|

چه کیف و کفشی مناسب استایل ما است؟

زلزله ای با نام کیف و کفش! پس از تاثیر کیف و کفش و اکسسوری تو استایلتون غافل نشید

کیف و کفش

از تاثیر کیف و کفش و اکسسوری تو استایلتون غافل نشید، معرفی جدیدترین مدل کیف و کفش زنانه، ست کیف و کفش مجلسی مشکی و معرفی سایت کیف و کفش ارز…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از تصورات اشتباه خانم ها در زمینه استایل این است که خیال می کنند تنها انتخاب یک مانتوی جذاب و ترندی می تواند برای داشتن استایلی شیک و لوکس برایشان کافی باشد، این در حالی است که انتخاب یک مانتو پاییزه و ترند نه تنها به تنهایی برای تکمیل استایل شما کافی نخواهد بود بلکه ممکن است شما با انتخاب آیتم های مکمل نادرست جلوه مانتو را هم تحت تاثیر قرار دهید. پس اگر به دنبال آن هستید که استایلی مد روز و خاص داشته باشید همیشه نیاز نیست که خرید آنچنانی انجام دهید. گاهی با تغییر در اکسسوری ها از جمله کیف و کفش، شال و... می توانید ستی جدید و چشمگیر برای خود بسازید. اشتباه رایج ما این است که فکر می کنیم حتما باید کیف مان  از یک جنس و یک رنگ با کفشمان باشد، در صورتی که همرنگ بودن آنها از لحاظ بصری جلوه خاصی به استایل شما نمی دهد و یک روش قدیمی است و باعث یکنواخت دیده شدن شما می شود.

پس اگر می خواهید به وسیله کیف و کفش استایلی متفاوت و جسورانه را تجربه کنید، بهتر است تا این آیتم ها را جسورانه انتخاب کنید. برای مثال شما می توانید یک کیف مینی و کاملا فانتزی را با یک بوت چلسی و لژدار ست کنید و از این ترکیب لذت ببرید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های کیف و کفش و یا چگونگی استفاده از آن ها در استایل پاییزی آشنا شوید.

کیف و کفش زنانه

کیف و کفش زنانه

ترکیب کتونی نیوبالانس با لباس های جین!

اولین پیشنهاد ما برایتان یک آیتم جذاب و ترندی است که این آیتم فقط و فقط می تواند یک کتونی نیوبالانس 530 باشد، که البته دقت کنید اگر دارای استایلی ترندی و در عین حال کژوال هستید می توانید از این آیتم استفاده کنید در غیر اینصورت بهتر است به سراغ آیتم های نیمه رسمی و یا هماهنگ با سبک خود بروید. برای مثال اگر یک کاپشن جین و یا یک آیتم جین در استایل خود دارید به جرات می توان گفت که انتخاب  کتونی نیوبالانس 530 می تواند برایتان معجزه کند. شاید به نظرتان ترکیب این دو در کنار هم برای تکمیل استایل پاییزی انتخاب عقلانی ای نباشند ولی ما حتما پیشنهاد می کنیم که این روش را امتحان کنید.

کیف و کفش زنانه

کیف و کفش زنانه

نیم بوت و شلوار بگ؛ کی گفته شلوار بگ فقط مال تابستونه

یکی از اشتباهات اکثر خانم ها این است که خیال می کنند شلوار های بوت کات و بگ را نباید برای استایل های پاییزه استفاده کنند، که البته این تصور در حالی که زمین خیس باشد و یا بارش برف و باران شدید باشد درست است ولی نه در روزهای پاییزی که هوا خشک است. پس نیازی نیست برای تکمیل استایل خود دست به انتخاب های یکنوخت بزنید و تنها از شلوار های جذب و اسکینی استفده کنید. پیشنهاد ما برای این روزها انتخاب یک شلوار بگ ب همراه بوت چلسی است، مطمئن باشید که از انتخاب این دو مدل در کنار یکدیگر هرگز پشیمان نخواهید شد. زیرا بوت های چلسی جزو بوت های نیمه رسمی محسوب می شوند و به جز کژوال در استایل های نیمه رسمی هم قابل استفاده هستند.

کیف و کفش زنانه

کیف و کفش زنانه

ونس سفید؛ نه فصل داره نه استایل به همه سازت میرقصه

تنها زمانی متوجه تاثیر کیف  و کفش در زیباتر شدن استایل می شوید که بتوانید به شکل اصولی هر مدل کیف و یا کفشی را با هر سبک استایل ست کنید. البته که علاوه بر سبک استایل شما باید برای خرید انواع کیف و کفش زنانه به مواردی همانند فرم بدنی، متریال، اندازه و رنگ کیف نیز توجه داشته باشید تا در نهایت بتوانید در هر زمان و شرایطی جذاب تر از همیشه به نظر برسید. ولی جالب است که بدانید شما برای استفاه از ونس سفید در هر سبک و استایل نیازی به این حجم از موارد نخواهید داشت زیرا به راحتی ست می شود.

کیف و کفش زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی