|

چه گلی برای دستشویی مناسب است؟ / اینا رو بذاری تو سرویس کل فامیل ازت تقلید میکنن

در این مقاله به این سوال که چه گلی برای دستشویی مناسب است پاسخ دادیم و چند نمونه ی مقاوم رو براتون معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- داشتن گل و گیاه در خونه به قدری میتونه توی زیبایی دکور و دیزاین شما تاثیر بذاره که اگر صد تا وسیله ی لوکس هم بخرید و توی دکور بگنجونید این اتفاق شاید رقم نخوره چون ما ذاتا چشمامون از دیدن زیبایی طبیعت و گل و گیاه لذت میبره و شما شاید اصلا تا به حال کسی رو ندیده باشید که بگه از گل و گیاه بدش میاد و دوستشون نداره البته که شاید در برخی از اوقات افراد با این زیبارویان دچار حساسیت و آلرژی بشن ولی در کل اکثر افراد دوستشون دارن و خب در گوشه به گوشه ی خونشون هم ازشون استفاده میکنن که یکی از این مکان ها سرویس بهداشتی هست و به همین علت برای خیلی ها سواله که چه گلی برای دستشویی مناسب است؟

شاید با خودتون بگید که چه فرقی میکنه که چه گلی رو بذاریم توی پذیرایی و یا چه گلی رو بذاریم توی دستشویی اما خب شرایطی که حموم و یا دستشویی دارن طوریه که هر گلی نمیتونه در این مکان ها رشد کنه چرا که در این فضاها رطوبت و دما بالا هستن و به همین علت شما باید در جواب به این سوال که چه گلی برای دستشویی مناسب است، به سراغ اون دسته از گل و گیاهانی برید که در مقابل این دو عامل مقاوت بسیار بالایی دارن و میتونن با وجود اون ها هم تحملشون کنن و هم رشد کرده و به حیات خودشون ادامه بدن. بنابراین مهمه که چه گلی رو در این مکان ها قرار میدید. حالا در ادامه بریم به سراغ جواب این سوال که چه گلی برای دستشویی مناسب است و معرفی چندین نمونه.

چه گلی برای دستشویی مناسب است

چه گلی برای دستشویی مناسب است؟ دیفن باخیا

دیفن باخیا رو میشه از جمله گیاهان بومی آمریکای جونبی و آمریکای مرکزی به شمار آوورد که از خانواده ی شیپوریان بشمار میره و این روزا تبدیل شده به یکی محبوب ترین و پر طرفدارترین گیاهان اپارتمانی در کشورهای مختلف مثل ایران. این گیاه در برابر شرایط متوسط در فضای حمام و دستشویی میتونه رشد مطلوبی داشته باشه. البته که باید ماهیانه اون رو برای یکبار کود دهی کنید. البته که باید این نکته رو اضافه کنیم که در صورتی که بخار و رطوبت در این مکان ها دائمی و بیشتر از حد متوسط باشه امکان داره که این گیاه دچار پوسیدگی بشه توی قسمت هایی از ساقش و برگ هاش که در این صورت باید رطوبت رو در این مکان ها تحت کنترل داشته باشید و کمش کنید.

چه گلی برای دستشویی مناسب است

چه گلی برای دستشویی مناسب است؟ فیکوس بنجامین

بنجامین و یا انجیر برگ ریز رو میشه گونه ای گیاهانی به شمار آوورد که بومی جنگل های هندوستان و مناطق استوایی هستن و همچنین این گیاهان گلدهی هم دارند. بنجامین رو میشه از جمله گیاهان آپارتمانی محسوب کرد که برای محیط های مسقف زاده شده و از این رو شما میتونید به راحتی و با اطمینان اون رو در محیط دستشویی و حمام نگه دارید. یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث ریختن برگ های این گیاه میشه رطوبت کمه هست بنابراین باید توی نگهداری از این گیاه از عامل رو براش فراهم کنید و از یاد نبریدش تا برگ های کمتری از اون بریزه.

چه گلی برای دستشویی مناسب است

چه گلی برای دستشویی مناسب است؟ گندمی

عنکبوتی یا همون گندمی رو میشه از گیاهان بومی جنوب آفریقا و مناطق استوایی بشمار آوورد که البته این روزا در سرتاسر جهان پرورش داده میشه. شما میتونید گندمی رو از جمله گیاهان مناسب برای فضای دستشویی و حمام بشمار بیارید و در صورتی که اون رو به شکل آویز قرار بدید میتونید شاهد یه منظره ی فوق العاده زیبا با شاخه های هوایی این گیاه باشید همچنین نکته ی دیگه ای که در رابطه با این گیاه وجود داره که یکی از مزایا و خواص مفید اون هست تصفیه کنندگی هوا و حذف آلاینده هایی مثل بنزن، فرمالدئید و مونوکسید کربن از هوا هستش.

چه گلی برای دستشویی مناسب است

چه گلی برای دستشویی مناسب است؟ سانسوریا

برسیم به آخرین گیاه از لیستمون که برای نگهداری در حمام و دستشویی مناسب هست یعنی گیاه مار و یا سانسوریا که مسلما این روزا در خیلی از جاها اعم از دفاتر کار، رستوران و... چشمتون به این گیاه میفته. شاید براتون جالب باشه که بدونید سانسوریا از گیاهان بومی ماداگاسکار، آفریقا و جنوب آسیا هست. قرار دادن این گیاه داخل حمام و سرویس بهداشتی میتونه باعث شفاف شدن و پهن شدن برگ های اون بشه و در صورتی که تغذیه و نور کافی بهش برسه امکان افزایش پاجوش ها هم وجود خواهد داشت اما دقت کنید که رطوبت بالا و دائمی ممکن هست که اون رو دچار قارچ کنه.

چه گلی برای دستشویی مناسب است

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها