|

جدیدترین مدل های کت شانل

رونمایی از جدیدترین کالکشن پاییزه شانل؛ ترکیبی جذاب از کت شانل و پارچه دوست داشتنی چرم!

کت شانل

رونمایی از جدیدترین کالکشن پاییزه شانل و انواع کت شانل در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های کت شانل ترک و کت شانل مجلسی، معرفی ست کت و شلوار شانل

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر خانم شیک پوشی می داند که کت شانل یکی از جدیدترین مدل های مانتو و یا کت پاییزه است که نه تنها استایل شما را ترندی و جذاب می کند ظاهری لوکس به شما می بخشد. البته شاید برایتان جالب باشد تا در ابتدا در مورد تاریخچه و به صورت کلی نوع پیدایش این مدل کت ترندی بدانید که در اینصورت باید گفت کت شانل یک کت پاییزه و جذاب است که برای اولین بار توسط کوکو شانل و با پارچه شنل بافت تولیدی از سمت خود این برند تولید و رونمایی شد. گابریل کوکو شانل طراح معروف فرانسوی که تحول بزرگی در مسیر مد و فشن ایجاد کرده است راه همه می شناسیم. شاید برایتان جالب باشد که بدانید برای بافت پارچه شانل از الیاف مختلف در ضخامت ها و فرم های مختلف از نوع تابیده، نیم تاب و… استفاده می شود. در واقع، این پارچه با نخ ریسندگی چنیل (Chennile yarn) تولید می شود که نوعی نخ بافته شده است.

یکی از مزایای ویژه این پارچه، چروک پذیری بسیار پایین آن می باشد، در واقع باید بگوییم که این پارچه جزو پارچه های زمستانه کم چروک پذیر، محسوب می شود. پس شما می توانید از این مدل کت در مسافرت و یا حتی در روزهای خیلی شلوغ خود هم استفاده کند بدون اینکه از ظاهر نامرتب خود خجالت بکشید. البته این نکته را فراموش نکنید که کت شانل 1402 یک کت جدید با طراحی ای استثنایی است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های کت شانل به سبک 1402 آشنا شوید.

کت شانل

کت شانل

ست کت و شلوار شانل؛ پاییز را ترندی و لوکس تجربه کنید

یکی از جدیدترین مدل های استایل پاییزی و شانل را می توان ست کت و شلوار شانل دانست که یکی از جذاب ترین لباس های کالکشن شانل است. پس فراموش نکنید برای داشتن استایلی جذاب و در عین شیک بهتر است تا علاوه بر کت خود شلوار خود را هم شانل انتخاب کنید. برای مثال انتخاب یک شلوار بگ و ست با کت می تواند استایل ساده شما را از این رو به آن رو کند. فراموش نکنید که شما برای داشتن یک استایل تکمیل می توانید علاوه بر انتخاب این مدل کت و شلوار از کفش های لوکس و رسمی و یا اکسسوری های پر زرق و برق هم کمک بگیرید. البته دقت کنید که اکسسوری های انتخاب هم مانند کت و شلوارتان ترندی و جذاب باشند.

کت شانل

کت شانل

کت شانل و ترکیب پارچه جذاب چرم با آن

یکی از جدیدترین مدل های کت شانل را در کالکشن جدید می توان کت شانلی دانست که دارای خرج کارهای چرم باشد. امسال ما شاهد ترکیب پارچه جذاب چرم به همراه پارچه شانل هستیم که به نوعی می توان گفت برای استایل های نیمه رسمی جان می دهد. در این مدل کت شانل برای رویه های جیب و یا مغزی دوزی های کت از پاچه چرم استفاده شده است که این امکان را به شما می دهد تا کت شانل خود را با یک شلوار چرم ست کنید. اگر برای تکمیل استایل خود از بوت استفاده می کنید بهتر است تا لگ چرمی بپوشید ولی اگر برای تکمیل استایل خود به فکر کتونی هستید می توانید از شلوار چرم بگ و یا بوت کات هم کمک بگیرید.

کت شانل

کت شانل

وست شانل یه سور به کت شانل زده!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید امسال علاوه بر کت شانل یک آیتم جذاب دیگر هم در کالکشن شانل چشمک می زند که وست شانل است. این مدل وست دقیقا مانند کت شانل دارای استایلی کتی است ولی شما برای تکمیل استایل خود با آن دقیقا مانند وست های دیگر نیاز به شومیز و یا یک پلیور بافت ظریف نیاز دارید. البته این موضوع را فراموش نکنید که شومیز گزینه مناسب تری خواهد بود حتی برای استایل های کژوال.

کت شانل

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی