|

گیاهانی که گل میدهند / با یه تیر دو نشون بزن گل ها میان و میرن و گیاهت همیشه سره جاشه

در این مقاله در خصوص گیاهانی که گل میدهند صحبت کردیم که میتونید از بین اون ها انتخاب داشته باشید و خونتون رو به زیبایی باهاشون تزیین کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن گل و گلدون توی هر خونه ای میتونه اون خونه رو بیش از حد و اندازه زیبا کنه و باعث بشه که هر کسی با دیدن این زیبایی انرژی مثبت بگیره و روحش جلا پیدا کنه. شاید براتون جالب باشه که بدونید این روزا خیلی ها داشتن گل و گیاه رو در دکوراسیون مدرن از واجبات میدونن و با وجود این که توی همچین دکوری خیلی از وسیله ها حذف شدن و حدالامکان تلاش بر این هست که که چیدمان خلوت باشه ولی همیشه برای گل و گیاه جا وجود داره که در این بین یه سری ها فقط گیاهان سبز رو برای نگهداری ترجیح میدن و یه سری ها هم به دنبال گیاهانی که گل میدهند هستن.

میدونید که عمر گل در مقایسه با خود گیاه کمتره ولی گل دهی میتونه در زمان خودش انجام بشه اگر شما از خود گیاه به خوبی مراقبت کنید بنابراین در صورتی که به دنبال گیاهانی که گل میدهند هستید باید بدونید که داشتن این گیاهان در منزل شاید براتون جذاب باشه ولی باید این رو بدونید که عمر و دوام گل های اون ها همیشگی نیست بنابراین گیاهی رو انتخاب کنید که بدون گل هم زیباست و با وجود گل در آووردن این زیباییش دوچندان میشه و هر کسی رو حیرت زده و متعجب میکنه. حالا ما هم در این مقاله قصد داریم که چندتا از گیاهانی که گل میدهند رو براتون معرفی کنیم که پیشاپیش امیدواریم براتون مفید باشه.

گیاهانی که گل میدهند

آنتوریم از گیاهانی که گل میدهند

آنتوریوم رو میشه از جمله گیاهان آپارتمان دونست که به علت برگ ها ی قلبی شکل و البته گل های زیباش بسیار محبوب و پر طرفداره. این گیاه منحصر به فرد برای این که شکوفه بده نیازمند نور روشن و متوسط هست و شرایط مختصی رو میطلبه اما در صورتی که ازش توقع گل دهی نداشته باشید میتونه با مقدار نور کمتر هم رشد کنه. ذکر این نکته واجب هست که این گیاه سمیه و نباید توسط حیوانات خونگی و یا بچه ها جوییده بشه چرا که باعث مسمویت در اون ها میشه. بنابراین بهتره که اون رو از دسترس حیوانات و بچه ها نگه دارید. 

گل این گیاه خیلی خوش رنگ و خاصه ولی ممکن هست برخی از اوقات دچار بیماری بشه که برای نجات گیاه باید خیلی زود بیماری پیدا و اون رو درمان کرد.

گیاهانی که گل میدهند

ارکیده از گیاهانی که گل میدهند

برسیم به یکی دیگه از محبوب ترین و جذاب ترین گیاهان آپارتمانی که گل هم داره یعنی ارکیده که انواع مختلفی داره و در این بین پر استفاده ترین اون ارکیده از نوع فالانوپسیس هست که رشدش هم خیلی آسون و سریعه و شرایط نگهداری راحتی هم داره به همین دلیل برای اون دسته از افرادی که به علت مشغله های روزمره فرصت رسیدگی زیاد به گل و گیاه رو ندارن میتونه یکی از بهترین گزینه ها باشه و تنها موردی که باید در خصوص اون بسیار با دقت بود ریشه های هوازیش هست که به علت وجود اون ها بهتره که این گیاه رو توی گلدون و ظرف شفاف بکارید.

گل های ارکیده رنگ های مختلفی دارن که با توجه به روانشناسی و نماد رنگ ها این گل رو میشه به عنوان های مختلف هدیه داد و حتی شاید براتون جالب باشه که بدونید از بعضی از انواع این گیاه برای درمان های جایگزین جهت درمان بیماری سرطان استفاده میکنن.

گیاهانی که گل میدهند

گل آویز از گیاهانی که گل میدهند

یکی دیگه از زیبارویان لیست ما گل آویز هست که به علت آویزون بودن گل هاش به این اسم معروف شده دارای یه ساقه ی بلند و پرچم های بلنده. گل های این گیاه در رنگ های مختلف مثل صورتی یا قرمز دیده میشه و اسم دیگه ای که این گیاه داره فوشیا هست که از قضا شرایط نگهداری اون هم بسیار راحت و آسونه و به همین دلیل شما میتونید اون رو توی خونه به راحتی هر چه تمام تر نگه دارید.

در خصوص آبیاری این گیاه هم باید بگیم که آبدهی به اون رو تنها در صورتی انجام بدید که خاکش به کلی خشک شده باشه که تقریبا میشه هر ده روز یکبار و در خصوص نور هم باید بگیم که این گیاه نور غیرمستقیم و در عین حال زیاد میخواد و به همین علت پشت پنجره بودن میتونه برای اون مناسب باشه. در صورتی هم که گل های این گیاه ضعیف شدن میتونید در ماه یه بار بهش کوه بدید.

گیاهانی که گل میدهند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها