، بعد به پوستتون بمالید و اسکراب کنید خاک و همینطور سلوا های مرده پوست برن واسه خودشون! بعد از دقیقه اون تیکه مورد نظر رو بشویید و این کار رو در هفته یکبار تکرار کنید. 

از دیگر روش های مخصوص لیمو اینه که میتونید به میزان مساوری از آب لیمو و عسل مخلوط کنید و اون رو به دست یا پای خود بزنید. اجازه بدید تا یه 10 دقیقه ای بمونه و بعد اون قسمت رو با آب بشویید. این کار رو بهتره که دو بار در روز انجام بدید!

توجه: فقط یادتون نره که حتما بعد از استفاده از لیمو، یه مرطوب کننده خوب بزنین تا پوستتون خشک نشه و همچنینی به مدت 1 الی 2 ساعت م زیر نور آفتاب، آفتابی نشید!

sunburn

ماست سفیده و سفیدت میکنه

در اینجا باید ماست رو به مناطق تیره شده پوست بزنید و یه چند دقیقه ای ماساژش بدید.اجازه بدین بین 10 تا 15 دقیقه بمونه و بعد کامل با آب بشویید. از این راه حب 1 ال 2 بار در روز استفاده کنید تا درمان رو ببندید و حس کنید.

چاره دیگه اینه که به میزان مساوی از ماست و گلاب رو با هم مخلوط کنید و سپس یه قاشق چای خوری هم گلیسیرین سبزیجات بزنید.

یادتون نره که باید دست ها یا پاهاتون رو به خوبی ماساژ بدید تا کاملا جذب بشه و بعد هم اجازه بدید که یه شب بمونه و در نهایت اون رو با آب سرد صبح فرداش بشویید. انجام اینکار یک بار در روز اون هم پیش از خواب مناسبه.

^1CADB934A86FBF99AA47809CD0A21443507D16A50C1F598188^pimgpsh_fullsize_distr

با گوجه فرنگی سالاد درست نکن؛ بزار رو تیرگی!

خب در اینجا شما باید یه دو سه دقیقه ای یه تیکه کوچیک گوجه فرنگی رو به شکل مستقیم بر روی قسمت تیره شده قرار بدید. صبر کنید تا بر روی پوست شما خشک بشه و بعد با آب اون قسمت رو بشویید.

بهتره که پیش از رفتن به حموم این کار رو انجام بدید و نتیجه رو ببینید. 

اما روش جایگزین چیه؟ اینه که شما آب گوجه رو تازه و باترمیلک رو به نسبت 2 به 1 با هم میکس کنید و با یه تیکه پنبه، روی قسمتی که میخواین بزنین.

یه یک ساعتی صبر کنید و بعد دوش بگیرید. یادتون نره که از این درمان در روز یکبار استفاده نمایید.

گزینه دیگه اینه که به میزان مساوی آب گوجه فرنگی و آب لیمو رو با هم مخلوط کرده، در نهایت روی پوستتون بمالید و اجازه بدید یه یک ربعی روش بمونه و بعد بشویید. این درمان یک الی دو بار در روز تکرار بشه خوبه.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها