|

معرفی ترندهای استایل حجاب در پاییز

تو هر فصلی میشه پوشیده و جذاب بود حتی پاییز؛ جدیدترین مدل های استایل حجاب بدون چادر

استایل حجاب پاییزی

معرفی استایل حجاب پاییزی به سبک 1402 و انواع مانتو کفتان پاییزه در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های استایل حجاب بدون چادر و حجاب استایل ایرانی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید در کشورهای اسلامی ای مانند ایران حجاب به صورت اجباری یکی از قوانین پوششی است ولی اگر فکر می‌کنید داشتن حجاب با زیبایی منافات دارد، سخت در اشتباه هستید. زیرا شما می توانید حتی با استایل حجاب هم مانند یک ملکه شیک پوش بدرخشید، البته به شرطی که از ترندها و جذابیت های این سبک از پوشش آگاه باشید. شاید بیشتر خانم ها با شنیدن اسم استایل حجاب به یاد چارد بی افتند ولی استایل حجاب بدون چادر  یکی از استایل های جذاب دنیای مد است که این روزها طرفداران زیادی را در کل دنیا پیدا کرده است، به طوری که دیده شده حتی بعضی از خانم های غیر مسلمان هم به خاطر علاقه به این سبک به سمت این استایل و یا حتی انتخاب دین اسلام آمده اند.

حتما تزیین موها و باز گذاشتن آنها در هر شرایط زیباتر از پوشیدن شال و روسری است. اما امروزه روش‌ های متعددی برای بستن شال و روسری و حجاب‌ های گوناگونی مانند توربان برای پوشاندن موهای سر طراحی و تولید می‌ شوند. با استفاده از این اکسسوری ها می‌ توانید جذاب‌تر از قبل شوید. پس این نکته را فراموش نکنید که انتخاب اکسسوری هم در استایل حجاب به اندازه استایل های دیگر حائز اهمیت است و بر روی نتیجه دلخواه شما تاثیر زیادی خواهد داشت. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل حجاب پاییزی آشنا شوید.

استایل حجاب پاییزه

استایل حجاب پاییزه

کفتان؛ این لباس نه تنها حرف نداره بلکه فصل هم نداره!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کفتان یکی از آیتم های اصلی در استایل حجاب است که به صورت کلی برای این استایل و از قاره آسیا به دنیای مد و پوشاک معرفی شده است. قدیمی‌ ترین کفتان‌ ها مربوط به ترکان عثمانی و سلجوقی بوده اند و شاید برایتان جالب باشد که بدانید در اون زمان سلاطین امپراتوری از این پوشش استفاده‌ می‌کردند و تزیینات روی لباس، مثل نقش، ربان، دکمه‌ ها و هر چیز دیگه‌ ای نشون‌ دهنده رتبه و جایگاه فرد بود. البته در حال حاضر یک لباس زنانه و لوکس است که در استایل حجاب حتی در پاییز هم می درخشد. البته فراموش نکنید که کفتان های پاییزه معمولا از پارچه های پشمی و ضخیم تهیه می شوند، دقیقا برعکس کفتان های لینن و تابستانی.

استایل حجاب پاییزه

استایل حجاب پاییزه

ترنچ کت و دامن؛ استایل حجاب را متفاوت تجربه کنید

یکی از تصورات خانم ها این است که از آیتم های استایل حجاب آیتم های متفاوتی از دیگر لباس های زنانه است، در حالیکه اینطور نیست و شما می توانید از آیتم های استایل های دیگر نیز برای این سبک استفاده کنید با این تفاوت که باید بدانید چگونه این لباس ها را با یکدیگر ست کنید. ترنچ کت یکی از مانتوهای پاییزه و جذاب است که در همه استایل ها قابل استفاده می باشد، پس شما برای داشتن یک استایل جذاب و در عین حال پوشیده می توانید یک ترنچ کت بلند را انتخاب کنید و آن را به همراه دامن یا شلوار ست نمایید. برای زیر ترنچ کت از پلیور هم می توانید استفاده کنید، به شرطی که به هارمونی رنگی آن دقت کنید.

استایل حجاب پاییزه

استایل حجاب پاییزه

استایل حجاب به سبک مجلسی و رسمی

استایل حجاب هم مانند استایل های دیگر دارای حالت های مختلفی است، برای مثال ترنچ کت را می توان برای روزانه انتخاب نمود و برای مجالس و مهمانی ها به سراغ آیتم های رسمی و لوکس تری رفت. مانتو مشکی یکی از لباس های زنانه است که برای همه موقعیت ها قابل استفاده است، حال اگر به دنبال یک نمونه شیک و لوکس از آن برا مهمانی ها هستید بهتر است تا کفتان مشکی  و سوزن دوزی را انتخاب نمایید.

استایل حجاب پاییزه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها