|

زیباترین فرش اتاق خواب / هال رو یه جور چیدی همه حیرونن ولی اتاقت ضایعس با این اعیونیه

در این مطلب چند نمونه از زیباترین فرش های اتاق خواب رو نشون دادیم و در مورد این که باید موقع انتخاب اون چه نکاتی رو در نظر بگیرید گفتیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه به نوعی مایل هستن که تک ترین چیزها ماله اون ها باشه حتی اگر در واقعیت نیست یعنی انسان طوریه که همیشه طمع داره و دوست داره که بهترین ها نصیب خودش بشه که خب بعضی ها در این بین برای رسیدن به این خواسته تلاش میکنن و بعضی ها هم فقط لب و دهن هستن و یه جا لم میدن تا بهترین ها خودشون بیان سراغشون مثلا در صورتی که شما یه دکور خوب و منحصر به فرد میخواهید باید برای رسیدن به این خواسته تلاش کنید یعنی هم بودجه تون رو  افزایش بدید برای خرید وسایل و هم وقت بذارید برای این که از نحوه ی چیدمان و دکور یه چیزایی دست گیرتون بشه در خصوص مورد دوم میخواهیم کمکتون کنیم و درباره ی زیباترین فرش اتاق خواب براتون صحبت کنیم.

خب شاید بپرسید حالا چرا فرش؟ به دلیل این که فرش رو میشه یکی از بزرگترین آیتم ها در هر خونه ای بشمار آوورد که به علت ابعاد و اندازه و طرح و رنگی که داره میتونه نظر هر کسی رو به خودش جلب کنه و طبیعتا به دلیل این که در منزل ما ایرانی ها در نقاط بسیاری پهن میشه باید به این موضوع دقت کنیم برای هر جا بهترین فرش رو انتخاب کنیم مثل بهترین فرش برای راهرو که شاید یه سری ها ر این بین بگن که دیگه راهرو واقعا مهم نیست در حالی که داشتن یه دکور شیک دقیقا از همین جاهای کوچیک کوچیک شروع میشه. حالا در ادامه میخواهیم چند نمونه از زیباترین فرش های اتاق خواب رو که به تازکی مد شدن رو بهتون نشون بدیم و در خصوص انتخاب این فرش یه سری راهنمایی ها کنیم، پس با ما همراه باشید.

زیباترین فرش اتاق خواب

انتخاب رنگ زیباترین فرش اتاق خواب

انتخاب کردن رنگ برای فرش برای خودش قوانین و قواعدی داره و بهتره که برای رنگ فرش برای اتاق خواب به آیتم هایی مثل رنگ سرویس خواب،رنگ دیوارها و رنگ پرده توجه کنید که در زیر بر اساس یه دسته بندی براتون گفتیم که از چه رنگ هایی استفاده کنید:

استفاده از فرشی با رنگ تیره برای اتاق خواب: در صورتی که رنگ دیوارهای اتاق شما روشن هست توصیه ی ما به شما این هست که برای بقیه ی آیتم ها در اتاق به سراغ رنگ های تیره برید که فرش هم از این قضیه مستثنی نیست؛ شما میتونید به سراغ رنگ هایی مثل قهوه ای، زرشکی، سبز و سرمه ای برید. البته که باید این موضوع رو در نظر بگیرید که در صورتی اول فرش رو خریداری کنید رنگ اون تعیین کننده ی این خواهد بود که بقیه ی آیتم ها به چه رنگی باشن.

زیباترین فرش اتاق خواب

زیباترین فرش اتاق خواب

استفاده از فرشی با رنگ خنثی برای اتاق خواب: یه سری از رنگ ها مثل سفید، کرم و طوسی رو میشه تقریبا با هر رنگی ترکیب و ستشون کرد به همین علت در صورتی که میخواهید از رنگ های شاد در آیتم های دیگه ی اتاق بجز فرش بهره بگیرید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ یه رنگ خنثی برای فرش هست البته که با انتخابه همچین رنگی دیگه فرش نقطه ی کانونی شما نخواهد بود.

استفاده از فرشی با رنگ روشن: در صورتی که مایل هستید از فرش های فانتزی برای اتاق خوابتون بهره بگیرید که طرح و نقوش اون ها میتونه بیشتر از رنگ فرش توجه ها رو به خودش جلب کنه به سراغ رنگ های روشن برید البته که باز هم این موضوع به دکوراسیون کلی اتاقتون بستگی داره و در صورتی که فرش رو فانتزی انتخاب کردید بهتره که بقیه ی آیتم ها رو هم جهت هماهنگی با اون به سبک مدرن انتخاب کنید و این نکته رو هم در نظر بگیرید که فرش های رنگ روشن کثیفی رو روی خودشون زودتر لو میدن پس نظافت بیشتری لازم دارن.

زیباترین فرش اتاق خواب

زیباترین فرش اتاق خواب

فرش مدرن برای اتاق خواب

این روزا سبک دکوراسیون مدرن بسیار باب شده و خیلی طرفدار پیدا کرده که یکی از علل این موضوع میتونه این باشه که در این سبک از چیدمان شما به وسایل کمتری نیاز خواهید داشت و خونه خلوت تره که از یه طرف باعث صرفه جویی میشه و از طرف دیگه وقتی خونه ر و با وسایل مختلف شلوغ نکنیم بنابراین بزرگتر هم دیده خواهد شد. همین موضوع در خصوص اتاق خواب هم صدق میکنه و خب شما میدونید که این سبک هیچ چهارچوبی نداره و نظم خاص و بایدی هم در اون وجود نداره بنابراین میتونید حتی در عین بی نظمی توی اون یه نظم خاصی به وجود بیارید که هر کسی رو متحیر میکنه. 

مثلا در صورتی که فرش رو مدرن انتخاب کردید برای اتاق خواب، فاقد نظم بودن اشکال اون باعث میشه که بقیه ی وسایل مثل میز آرایش و تخت یه جورایی جوره فرش رو هم به جون بخرن و به عنوان نظم دهنده ظاهر بشن بنابراین خیلی مهمه که با توجه به فرشی که خریده میشه تهیه بشن.

زیباترین فرش اتاق خواب

زیباترین فرش اتاق خواب

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی