|

بهرنگ علوی کپی درجه 3 سام درخشانی؛ کی به شما گفته مسخره کردن باحاله؟

behrange alavi shayanews

در این متن که از یکی از آهنگ ها ی معین نیز برای کنایه استفاده شده، شاهد هیچ چیز جز طنزی که به قیمت تحقیر دیگران شکل گرفته نیستیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مثل اینکه باب شده هرکس مدتی از هنرش فاصله می گیرد از در دیگری خود را به مخاطبینش بشناساند. اما گاها این عمل چنان نامناسب پیش رفته که کاملا فکر نشده جلوه کرده و برخی مخاطبین فضای مجازی را در گرداب تعجب فرو برده است. حال اینکه پر واضح است فردی که با نگاه مردم بالا آمده و اکنون بعد از به دست آوردن جایگاه به جای هنرش مسخرگی را به جامعه تزریق می کند رسالتی بر دوش دارد، لذا اگر قبل از هر سخنی در فضای مجازی زمانی را به بررسی آنچه می خواهد بگوید اختصاص دهد، شاید هرگز بعضی چیزها را منتشر نکند.

توئال-755x470

بر کسی پوشیده نیست که تمسخر به هر بهانه ای صورت بگیرد، خصوصا برای یک هنرمند دارای جایگاه اجتماعی، در هیچ کجای جهان مورد پسند نخواهد بود. 

بعد از استوری های طنز محور سام درخشانی که این روزها از پوستر فیلم هایش بیشتر در حال انتشار می باشند! به بهرنگ علوی رسیده ایم که ظاهرا جدیدا او نیز مسیر درخشانی را در پیش گرفته است. 

در پی عروسی دختر نصرالله معین نجف آبادی که تصاویرش به سرعت فضای مجازی را فرا گرفته، علوی نیز اقدام به انتشار متنی کرده است که در آن  به شکلی کاملا واضح و البته نه چندان مناسب، ظاهر داماد این خواننده را مورد تمسخر قرار داده است.

بهرنگ علوی 4

در این متن که از یکی از آهنگ ها ی معین نیز برای کنایه استفاده شده، شاهد هیچ چیز جز طنزی که به قیمت تحقیر دیگران شکل گرفته نیستیم. این از هنرمندی مانند بهرنگ علوی که کارنامه هنری موفقی نیز داشته، دور از تصور و توقع است.

امید بر اینکه هنرمندان و به طور کل افرادی که صاحب جایگاه و مقبولیت اجتماعی هستند، بیش از پیش به کلام خود توجه کرده و همواره این را نیز در نظر بگیرند که خواه یا ناخواه به جهت توجهی که کسب می کنند، قادر به جهت دهی افکار بسیاری از مردم جامعه هستند. پس چه بهتر که از این جایگاه در مسیر رشد فرهنگ و آموزه های بهتری استفاده شود. مضاف بر اینکه اگر میل به پرداختن طنز و شادسازی مردم نیز هست این را در نظر گرفت که کار درست، با هم خندیدن است. نه به هم خندیدن!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سهیلا بهرامی ارسالی در

    بهرنگ‌علوی هنرپیشه سنگین و متین و با وقاریه ازش بعیده..آقای معین خواننده بسیار محترم و عزیزی هستن دلشون‌رو چرا شکستی حیف از شما حیف

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی