|

فرش قهوه ای با چه پرده ای ست میشه؟ / احساس بودن توی طبیعتُ با این رنگ به خودت هدیه کن

برای اون دسته از افرادی که این سوال رو دارن که فرش قهوه ای با چه پرده ای ست میشه؟ این مقاله رو تدارک دیدیم که پیشنهاد میکنیم حتما بخونیدش.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر در حال حاضر دارید این مقاله رو میخونید مسلما یکی از اون دسته از افرادی هستید که به دیزاین و دکور خونتون به شدت اهمیت میدید و دوست دارید که خونتون در بهترین حالت ممکن چیده بشه چون بالاخره جاییه که بعد از سختی های روزمره بهش پناه میبرید و توی اون به آرامش میرسید و در صورتی که دیزاین مناسبی برای اون در نظر نگرفته باشید بعد از یه مدت ازش خسته میشید و شاید حتی از خونه فراری هم بشید و از طرفی هزینه ی تعویض هم نداشته باشید بنابراین قبل از خرید هر وسیله برای خونتون اول خوب تحقیق کنید. ما هم برای این که به شما کمک کرده باشیم قصد داریم که به این سوال که فرش قهوه ای با چه پرده ای ست میشه بپردازیم.

فرش قهوه ای یکی از رایج ترین رنگ فرش هایی هست که در خونه ی خیلی از ایرانی ها به چشم میخوره که یکی از دلایل اون دیر دیده شدن لکه ها روی اونه حالا قبل از این که بریم سراغ جواب این سوال که فرش قهوه ای با چه پرده ای ست میشه یه گریزی بزنیم به روانشناسی این رنگ؛ قهوه ای رو میشه از اون دسته از رنگ ها که اعتماد دیگران رو جلب میکنه دونست، از اونجایی که این رنگ طبیعی هست و رنگ خاکه احساس قدرت رو به آدم انتقال میده و برای استفاده در دکوراسیون داخلی بسیار مناسبه و میتونه احساس صمیمیت و دنج بودن رو منتقل کنه پس در ادامه بریم برای جواب این سوال که فرش قهوه ای با چه پرده ای ست میشه؟

فرش قهوه ای با چه پرده ای ست میشه

فرش قهوه ای با چه پرده ای ست میشه؟ پرده به رنگ سبز آبی

یکی از رنگ هایی که به زیبایی هر چه تمام تر با قهوه ای میتونه ترکیب بشه رنگ سبز آبیه. پس در صورتی که دیوارهاتون به رنگ سفید هست میتونید از پرده ای به این رنگ در کنار فرش قهوه ایتون استفاده کنید و یه فضای منحصر به فرد خلق کنید. البته که برای هماهنگی بیشتر روی جزئیات و آیتم های دیگه در محیط هم توجه کنید و سعی کنید که در اون ها از رنگ سبز آبی هم استفاده کنید.

فرش قهوه ای با چه پرده ای ست میشه

فرش قهوه ای با چه پرده ای ست میشه؟ پرده به رنگ زرد

در صورتی که علاقمند هستید که یه محیط سرزنده و پر نشاط داشته باشد توصیه ی ما به شما استفاده از رنگ زرد به عنوان رنگ پرده هست هست که میتونه یکی از بهترین مکمل ها برای فرش های قهوه ایتون باشه چرا که رنگ زرد هم مثل قهوه ای یکی از رنگ های پاییزی به شمار میره و احساس طبیعت رو به شما منتقل میکنه و باعث روشن تر شدن محیط شما میشه بنابراین با خیال راحت میتونید به استفاده از این رنگ بپردازید. در صورتی هم که پرده ها رو زرد انتخاب کردید میتونید توی لوازم دیگه ای مثل کوسن ها هم این رونگ رو استفاده کنید تا ایجاد هارمونی کنید.

فرش قهوه ای با چه پرده ای ست میشه

فرش قهوه ای با چه پرده ای ست میشه؟ پرده به رنگ قرمز

میتونید در کنار فرش به رنگ قهوای از پرده هایی به رنگ قرمز استفاده کنید که ترکیب این رنگ های سنتی در کنار هم برای شما یه محیط سنتی و نوستالژی خلق کنه و احساس گرما رو منتقل کنه و در نهایت باعث دلپذیرتر شدن فضای شما بشه. در صورتی هم که کف خونه از پارکت و چوبی باشه میتونید از میز به رنگ کرمی هم در این فضا استفاده کنید و یه کنتراست به وجود بیارید و از کوسن هایی که پس زمینه های قرمز دارن هم میتونید استفاده کنید تا یه یکپارچگی ایجاد کنید.

فرش قهوه ای با چه پرده ای ست میشه

فرش قهوه ای با چه پرده ای ست میشه؟ پرده به رنگ خردلی

یکی دیگه از رنگ هایی که با اطمینان کامل میتونید برای قرار دادن اون کنار فرش قهوه ای رنگتون به سراغش برید که یه جورایی فامیل زرد هم محسوب میشه رنگ خردلی هست. این رنگ پرده میتونه با فرش قهوه ای یه نمای به شدت زیبا ایجاد کنه و فضا رو به شدت دنج و گرم جلوه بده. شما میتونید در دکوراسیونتون از گیاهای زیبا و آپارتمانی برای زنده تر کردن و روشن کردن محیط استفاده کنین و میتونید رنگ مبل ها رو هم روشن انتخاب کنید تا محیط قشنگ تر دیده بشه. همچنین از زیبایی که تابلوها ایجاد میکنن هم غافل نشید.

فرش قهوه ای با چه پرده ای ست میشه

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها