|

فرش صورتی با چه پرده ای ست میشه؟ / حرفه ای باش این رنگ حساسه مثل اتاق بچه ها ستش نکنی

در این مقاله در رابطه با این که فرش صورتی با چه پرده ای ست میشه براتون صحبت کردیم تا انتخاب رو برای شما راحت تر کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوس داریم که خونمون رو به بهترین شکل ممکن دیزاین کنیم خصوصا این روزا که هر کسی یه مقداری از دکور و دیزاین سرش میشه و پایه ای ترین چیزها رو میدونه پس دیگه مثل قدیم نیست که هر کسی هر جور که دلش خواست خونش رو بچینه و بعد هم ادعا کنه که طبق مد و قوانین دکوراسیون چیده اما شمایی که الان در حال خوندن این مقاله هستید بی شک یکی از اون دسته از افرادی هستید که به این موضوع اهمیت میدید و براتون مهمه خونتون رو به بهترین شکل ممکن بچینید پس در همین راستا ما هم تصمیم گرفتیم که در این مقاله راجبه این که فرش صورتی با چه پرده ای ست میشه براتون صحبت کنیم که احتمالا براتون مفید باشه.

صورتی رو خیلی از افراد رنگ دخترونه ای میدونن و به نظرشون آقایون اصلا نباید سراغ این رنگ برن ولی خب در سال های اخیر این تابو داره شکسته میشه و آقایون رو هم با لباس هایی در طیف های مختلفی این رنگ داریم میبینم اما حالا قبل از این که بریم سراغ این که فرش صورتی با چه پرده ای ست میشه یه سر به روانشناسی این رنگ بزنیم؛ صورتی رو میشه نمادی از مهربانی و محبت، عشق بی قید و شرط، آرامش و امید و بخشش دونست که احتمالا به علت لطافت روح زنانه و ویژگی های این رنگه که خیلی ها اون رو زنونه میدونن ولی خب رنگ ها جنسیت ندارن! حالا بریم سراغ دونستن این که فرش صورتی با چه پرده ای ست میشه.

فرش صورتی با چه پرده ای ست میشه

شیوه ی ست کردن فرش صورتی با پرده

با فرش صورتی میشه یه اتمسفر عاشقانه و شاد توی هر محیطی ایجاد کرد اما شاید انتخاب کردن پرده ی مناسب برای فرش صورتی یه مقدار سخت باشه اما نگران نباشید چون قراره براتون آسون بشه. پس برای ست کردن این دو آیتم نکات زیر رو در نظر بگیرید:

به دکوراسیون فضاتون و سبک شخصی که بهش علاقمند هستید توجه کنید؛ در صورتی که دکوراسیون کلی خونه ی شما مدرنه میتونید از پرده های بدون طرح و ساده برای حفظ کردن این حالت استفاده کنید اما در صورتی که دکورتون سنتی هستش بهتره که سراغ پرده های طرح دار برید.

به طیف رنگی موجود در فرشتون دقت کنید؛ در صورتی که فرش شما روشن هستش میتونید سراغ پرده های صورتی رنگ با تناژ های مختلف برید چرا که این کار فضای شما رو روشن تر و شاداب تر جلوه میده از طرف دیگه در صورتی هم که فرش شما به رنگ تیره هست میتونید سراغ پرده های صورتی رنگ در تناژ روشن برید و فضاتون رو صمیمی و گرم کنید.

فرش صورتی با چه پرده ای ست میشه

با جرئت سراغ ترکیب رنگ های متنوع برید؛ در صورتی که علاقمند هستید که یه محیط منحصر به فرد داشته باشید میتونید سراغ اون دسته از پرده هایی برید که با رنگ فرش شما مطابقت ندارن مثلا در صورتی که فرشتون صورتی روشنه میتونید از پرده هایی به رنگ آبی و یا سفید استفاده کنید.

به جنس هر دو آیتم توجه کنید؛ در صورتی که جنس فرشتون خاص بود میتونید سراغ پرده هایی که به جنس اون نزدیکه برید و یه هارمونی از این لحاظ برقرار کنید مثلا در صورتی که فرشتون ابریشمیه میتونید سراغ پرده هایی از این جنس برید.

فرش صورتی با چه پرده ای ست میشه

فرش صورتی با چه پرده ای ست میشه

پرده هایی به رنگ سفید: یه انتخاب کلاسیک برای بودن در کنار فرش صورتی میتونه استفاده از پرده هایی به رنگ سفید باشه؛ این رنگ به خوبی هر چه تمام تر با صورتی ست میشه و میتونه فضای شما رو ساده و شیک جلوه بده. در صورتی هم که فرش شما دارای الگوهای پیچیده و چند طرح با رنگ های مختلف باشه انتخاب پرده های سفید میتونه تعادل رو در محیط برقرار کنه.

پرده هایی به رنگ آبی: شما میتونید سراغ مکمل هایی مثل آبی برای بودن در کنار فرش صورتی برید. بنابراین با انتخاب یه پرده به رنگ آبی میتونید یه فضای آرامش بخش و شاداب ایجاد کنید.

پرده هایی به رنگ سبز: در چرخه ی رنگ تنها مکمل صورتی آبی نیست، شما میتونید سبز رو هم به عنوان مکمل صورتی برای رنگ پرده هاتون استفاده کنید و یه فضای نچرال و پر جنب و جوش خلق کنید.

فرش صورتی با چه پرده ای ست میشه

پرده هایی به رنگ بنفش؛ یکی از رنگ هایی که میشه اون رو مشابه صورتی دونست بنفش هست که در صورت استفاده کردن اون به عنوان رنگ پرده هاتون میتونید یه فضای رویایی و رمانتیک خلق کنید.

پرده هایی به رنگ طلایی: طلایی رو میشه در دکوراسیون یکی از رنگ های لوکس دونست که با استفاده کردن اون به عنوان رنگ پرده در کنار فرش به رنگ صورتی میشه یه فضای ظریف ایجاد کرد.

پرده به رنگ نقره ای: نقره ای رو میشه یکی از رنگ هایی دونست که در دکوراسیون مدرن بسیار پر استفاده هست بنابراین با استفاده ی اون در کنار فرش صورتی رنگ میتونید فضا رو به سمت شیک و به روز بودن ببرید.

فرش صورتی با چه پرده ای ست میشه

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی