|

انواع استایل با کت شانل

امسال کت شانل بپوشید؛ شیک ترین استایل زمستونی با یکی از ترندهای دوست داشتنی2023

کت شانل

هر فصلی استایل و لباس خاص آب و هوای خود را می‌ طلبد و شما هستید که در زمستان تصمیم می‌ گیرید دامن ها کنار بگذارید و شلوار یا کت پشمی بپوشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اصولا با نزدیک شدن به فصل‌ های سرد سال، بازار پارچه‌ های ضخیم پاییزه و زمستانه حسابی گرم می‌ شوند. حتما تا به‌حال اسم پارچه جذاب شانل بافت را شنیده‌اید و چشمتان در میان پارچه‌ های پاییزه به این پارچه افتاده است، این پارچه زیبا و گرم دارای طرح هایی چهارخانه است که دارای نظم و ترتیب متفاوتی از پارچه های چهارخانه ساده می باشد. جالب است که بدانید این پارچه ها حالت لوکس و زیباتری را نسبت به چهارخانه های پشمی دارند و در کل می توان گفت کت و پالتو هایی که از این پارچه تولید می شوند به راحتی از همه لباس های دیگر قابل تشخیص هستند. یکی از دلایل نامگذاری این پارچه با عنوان شانل، برند شانل است. در واقع این پارچه یکی از پرکاربرترین پارچه ها در طراحی و تولید محصولات کوکو شانل است. این برند لوکس و گران قیمت در طراحی انواع کت و دامن و کت و شلوارهای زنانه خود، از پارچه شنل بافت استفاده می کند. خب اگر قصد خرید و انتخاب یکی از این کت های شانل را دارید باید بگوییم تصمیم بسیار درستی گرفته اید زیرا هیچ آیتمی به اندازه کت شنل امسال ترند و مد نشده است.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های زمستانی 2023 با کت شانل آشنا شوید.

کت شانل

کت شانل

کت شانل و شلوار دمپا؛ مثل خاندان سلطنتی انگلیس لباس بپوشید

همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم کت های کوتاه و اورسایز با این پارچه، برای خانم های جوان بسیار ایده آل است. البته اگر به دنبال مانتویی رسمی هستید، می توانید مدل های راسته و کمی بلندتر را امتحان کنید. در کل می توان گفت برای خانم هایی که طرفدار استایل رسمی و مانتو های کتی هستند، این پارچه می تواند بهترین انتخاب ممکن باشد. اگر یکی از این ترندهای دوست داشتنی را خریداری کرده اید و برای رفتن به یک مهمانی رسمی می خواهید آن را بپوشید بهترین گزینه برای شما این است که به همراه کت خود یک شلوار دمپا و بلند به تن کنید و برای تکمیل استایل خود از کفش های پاشنه بلند کمک بگیرید و بگذارید دمپای شلوارتان روی کفش هایتان را بگیرد.

کت شانل

کت شانل

کت شانل را با شلوار راسته بپوشید تا ظاهری مدرن و کلاسیک داشته باشید

بعد از شلوار دمپا شلوارهای راسته یا مام استایل پارچه ای بهترین گزینه ها برای کت های شانل هستند. در نتیجه اگر به پوشیدن شلوارهای بلند و کفش های پاشنه بلند علاقه ای ندارید می توانید یک شلوار مام یا راسته نسبتا کوتاه با کت شانل خود به تن کنید و برای تکمیل ست خود از نیم بوت های اسپرت و بدون پاشنه تا لبه دمپای شلوار ستفاده نمایید. جالب است که بدانید این شلوارها برای شما در هر سن و سبکی که هستید مناسب هستند و باعث ایجاد سبک کلاسیک یا الگانت در استایل کلی شما خواهند شد. 

کت شانل

کت شانل

کت شانل و لگ چرم؛ استایلی شیک و دخترانه دل زمستان را ببرید

کوکوشانل اعتبار دنیای مد و لباس در قرن بیستم است که هنوز هم بعد از گذشت سال ها از مرگ شاهزاده مد فرانسه همچنان توسط میراث داران نسل شانل ادامه یافته است و ما حتی در زمان حاضر نیز در طراحی و تولید محصولات شانل شاهد شور و هیجان هستیم. کت های شانل یکی از ترندهای محبوب و دوست داشتنی 2023 هستند که اگر قصد ست کردن و پوشیدن آنها در استایلی مدرن و دخترانه را دارید بهتر است از شلوارهای جذب و یا لگ های مشکی چرم استفاده کنید و برای زیبایی و جذابیت بیشتر یک بوت بلند و تا زانو به پا کنید؛ البته بسته به قد کت انتخابی شما قد بوت می تواند تغییر کند برای مثال تا بالای زانو نیز بیاید.

کت شانل

کت شانل

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها