|

جدیدترین فرش شگی برا هال / مستاجری و فرشت به خونه جدید نمیاد اینا با هر دکوری سازگارن

در این مقاله چند تا از جدیدترین فرش های شگی رو بهتون نشون دادیم که میتونید با انتخاب اون ها به خونتون یه دکور مدرن ببخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دکور و دیزاین خونه خیلی بیشتر از قبل اهمیت داره که یکی از دلایلی این موضوع میتونه این باشه که با وجود شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام مردم تو این فضا به وسیله ی یه سری از پیج ها دکورهای مختلف رو دیدن و حتی این پیج ها در برخی از اوقات از دکور های واقعیه خونه ی فالووراشون هم پست گذاشتن که اینجوری شد مردم ایده ی بیشتری برای دکور گرفتن ورفته رفته این موضوع بسیار مهم شد و خیلی ها در این بین حتی با وجود این که بودجه ی زیادی هم ندارن باز هم دوست دارن که دکور زیبایی داشته باشن چون این دسته از افراد به این موضوع رسیدن که دکور خوب نیازمند سلیقه و اطلاع داشتن نسبی از یه سری از قواعده و شاید بودجه در مرحله ی آخر مهم باشه حالا ما هم در این بین تصمیم گرفتیم که در خصوص جدیدترین فرش شگی براتون صحبت کنیم تا دکورتون رو باهاش متحول کنید.

حالا شاید بگید که چرا فرش و اصلا چرا فرش شگی؟ خب در وهله ی اول در جواب این که چرا میخواهیم در خصوص فرش براتون صحبت کنیم باید بگیم که این آیتم بسیار مهم، حساس و تعیین کننده هست در منزل و باید با خیلی از آیتم های دیگه ست باشه مثلا وقتی میخواهید زیباترین فرش اتاق خواب رو امتحان کنید فقط که زیبایی ملاکتون نخواهد بود بلکه جنس، ابعاد، رنگ و خیلی موضوعات دیگه رو در نظر میگیرید تا یه انتخاب خوب داشته باشید حالا در خصوص جدیدترین فرش شگی هم باید به فاکتورهایی مثل رنگ، اندازه و ست بودن اون با دیگر المان ها توجه کنید که خب در ادامه چند تا از جدیدترین مدل های اون رو بهتون نشون دادیم و یه سری توضیحات در خصوص اون دادیم، پس با ما همراه باشید.

جدیدترین فرش شگی

فرش شگی چه جور فرشیه؟

فرش شگی رو میشه از محبوب ترین و خاص ترین فرش های ماشینی بشمار آوورد که امروزه توی دکوراسیون های مدرن بسیار جایگاه بالایی داره و دلیل این موضوع میتونه هماهنگ شدن راحت و زیبایی اون با هر کفپوش و سلیقه ای باشه که به هم علت میشه اون رو توی چیدمان های مختلف مورد استفاده قرار داد و باهاش گوشه به گوشه ی خونه رو زیبا کرد که بهترین جا برای اون ها پذیرایی و اتاق خواب هست و بسیار فرش مناسبی برای تازه عروس ها بشمار میاد.

حتی در صورتی که اجاره نشین هستید بهتون توصیه میکنیم که به سراغ خرید این فرش برید چون با داشتن فرش شگی دیگه دل نگرون این که یا فرشتون به خونه ی جدید خواهد اومد یا نه نمیشید.

جدیدترین فرش شگی

جدیدترین فرش شگی

جنس الیاف فرش شگی

جنس الیافی که در فرش های شگی استفاده میشه متفاوته ولی امروزه این فرش پرز بلند رو بیشتر توی جنس های اکریلیک، پروپلین، پشضم و پلی استر در بازار میبینید. حالا شاید براتون سوال باشه که دلیل بلند بودن پرزهای این مدل از فرش چیه که در جواب باید بگیم گه این موضوع به علت استفاده از نخ های قطعه قطعه شده هست که بهشون پایل میگن و خب به طور معمول اندازه ی هر پایل 11 میلی متر هست که این اندازه توی فرش های پرز بلند و شگی تقریبا سه برابر هست و به اون ها یه ظاهر افشون داده.

در صورتی که یه فرش مقاوم و مستحکم در برابر ساییدگی و پاخوردگی میخواهید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ اون هایی هست که از نخ پلی استر درست شدن که قبل از عرضه هیت ست شدن و به این علت در برابر حرارت، ساییدگی، مواد شیمیایی و نور خورشید مقاوم هستن و همچنین به طور کلی اون فرش هایی که هیت ست میشن پرز نمیدن و بوی بد و نامطبوعی از خودشون پخش نمیکنن که همین موضوع باعث محبوبیت اون هاست.

جدیدترین فرش شگی

جدیدترین فرش شگی

فرش شگی برای چه مکان هایی مناسبه؟

خب طبیعتا با یه مقدار فکر کردن خودتون به راحتی بتونید به اسن سوال پاسخ بدید؛ از اونجایی که فرش های شگی دارای پرزهای بلند هستن خب به همین علت امکان این که گرد و غبار و آشغال بره لای این پرزها و جا خوش کنه خیلی زیاده که این موضوع باعث میشه که تمیز کردن این مدل فرش سخت بشه که خب طبیعتا به این علت باید یه جورایی از زیاد کثیف شدن اون جلوگیری کنیم مثلا انداختن اون در آشپزخونه معقول نیست چون ممکن هست که آت و آشغال زیاد لای اون بره ولی برای مکان های کم تردد مثل اتاق خواب و اشپزخونه این مدل از فرش ها عالین و میتونن براتون یه دکور زیبا و شیک بسازن.

جدیدترین فرش شگی

جدیدترین فرش شگی

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها