|

انواع استایل با کت شانل

میدونی تو هوای بهاری چه مانتویی بپوشی؟ معرفی شیک ترین استایل 1402 با کت شانل

کت شانل

پارچه های شانل حالت لوکس و زیباتری نسبت به چهارخانه های پشمی دارند و کت هایی که از این پارچه تولید میشوند از لباس های دیگر قابل تشخیص هستند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکی از ترندهای محبوب زنانه در پاییز و بهار امسال کت شانل بود که می توان گفت امروزه هر خانم شیک پوشی یکی از این کت های زیبا را در کمد خود دارد. جالب است که بدانید این پارچه ها حالت لوکس و زیباتری را نسبت به چهارخانه های پشمی دارند و در کل می توان گفت کت و پالتو هایی که از این پارچه تولید می شوند به راحتی از همه لباس های دیگر قابل تشخیص هستند. یکی از دلایل نامگذاری این پارچه با عنوان شانل، برند شانل است. در واقع این پارچه یکی از پرکاربرترین پارچه ها در طراحی و تولید محصولات کوکو شانل است. این برند لوکس و گران قیمت در طراحی انواع کت و دامن و کت و شلوارهای زنانه خود، از پارچه شنل بافت استفاده می کند. کمتر کسی را می‌ توان یافت که نام کوکو شانل را نشنیده باشد. او نه تنها یک طراح لباس موفق و تاثیرگذار بود بلکه به عنوان یکی از زنان ماندگار در تاریخ هنر و فعالیت‌ های اجتماعی هم به شمار می‌ رود که توانست انقلابی در پوشش و لباس‌های زنان در دهه ۱۹۲۰ به وجود آورد.

حال که این مانتو کتی را مدیون طراحی سبک کوکو شانل هستیم، به جرات می توان گفت این کت زیبا همانطور که در پاییز در استایل شما معجزه می کند، در استایل بهاره شما هم می تواند همین نقش را ایفا کند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل زنانه با کت شانل بیشتر آشنا شوید.

کت شانل

دانستنی ها جذاب درباره کت شانل؛ چرا کت شانل بپوشیم؟

ما تنها یک بار زندگی می‌کنیم پس این یک بار باید به حد کافی شگفت انگیز و جذاب باشد، کوکو شانل به عنوان یک زن موفق، مستقل و تاثیرگذار جملات نابی هم از خود به یادگار گذاشته است که با گذشت نزدیک به صد سال هنوز کهنه نشده‌اند و در زندگی امروزی هم مصداق دارند و جمله اول متن یکی از این جمله ها می باشد. حال اگر می خواهید بهاری شگفت انگیز و جذاب داشته باشید بهتر است که یک کت شانل را برای بهار خود انتخاب کنید. کمپانی مشهور فشن شنل، برای سال آینده بیشترین تمرکز خود را بر انواع پارچه های طرح دار قرار داده است و سعی کرده تا با استفاده از این پارچه ها، ظاهر ساده لباس های خود را متحول سازد.

کت شانل

کت شانل

بهار امسال کت شانل و شلوار پارچه ای راسته را امتحان کنید

یکی از استایل های پیشنهادی ما برای بهار و رفتن به دید و بازدید های عید کت شانل است، زیرا همانطور که می دانید کت های شانل پارچه هایی شنل بافت و نسبتا ضخیم دارند و نسبت به پارچه های نخی و بسیار نازک برای آب و هوای بهاری و قدم زدن در دل بهار گزینه مناسب تری محسوب می شوند. در نتیجه اگر می خواهید امسال بهار را متفاوت و در عین حال شیک بگذرانید بهتر است که کت شانل خود را با یک شلوار راسته پارچه ای ست کنید و بگذارید زیبایی های استایلتان بیش از قبل به نمایش گذاشته شوند. در استایل های اینچنینی شما می توانید برای تکمیل استایل خود از کتونی، کالج و یا حتی کفش پاشنه بلند استفاده کنید، فقط دقت نمایید تا قد شلوارتان با کفش انتخابی همخوانی داشته باشد.

کت شانل

کت شانل

کت شانل و شلوار پارچه ای دمپا؛ کشیده و خوش اندام دیده شوید

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کوکو شانل جمله معروفی دارد که می‌گوید، قبل از خروج از منزل یکی از جواهرات و اکسسوری‌های خود را حذف کنید. این گفته شانل نشان از اعتقاد او به سادگی و استفاده کم و متعادل از جواهرات و اکسسوری‌ های تزئینی دارد. حال که می خواهید برای عید امسال کت شانل به تن کنید بهتر است که به گفته خود شانل به جای استفاده از زیورآلات از آیتم های شیک استفاده نماید. برای مثال برای داشتن استایلی زیبا و بسیار لوکس شلوار پارچه ای دمپا را با یک کفش پاشنه بلند به پا کنید و بگذارید استایل شما از ترکیب این سه آیتم، لوکس و مجلسی نشان داده شود.

کت شانل

کت شانل

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    همه مطالب عالی بودند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی