|

جذاب ترین طراحی ها برای لاک ناخن کوتاه / واسه خانوم خانومایی که دلش ناخن کوتاه میخواد

اگر شما هم ناخن هایی کوتاه داردی که نمیدونید چه طرح و رنگ لاکی بهشون میاد، پس حتما با این مطلب همراه بشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب ناخن قسمتی از ظاهر حساب میشه که آراستگیش برای هر خانومی اهمیت داره. یه خانومی میره فقط مانیکور میکنه و میخواد تا تنها زیبایی و مرتب بودن ناخناش جلوه کنه، یه خانومی هم میره لاک میزنه و رنگ و لعاب داشتن دستاش هم واسش مهمه. خب تو هر شرایط قطعا شما دستانی زیبا خواهید داشت. خب اینکه ناخن بلند باشه یا کوتاه برمیگرده به اینکه مد روز چیه و یه مدت اصلا اگه ناخن کوتاه داشتی دمده به حساب میومدی، اما حالا می بینیم که خداروشکر این ترند از بورس افتاده و اینکه ناخن کوتاه داشته باشی تازه مدرن هم به حساب میای.

البته این موضوع کاملا برمیگرده به سلیقه و سبک انگشتان شما خانوم محترم. اگر از دست افرادی هستید که دوست دارید بنا به هر دلیل ناخن هایی کوتاه داشته باشید و نمیدونید چه رنگ و سبک لاکی بهش میاد، پس پیشنهاد می کنیم که حتما با ما همراه باشید چرا که قراره با رنگ های لاک ناخن آشنا بشین که مناسب ناخن های کوتاه هست. 

لاک صدفی و سفید واسه ناخن کوتاه

خب شاید شما بانویی باشید شاغل که هم باید ناخناش کوتاه باشه و هم اینکه استفاده از رنگ های جیغ براتون مقدور نیست، نباید به خوشگل شدن دستاتون فکر کنید؟ قطعا میتونید، اما با انتخاب درست. 

مثلا رنگ هایی به مانند سفید و صدفی و حتی اکلیلی رنگ هایی هستند که هم به پوست دست های روشن میان و هم گندمی. این رنگ های میتونن ظاهری شیک و آراسته برای شما بسازند در حالی که اصلا جیغ هم نیستند و تازه حالتی لوکس طور هم به ظاهر شما خواهند داد.

لاک ناخن کوتاه

لاک ناخن کوتاه

صورتی و گوشتی 

ولی شاید شما تناژ سفید رو دوست نداشته باشید و اینجاست که میتونید برید سراغ لاک های صورتی ملایم و یا گوشتی و شاید هم مات، که خب همه اینها زیبایی دستان شما رو با ناخن های کوتاه دوبرابر خواهند کرد.

لاک ناخن کوتاه

لاک ناخن کوتاه

لاک ناخن کوتاه

قرمز و زرشکی الحق که اینجوری خیلی جذابن

اگر خانومی هستید که جیغ بودن نبودن لاک ناخن براتون اهمیت خاصی نداره و اونچه که مهمه خوشگل شدن هرچه بیشتر ناخن هایتان هستش، خب پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ لاک هایی مثل قرمز و زرشکیه. الحق که طیف گسترده قرمز زیبایی خاصی داره و میتونه به هر سبک ناخن و هر رنگ پوستی هم بیاد. 

لاک ناخن کوتاه

کرومی و مغناطیسی واسه خاص پسنداست

از طرفی هم لاک های کرومی و شاید هم لاک های مغناطیسی جذابیتی اعلا دارند که دستان شما رو مدرن ترین حالت ممکن خواهند کرد. این دست از لاک ها یه خاص بودن جالبی دارند که برای بانوان خاص پسند که علاقمندن تا دستاشون همه جا و با همه جور استایلی بدرخشه و مورد توجه قرار بگیره، مناسب هستش. 

لاک ناخن کوتاه

لاک ناخن کوتاه

یه چند تا نکته که شاید بدونی و شاید هم ندونی!

- اگه لاکت خیلی رقیق و آبکی بود و دیدید بعد از یکبار زدن خط میندازه رو ناخن، پیشنهاد میکنم که حتما دو الی سه لایه بزن. البته هر لایه رو بعد از خشک شدن لایه قبلی بزنیا!

- اگه دلت میخوا لاک براقت مات بشه، متیونی بعد از اینکه لا رو زدی قبل از خشک شدنش، روی بخار آب قرار بدی تا با بخار به ارمی خشک بشه. البته این نحوه مات کردن به اندازه لاک های مات بازار مات نیست، اما کار میکنه.

لاک ناخن کوتاه

- لاک اکلیلی میتونه به عنوان لاک پایه حساب بشه و از طرفی هم با زدن یک یا دو انگشت از لاک اکلیلی و بقیشون رو ساده زدن، یه طرح جالب به ناخنات دادی!

لاک ناخن کوتاه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها