|

فرش فیروزه ای با چه موکتی ست میشه؟ / کی گفته موکت قدیمی شده تو فقط نگا ترکیب رنگو

در این مقاله به این موضوع که فرش فیروزه ای با چه موکتی ست میشه پرداختیم که میتونه در انتخاب شما بسیار مثمرثمر واقع بشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا کفپوش های متنوعی برای خونه ها در نظر میگیرن ولی یکی از بهترین اون ها برای ما ایرانی ها از قدیم الایام موکت بوده ماها دوست داریم که پامون رو روی زمین گرم بذاریم به جای این که اول صبحی و بعد از این که از خواب بیدار شدیم با راه رفتن روی زمین سرد اون حس خلسه ی بعد از بیدار شدن رو از بین ببریم البته که این روزا خیلی از افراد هستن که به نظرشون موکت خیلی دمده شده و دیگه کسی موکت نمیندازه در حالی که وقتی شما باهاش راحت هستید چرا که نه اصلا چی جلوتون رو میگیره که موکت نندازید در همین راستا در این مقاله میخواهیم راجبه این که فرش فیروزه ای با چه موکتی ست میشه براتون صحبت کنیم.

احتمالا یکی از دلایلی که باعث میشه که حس کنید موکت دمده شده انتخاب نکردن موکت مناسب برای فرشتون هست که در این مقاله فرش فیروزه ای مدنظر ماست و این که فرش فیروزه ای با چه موکتی ست میشه؟ فرش به این رنگ به قدری زیبا و دلرباست که میتونه هر خونه ای رو بی نهایت آرامشبخش جلوه بده چون این رنگ شما رو یاده دریا و اقیانوس میندازه و وقتی توش غرق میشید بهتر میتونید تمرکز کنید و احساسات خودتون رو درک کنید بنابراین در صورتی که یه مقدار از لحاظ فکری آشفته هستید داشتن این رنگ در اطرافتون بسیار توصیه میشه. حالا در ادامه بریم برای جواب این سوال که فرش فیروزه ای با چه موکتی ست میشه؟

فرش فیروزه ای با چه موکتی ست میشه

فرش فیروزه ای با چه موکتی ست میشه؟ موکت به رنگ سفید

سفید رو میشه جزء اون دسته از رنگ ها دونست که فیروزه ای رو خیلی خاص و شیک میکنه. بنابراین در صورتی که علاقمند به داشتن یه محیط کاملا مدرن هستید میتونید با فرش فیروزه ایه خودتون موکت هایی به رنگ سفید ست کنید. همچنین میتونید ترکیب این دو رنگ رو در کنار هم برای سایر آیتم های داخل منزلتون هم استفاده کنید مثلا میتونید قاب عکس هایی که منظره ای از اقیانوس فیروزه ای رو با آسمونی ابی روشن مایل به سفید رو به نمایش میذارن رو داشته باشید که میتونید قابه دور این تابلو رو چوبی و سفید انتخاب کنید تا به معنای واقعی کلمه احساس آرامش رو در عین حال مدرن بودن رو منتقل کنید.

فرش فیروزه ای با چه موکتی ست میشه؟ موکت به رنگ زرد

یه اتاق که کف اون فرش به رنگ فیروزه ای پهن شده به اندازه ی کافی چشم نواز هست ولی میشه این میزان از زیبایی رو با اضافه کردن یه رنگ دیگه افزایش داد که اون رنگ میتونه زرد باشه مثل زرد روشن که از جمله رنگ های محبوب و شاد به شمار میره. سایه های زرد با هر سایه ی فیروزه ای رنگی ست میشه و تطابق داره که این خودش بهترین خصوصیت این دو رنگ در کنار هم هستش بنابراین میتونید با خیال راحت به سراغ موکت با این رنگ برای بودن در کنار فرش فیروزه ایتون برید.

فرش فیروزه ای با چه موکتی ست میشه

فرش فیروزه ای با چه موکتی ست میشه؟ موکت به رنگ سبز

در صورتی که علاقمند باشید که یه حس شادابی و نشاط ایجاد کنید و انرژیه فضا رو متعادل کنید میتونید به سراغ استفاده از رنگ سبز برید چرا که این رنگ هم مثل فیروزه ای نچرال هست و در طبیعت پیدا میشه. در صورتی که از این دو رنگ به عنوان رنگ فرش و موکتتون استفاده کردید بهتره که برای سایر آیتم های اتاق از رنگ های خنثی بهره بگیرید مثل کرم چون رنگ های خنثی باعث میشن که بیشتر توجه به کف خونه باشه.

فرش فیروزه ای با چه موکتی ست میشه

فرش فیروزه ای با چه موکتی ست میشه؟ موکت به رنگ شکلاتی

از دیگر رنگ هایی که میشه اون رو یکی از بهترین زوج ها برای رنگ فیروزه ای دونست میشه رنگ شکلاتی اشاره کرد چرا که این دو رنگ کاملا مکمل هم دیگه هستن و در صورتی که در کنار هم و در یه محیط قرار بگیرن میتونن فضا رو به زیبایی هر چه بیشتر لاکچری و لوکس جلوه بدن و باعث افزایش زیبایی و هماهنگی دکوراسیون خونه ی شما بشن.

فرش فیروزه ای با چه موکتی ست میشه؟ موکت به رنگ طوسی روشن

در انتها برسیم به آخرین رنگ از لیست این مقاله که رنگ طوسی روشن هستش؛ این رنگ سنخیت بسیار زیادی با رنگ فیروزه ای داره و به علت این که این دو رنگ از نظر ساختاری بسیار زیاد بهم شباهت دارن میشه با ترکیب کردن اون ها یه جلوه ی متعادلی توی خونه ایجاد کرد و فضا رو بی نهایت شیک و زیبا جلوه داد.

فرش فیروزه ای با چه موکتی ست میشه

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها