|

فرش سرمه ای با چه پرده ای ست میشه؟ / اگه بدونی ترکیبش با کدوم رنگا خونتو لاکچری میکنه

برای اون دسته از افرادی که براشون سواله که فرش سرمه ای با چه پرده ای ست میشه چندین مدل رو بررسی کردیم که میتونه براشون مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مسلما همه ی ما دوست داریم که خونه هامون رو به زیباترین شکل ممکن بچینیم و یه دکور حرفه ای و منحصر به فرد داشته باشیم که میتونه حتی با وجود ساده بودن وسایلمون هم باز هم خونمون رو شیک به نظر برسونه پس لزوما وسایل لوکس و گرون نیستن که باعث زیبایی فضای خونه ی شما میشن چه بسا که حتی در صورت بودن این وسایل هم خونه ی کسی زیبا نشه چرا که سلیقه ی خوبی برای چیدن اون ها به کار برده نشده حالا ما هم در این مقاله و برای این که خونتون رو زیبا و شیک دیزاین کنید سعی کردیم که درباره ی این که فرش سرمه ای با چه پرده ای ست میشه برای شما صحبت کنیم.

میدونید که فرش و پرده هر دو از آیتم های بزرگ در منزل به حساب میان که در صورت ست نبودن اون ها یه بی نظمی بزرگ در خونه به وجود میاد که میتونه چشم رو اذیت کنه و آدم رو زده کنه بنابراین مهمه که بدونید فرش سرمه ای با چه پرده ای ست میشه خصوصا این روزا که سرمه ای به یکی از رنگ های ترند در فرش تبدیل شده و دیگه هر کسی یه مقدار راجبه ست کردن اون با رنگ های دیگه میدونه که با این حساب شما هم نباید عقب بمونید و بعد از این که مهمون اومد خونتون و اشتباهتون رو توی ست کردن به روتون آوورد تازه به خودتون بیایید پس دیگه وقت رو هدر ندیم و بریم سراغ جواب این سوال که فرش سرمه ای با چه پرده ای ست میشه؟

فرش سرمه ای با چه پرده ای ست میشه

توی ست کردن فرش سرمه ای با پرده نکات زیر رو در نظر بگیرید

سبک دکوراسیون داخلی فضای شما بسیار مهمه بنابراین به این علت باید قبل از ست کردن به اون توجه ویژه داشته باشید؛ در صورتی که دکوراسیون شما مدرن هست بهتره که سراغ پرده های مینیمال و ساده برید و در صورتی هم که دکوراسیونتون کلاسیکه بهتره که پرده های پر نقش و نگار و طرحدار رو برای بودن کنار فرش سرمه ای انتخاب کنید.

به ابعاد و اندازه ی پنجره که پرده روی اون رو میپوشونه دقت کنید؛ در صورتی که پنجره کوچیکه از پرده هایی ساده و با رنگ روشن استفاده کنید و در صورتی هم که پنجره بزرگه از پزده های طرح دار و تیره کمک بگیرید.

فرش سرمه ای با چه پرده ای ست میشه

نورپردازیه فضای شما بسیار مهم؛ در صورتی که فضاتون نورگیر خوبی داره بهتره برای تعادل به سراغ پرده هایی به رنگ تیره برید و در صورتی که فضا کم نوره بهتره پرده هایی با رنگ روشن رو انتخاب کنید.

باید بین رنگ ها هماهنگی ایجاد کنید؛ یکی از مهم ترین نکاتی که توی ست کردن پرده و فرش وجود داره اینه که رنگ های موجود در این دو آیتم با هم هماهنگ باشن مثلا در صورتی که دارای فرش سرمه ایه تیره هستید میتونید یه پرده با رنگ تیره استفاده کنید تا یه تضاد رنگی جالب خلق کنید.

ایجاد توزان بین رنگ ها رو از یاد نبرید؛ شما باید سراغ اون دسته از رنگ ها برای پرده برید که با فرش به رنگ سرمه ای همخونی داشته باشه تا بتونید بین اجزای دکوراسیون توازن و هماهنگی به وجود بیارید.

فرش سرمه ای با چه پرده ای ست میشه

فرش سرمه ای با چه پرده ای ست میشه؟

پرده هایی به رنگ سفید؛ یکی از شیک ترین و راحت ترین راه هایی که برای ست کردن رنگ فرش سرمه ای با پرده که میتونه جزء گزینه های شما باشه استفاده از پرده هایی به رنگ سفید هست که تلفیقی از حس آرامش و سادگی رو در فضای شما تداعی میکنن.

پرده هایی به رنگ کرم؛ استفاده از رنگ کرمی برای پرده میتونه محیط شما رو بی نهایت گرم، دنج و صمیمی نشون بده که شما میتونید از این رنگ پرده در کنار فرش سرمه ای به عنوان یکی از گزینه هاتون استفاده کنید.

پرده به رنگ خاکستری؛ اگر به دنبال یه ترکیب مدرن و خنثی میگردید که هرگز از مد نیفته و همیشه ترند باشه میتونید با اطمینان کامل به سراغ رنگ خاکستری برید و اون رو برای پرده هاتون انتخاب کنید، این رنگ در کنار سرمه ای میتونه حس تمرکز و  آرامش رو به فضاتون منتقل کنه.

فرش سرمه ای با چه پرده ای ست میشه

پرده به رنگ سبز؛ اگر علاقمند هستید که یه ترکیب از حس آسایش و آرامش رو در فضاتون داشته باشید و به راحتی در خونتون رایلکس کنید میتونید به سراغ رنگ سبز برید که یادآور طبیعت خواهد بود براتون.

پرده به رنگ آبی؛ در صورتی که علاقمند به داشتن حس سرزندگی و نشاط در محیط داخلی خودتون هستید با اطمینان کامل به سراغ رنگ آبی برای پرده ها برید که با سرمه ی یه ترکیب جذاب و شاد ایجاد خوهد کرد.

پرده به رنگ طلایی؛ احساس شکوهمندی و لاکچری بودن توی فضاتون رو میخواهید بدون شک و درنگ به سراغ رنگ طلایی برید که در کنار سرمه ای میتونه یکی از مجلل ترین و لوکس ترین ترکیب ها باشه که لایق دیده شدن در هر مکان فاخریه.

پرده به رنگ بنفش؛ دوست دارید از محیط عشق و علاقه دریافت کنید و احساس دوست داشتنی داشته باشید بهتره که به سراغ پرده به رنگ بنفش برید چرا که این یه ترکیب رویایی و رمانتیک میتونه باشه برای فرش به رنگ سرمه ای.

فرش سرمه ای با چه پرده ای ست میشه

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها