|

تا حالا لاک ناخن نئونی تجربه کردی؟ خاص ترینه / حواست باشه مناسب رنگ پوست خودتو بزنی

لاک ناخن نئونی از سبک لاک های به شدت خاصی محسوب میشه که میتونه به دست هر خانومی خوشگل بشه، اما به شرط اینکه به درستی انتخاب شده باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لاک ناخن از دست آیتم های مورد علاقه خانوماست که از همون بچگی خوششون میاد انجامش بدن تا میانسالی و حتی پیری. مثلا خود من اینجوریم که واقعا وقنی حالم خوب نیست با لاک زدن میتونم یه انرژی خوب به خودم بدم و حداقل کمی تا قسمتی تسکین احوالات منفیم میشه. لاک ناخن این مدلیه که درست به مانند باقی آیتمای استایل بستگی کامل داره به رنگ پوست افراد و ظاهر و سلیقه ای که دارند. مثلا یه خانومی رو می بینید که انواع و اقسام رنگ لاک های رنگی بهش میادا، ولی اصلا دلش با این جور رنگا نیست و در واقع دوست داره تا نود طور پیش بره.

لاک ناخن انواع مختلفی داره که سبکاشون بستگی به خود خانوما داره. مثلا یکی شیفته انواع رنگ های نو و ملایم هستش و دیگری انواع فرنچ ها رو تست میکنه. یکی میخواد نئونی بزنه و دیگری میخواد هفت رنگ کنه. در این مطلب میخوایم راجع به لاک ناخن های نئونی صحبت کنیم و باهاشون آشنا بشیم و ببینیم اصلا به کدوم رنگ پوست میاد و به کی نمیاد، به دست کی خوشگلتره و به دست کی معمولی! پس با ادامه مطلب ما همراه باشید که قراره طرح های خیلی جذابی ببینیم.

لاک ناخن نئونی

اگه ته رنگ پوست سرد داری

اگر شما پوستی با ته رنگ سرد داشته باشید احتمالا یه جورایی قرمز و یا صورتی طور هست پوستتون. خیلی افراد فکر میکنند کسایی که پوستشون سرده رنگ پریده اند در حالی که اصلا اینطور نیست و در واقع هر چقدر که رنگ پوست عمیق تر بشه رنگ پوست سرد این افراد به قرمزی بیشتر میزنه.

اگر ته رنگ پوست سردی دارید بهتره که از لاک‌ های نئونی با رنگ سبز و یا سبز زرد دوری کنید. اما در عوض رنگ‌ هایی تو طیف آبی، بنفش و صورتی بهترین انتخاب برای شما می باشند. رنگ‌ هایی مثل نارنجی و زرد شاید به نسبت باقی رنگا خیلی جذاب نباشن اما به جهت تنوع میتونید اونها رو تست کنید.

لاک ناخن نئونی

شایدم ته رنگ پوست گرم داری

کسایی که ته رنگ پوست گرم دارند معمولا رنگ پوستشون به زردی میزنه و رنگ رگاشون مایل به سبزه! اگه شما فردی هستید که پوست گرمی دارید بهتره که از طیف رنگی سرد آبی، بنفش یا صورتی به دور باشید. چرا که باعث میشه پوست شما زردتر دیده بشین! اما از طرفی هم رنگ های زرد، مرجانی، نارنجی و قرمز انگاری برای دست های شما ساخته شدن و میتونن شما رو فوق العاده نشون بدن.

لاک ناخن نئونی

ته رنگ پوستت زیتونی هستش؟

اما افرادی که ته رنگ پوست زیتونی دارند ممکنه پوستشون یکم به سمت سبز مایل باشه. در واقع افرادی که ته رنگ پوست زیتونی دارن ممکنه با انتخاب یه رنگ اشتباه برای لاکشون، ظاهر بد و مریض طوری بگیرند. مثلا رنگ های نارنجی یا قرمز های گرم! نزنید. اما چیا بهتون میاد؟ بهتره که از رنگ‌ هایی مثل زرد، آبی، بنفش، سبز، صورتی‌ های سرد و قرمزهای سرد استفاده کنید چرا که این رگ های برای دست های شما زیباترین خواهند شد.

لاک ناخن نئونی

یه نکته های ریز دخترونه واسه لاک نئونی

رنگ لاک های نئونی رنگ های غلیظ بسیار بولد دارند که میتونن نظر هر بیننده ای رو حتی از دور دست جلب کنند. اگر دلتون یه لاک رنگ نئونی میخواد، حتما قبلش به جای که قراره برین دقت کنید چرا که مسلما برای فضای کاری و محیط شغلی اینچنین رنگ هایی چندان مناسب نیست. 

رنگ لاک های نئونی رو جوری بزنید که کامل ناخن دستتون رو فرا بگیره، چرا که قطعا خالی بودن اطرافش به میزانی که خیلی مشخص باشه میتونه زیباییش رو کم کنه و از طرفی هم تمیز و زیبا به نظر نیاد.

لاک ناخن نئونی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها