|

پاییز امسال چه کفشی انتخاب کنیم؟

معرفی چند تا بوت و نیم بوت از ترندهای 1402؛ کفش هم باید مثل مانتو مدرن و امروزی باشه

بوت و نیم بوت

معرفی چند تا بوت و نیم بوت از ترندهای 1402 و انواع کفش زنانه در شایانیوز، جدیدترین مدل های نیم بوت زنانه مجلسی و نیم بوت دخترانه مشکی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با شروع پاییز و سرد شدن هوا باید کم کم به فکر انتخاب کفش های مناسب فصل باشید دقیقا مانند مانتو و یا دیگر آیتم های استایل که با تغییر آب و هوا و فصل تغییر می کنند. پس صندل های بندی و جذاب تابستان را کنار بگذارید و با جدیدترین مدل بوت و نیم بوت آشنا شوید. کفش ها مهمترین جز استایل شما هستند و سلیقه شما را به مردم نشان می دهند. اغلب مردم فقط به تبعیت از مد شروع به انتخاب بوت و نیم بوت می نمایند؛ ولی به نظر من شما به سادگی و بدون اطلاعات پیرو کور کورانه مد نباشید و برای انتخاب آگاهانه انواع مدل نیم بوت زنانه را بشناسید و در ادامه با ترندهای جذاب 1402 آشنا شوید. البته اگر طرفدار استایل ترندی و مدرن هستید در غیر اینصورت می توانید به سراغ آیتم های کلاسیک و تکراری بروید.

البته گاهی ممکن است بخواهید از یک مدل بوت یا نیم بوت برای چندین مکان با استایل های متفاوت استفاده کنید که در این حالت باید بر روی انواع کفش های زمستانی و مناسب سرمایه گذاری نمایید. برای مثال یک نیم بوت چلسی را فقط می توان برای استایل های کلاسیک، نیمه رسمی و یا مدرن استفاده کرد و برای استایل های کژوال بهتر است تا از بوت های بندی و یا آگ های اسکیمویی کمک بگیرید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های بوت و نیم بوت زنانه آشنا شوید.

قیمت نیم بوت زنانه

نیم بوت زارا اونم از نوع پاشنه بلند و ترندی

اگر به خاطر داشته باشید بهار امسال کفش های نوک تیز زارا تمام فش شوها را به تصاحب خود درآورده بودند، به طوری که حتی در تابستان هم در استایل های رسمی شاهد این کفش های جذاب بودیم. حال شاید برایتان جالب باشد که بدانید در پاییز و زمستان امسال هم شاهد مدل های بوت و نیم بوت از این مدل خواهیم بود. پس اگر برای داشتن استایلی ترندی و جذاب آماده هستید بهتر است تا به جای هر مدل دیگری یک نیم بوت پاشنه بلند زارا را انتخاب نمایید و به همراه شلوار واید لگ پشمی و کوتاه یا یک لگ چرمی آن را ست کنید. فراموش نکنید که انتخاب شلوار در کنار نیم بوت بسیار مهم است و بر روی ظاهر شما بسیار تاثیر خواهد گذاشت.

قیمت نیم بوت زنانه

قیمت نیم بوت زنانه

نیم بوت چلسی را برای استایل کلاسیک فراموش نکنید

اگر می خواهید یک کت شانل را به همراه یک شلوار پارچه ای راسته برای استایل کلاسیک و رسمی خود استفاده کنید و به دنبال یک نیم بوت جذاب برای تکمیل استایل خود هستید، نیم بوت چلسی بهترین گزینه خواهد بود. پس فراموش نکنید که انتخاب نوع مدل کفش هم دقیقا مانند دیگر آیتم ها به سبک استایل شخصی شما و یا اینکه برای رفتن به چه جایی آماده می شوید بستگی دارد. نیم بوت چلسی قطعا برایتان گزینه اشنایی است زیرا در زمستان پارسال هم شاهد حضور پر رنگ او در تمام استایل های رسمی و نیمه رسمی بوده ایم ولی امسال به دلیل رقابت شدید با نیم بوت زارا می توان او را در رده دومین بوت جذاب سال قرار دارد.

قیمت نیم بوت زنانه

قیمت نیم بوت زنانه

نیم بوت شمعی، کژوال پوشا بیان اینور بازار

یکی از ترندهای نیم بوت در سال های اخیر را می توان نیم بوت شمعی دانست، این نیم بوت به دلیل داشتن پارچه شمعی و ضد آب به نیم بوت شمعی معروف است و یم توان گفت برای روزهای بارانی و خیس پاییز و زمستان گزینه مناسبی محسوب می شود. البته فراموش نکنید که این بوت ها برای استایل های کژوال، اسپرت و یا ورزشی مناسب هستند و در استایل های کلاسیک و رسمی جایگاهی ندارند. پس اگر برای رفتن به مهمانی اماده می شوید اصلا این مدل بوت را انتخاب نکنید، ولی عوض اگر به طبیعت گردی و کمپ می روید حتما این مدل بوت را با خود بردارید.

قیمت نیم بوت زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها