|

بهترین کرم پودرهای سبک که هر روزم بزنی صورتت هیچیش نشه / راز داشتن پوستی صاف و کاور

داشتن کرم پودر سبک و دارای کاور بالا مختص به یکسری برند هاست که شاید هر خانمی بلدش نباشه در این مطلب قراره با چند تا از اونها آشنا بیشم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- میکاپ برای اغلب بانوان اهمیت داره. برای یک خانوم کمتر و برای یک خانوم بیشتر؛ اما در نهایت زیبایی چهره برای حضور در جامعه واسه همشون مهمه و قطعا کسی دوست نداره زشت دیده بشه! البته این به این منظور نیست که بانویی که آرایش نمیکنه خوشگل نیست، اصلا و ابدا! بلکه میکاپ به جهت زیباتر شدن و رفع عیوب چهره می باشد که میزان و مقدارش هم بستگیه کامل به فضایی که درش حضور پیدا می کنید داره. این روزها با توجه به اینکه خانوم ها خیلی زیاد تو جامعه فعال و بولد شده اند، خب روزانه برای رفتن به محل کارشون احتمالا آرایش می کنند.

تو یه میکاپ چه از نوع ملایمش و چه از نوع غلیظش، اونچه که ابتدا به عنوان زیرسازی انجام میشه کرم پودر می باشد. این کرم پودر هستش که زمینه سازی میکنه و پوستی یکدست میسازه تا شما باقی زیباسازی های دلخواه رو با خیال راحت انجام بدید. اما سوالی که برای خیلی از بانوان پیش میاد اینه که چه کرم پودر هایی هم میتونن سبک باشن و مناسب میکاپ روزانه، هم کاور مناسب و قابل قبولی دارند؟

کرم پودر سبک

آخه اینکه یه کرم پودر تنها سبک باشه که معیار نیست و شاید قدرتش اونقدری نباشه که بتونه کاور خوبی هم داشته باشه و در نتیجه شما چهره ای دارید که اذیت نمیشه و سنگین نیست، اما از طرفی هم لک و خطوط به وضوح زیر سایه و خط چشم و رژلب و رژگونتون مشخصه!

اما نگران نباشید چرا که قطعا برندهایی هستند که هر دو آیتم رو به شما تحویل بدن و چهره ای بی نقص و راحت برای شما بسازند. تنها کافیه تا با ادامه مطلب ما همراه باشید و با چند برند جذاب و پرطرفدار آشنا بشید که هم سبک هستند و هم دارای کاوری مناسب.

کرم پودر سبک

1- قطعا با کرم پودر استی لادر از آرایش کردن خسته نمیشی

کرم پودر استی لادر از دست کرم پودرهای سبک معروفی هستش که با یه عالمه ویژگی خارق العاده تونسته انقلابی بزرگ تو دل خانوما به پا کنه! داشتن کاوری بالا، بافتی سبک و البته ماندگاری عالی باعث شده تا کرم پودر استی لودر (دابل وییر استی لادر)یکی از بهترین کرم پودر های سبک که مناسب مصرف روزانه نیز می باشند شناخته بشه و حتی برای ارایش هی حرفه ای هم ازش استفتده ای منحصر به فرد بشه. شاید براتون سوال بشه ویژگی های کرم پودر استی لادر چیه که انقدر ازش تعریف میشه؟ برای دونستنش در ادامه با مشخصات این کرم پودر بیشتر آشنا خواهید شد.

چه ویژگی هایی داره؟ دارای بافتی بسیار سبکه و بر پایه آب، ماندگاری و ثبات رنگی بالایی داره تا حد 24 ساعت، مناسب برای انواع پوسته، پوشش دهی و کاور بالا، رایحه مصنوعی نداره، در برابر تعریق نیز مقاومه!

کرم پودر سبک

2- کرم پودر مک یه صورت مات و مخلمی تحویل میده

مک از دست کرم پودر های بسیار محبوبی محسوب میشه که به دلیل بافت سبکش به عنوان بهترین کرم پودر سبک به جهت استفاده روزانه شناخته شده. این کرم به دلیل داشتن رنگ دونه های مختلف، صورت شما رو خیلی خوب میتونه کاور کنه و میتونه یه آرایش سبک و جذاب رو به شما هدیه بده. در ادامه با ویژگی هایی که هر خانومی رو برای خرید کرم پودر مک ترغیب میکنه آشنا خواهیم شد.

چه ویژگی هایی داره؟ مواد روغنی نداره، برای انواع پوست مناسبه، تنوع رنگی فراوونی داره، دارای ماندگاری بالا تا حد 24 ساعت، ضد جوش و آکنه نیز هست.

کرم پودر سبک

3- با کرم پودر نارس شادابی و لطافت رو تجربه کن

این روزا با توجه به اینکه خانوما زمان مشخصی رو به بیرون از منزل و در محیط کاری و یا مهمانی ها اختصاص میدن، خب به دنبال یک کرم پودر سبک با پوشانندگی بالا می باشند تا بتونن صورتشون رو برای مدت زمان طولانی ت بهترین حالت نگه دارند. کرم پودر نارس، (نچرال رادیانت) دقیقا یکی از همون گزینه هاییه که میتونیم بهتون پیشنهاد بدیم چرا که این کرم گودر تونسته با ساختار خوبی که داره برای مصرف روزانه به طور سبک شناخته بشه و عملکرد خوبی رو از خودش نشون بده. این کرم پودر آبرسان نیز هست.

چه ویژگی هایی داره؟ دارای ترکیبات آبرسان می باشد، رایحه و چربی نداره، در برابر تعریق مقاومه، بافتی سبک و مایع داره، برای انواع پوست ها مناسبه، طیف رنگی مختلفی داره و حاوی خاصیت ضد لک و ضد جوش نیز هست.

کرم پودر سبک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی