|

شیک ترین طرح های لاک ناخن مد 2024 واسه تویی که از رنگ فرار میکنی / اینا به همه میان

اگر همیشه از زدن رنگای شاد برای لاک ناخن واهمه داشتید که مبادا بهتون نیاد، پس حتما با این مطلب همراه باشید تا زیبایی رو در طرح و رنگ ببینید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیگه داریم به عید نزدیک میشیم و چشم به هم بزنیم می بینیم باید به دنبال وقت ترمیم مژه و لاک ناخن و بوتاکس و رنگ مو و غیره باشیم. شاید تو نگاه اول بگین بابا بیخیال یعنی چی اینکارا و …! که خب باید در پاسخ بگیم چرا که نه؟ وقتی یکسری آیتم ها وجود دارند و علم جان اونقدری پیشرفت کرده که میتونه چهره و ظاهر افراد رو چند سالی جوان تر کنه و یا اینکه به استایلشون زیبایی دو جوان ببخشه، چرا نباید انجام داد؟ مگه اینکه بیش از اندازه بشه و بخواد از حالت طبیعی در بیاد و به سمت  سوی عجیب طوری بره که خب این واقعا اشتباهه و دیگه زیبایی هم نداره!

مثلا یکی از آیتم های که تو دهه اخیر به شدت ترند شده کاشت ناخن میون بانوان تو سن و سال های مختلف هستش که خب اگه خانوم باشید احتمالا بر این باور رسیده اید که لاک ناخن تا به چه اندازه میتونه تو روحیه یک خانوم تاثیرگذار باشه. حالا جدا از اینکه در نگاه بیرونی چقدر زیباتر میشه. 

لاک ناخن رنگی

خب لاک ناخن یه چیزیه که اغلب بانوان بر اساس فصل و متناسب با مراسمی که میخوان برن و اینکه چی میخوان بپوشن انتخاب می کنند. این روزا می بینیم که بسیاری خانوم ها و حتی دختران جوان هم رنگ و طرح های مینیمال و ساده و خنثی رو برای لاک ناخنشون میخوان که خب باید بپرسیم چرا؟ چون به نظرتون این جور رنگا به همه لباسی میاد و یا اینکه طرح و رنگ های رنگی از مد افتادن؟

خب باید بگیم که تو هر دو موضوع هم سخت در اشتباهید، چرا که شما بهتره به دلتون نگاه کنید و اگر واقعا رنگ های شاد رو دوست دارید برید سراغشون. و یا اینکه اگه همیشه با طرح های خیلی ساده ناخناتون رو دیزاین می کنید، بهتره که سری هم به نقوش شلوغ تر بزنید و بینید چقدر جذابن.

لاک ناخن رنگی

این رنگ لاکها رو به خاطر حرف مردم نمیزنی؟

شاید تو دلتون بگید بابا این طرح ها همشون بچگونه و زشت و از مد افتاده هستند. که خب تنها کافیه تا انتهای این مطلب برید و تصاویر رو ببینید. اونوقته که متوجه خواهید شد چقدر دنیای طرح برای لاک ناخن بزرگه و تا به اینجا میتونستید چقدر دستانی جذاب تر داشته باشید و خودتون رو ازشون قایم کردید!

این رو هم بدونید که دنیا دو روزه و ارزش این رو نداره که شما به فکر حرف مردم باشید و مثلا اگر لاک نارنجی رو دوست دارید و به نظرتون هم خیلی به دستاتون میاد، اون رو نزنید چرا که به فکر میکنید ممکنه همسایه حرف در بیاره! 

منفی بودن یک چیز اونجاییه که یا بخواد ظاهری به شدت نامناسب برای ما بسازه و یا اینکه بخواد به کسی آسیبی برسونه که خب من فکر نمیکنم یه لاک ناخن این کارا از دستش بر بیاد.

مثلا در ادامه می بینیم دو تصویر از نقوش جذاب و خاص که میتونه زیبای استایل هشما رو به حد اعلا برسونه. اما خب باید توجه کنید و تو خودتون ببینید که از چنین طرح هایی خوشتون میاد یا خیر!

لاک ناخن رنگی

لاک ناخن رنگی

لاک ناخن های رنگ دار باعث میشن تا شما روحیه ای تارزه بگیرید و اصلا اگر حال و هواتون هم دپ طور باشه، باز وقتی چشمتون به دستاتون میفته ناخودآگاه دلتون تازه بشه! 

لاک ناخن رنگی

لاک ناخن رنگی

لاک ناخن رنگی

لاک ناخن رنگی

لاک ناخن رنگی

لاک ناخن رنگی

لاک ناخن رنگی

لاک ناخن رنگی

لاک ناخن رنگی

لاک ناخن رنگی

لاک ناخن رنگی

لاک ناخن رنگی

لاک ناخن رنگی

لاک ناخن رنگی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی