|

محافظت از پوست چرب چگونه است؟

معرفی سه تا محصول معجزه گر برای پوست چرب؛ دیگه نگران برق افتادن و جوش های پوستت نباش!

روتین پوست چرب

معرفی سه تا محصول معجزه گر برای پوست های چرب و آموزش روتین پوست چرب؛ جدیدترین مدل های سرم پوست و کرم های مرطوب کننده به همراه کرم دور چشم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید داشتن روتین پوست مناسب و استفاده از محصولات مراقبتی مناسب مانند سرم پوست و یا کرم مرطوب کنند یا آبرسان یکی از راه های محافظت از پوست است. حال چرا می گوییم به نظرتان روتین پوست مناسب؟ به دلیل اینکه برای محافظت از هر نوع پوست باید از محصولات مراقبتی مناسب همان نوع پوست استفاده کرد، پس طبیعی است که شما برای حفظ سلامت پوست چرب خود بهتر است تا از روتین پوست چرب استفاده کنید و اگر دارای پوست خشکی هم هستید برعکس باید روتین پوست خشک را انتخاب نمایید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید نوع پوست شما ممکن است به مرور زمان تعییر کند پس قبل از انتخاب روتین پوستی، در ابتدا از نوع پوست خود اطمینان حاصل کنید. برای مثال علاوه بر افرادی که دارای پوست چرب هستند، همه آدم‌ ها گهگاهی پوست چرب را تجربه می‌ کنند.

پوست همه ما به طور طبیعی برای آبرسانی و محافظت از خود چربی تولید می‌ کند. بنابراین وجود مقداری چربی در پوست ضروری است، مشکل زمانی ایجاد می‌ شود که چربی اضافی روی پوست ایجاد شود. زیرا چربی اضافه پوست می‌ تواند منجر به مسدود شدن منافذ شود و پوست چرب دو چالش بزرگ دارد؛ ظاهر چرب پوست و استعداد بروز آکنه و جوش که هر دو هم می توانند برای افرادی که اینگونه پوست را تجربه می کنند ناخوشایند باشند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین محصولات مراقبت از پوست برای پوست های چرب آشنا شوید.

روتین پوست چرب

سرم ادونس نایت ریپر استی لودر؛ پوستی مات و شاداب داشته باشید

اگر پوست چرب دارید پیشنهاد ما برای مرحله اول روتین پوستی سرم ادونس نایت ریپر استی لودر است، زیرا این سرم با تاثیرگذاری بالا علائم افزایش سن را هدف قرار می دهد و پوست را احیا می کند. وجود هیالورونیک اسید به حفظ رطوبت پوست تا 72 ساعت کمک می کند و همچنین با افزایش ساخت کلاژن در پوست چروک ها کاهش می یابند، پوست سفت می شود، سطح پوست صاف و یکدست می شود، جلوه منافذ به حداقل می رسد و پوست درخشش و طراوت خود را باز می یابد. آنتی اکسیدان موجود در این سرم تا 8 ساعت از پوست در مقابل آسیب های محیط محافظت می کند. بعد از 3 هفته کاهش چروک ها و بعد از یک دوره سفت شدن پوست قابل مشاهده خواهند بود. با استفاده از این سرم دیگر نیازی به نگرانی در مورد برق افتادن و تولید چربی اضافه نخواهد بود.

روتین پوست چرب

روتین پوست چرب

کرم مرطوب کننده چند منظوره استی لودر

یکی از اشتباهات رایج درباره خانم هایی که پوست چرب دارند این است که احساس می کنند نیازی به استفاده از سرم و یا حتی کرم های آبرسان و مرطوب کننده ندارند. این در حالی است که شما نمی دانید هنگامی که به پوستتان نرسید و از این محصولات استفاده نکنید بیشتر باعث می شوید پوستتان با کمبود رطوبت مواجه شود و در نتیجه به تولید چربی اضافه بپردازد، پس نه تنها تاثیر مثبتی ندارد بلکه نداشتن روتین پوستی مناسب تاثیر منفی خواهد داشت. پیشنهاد ما به عنوان مرطوب کننده برایتان کرم چند منظوره استی لودر است که با بافتی بسیار لطیف و سبک به سرعت جذب پوست می شود و هیچ ردی از چربی روی پوست بر جای نمی گذارد. این کرمحاوی عناصر گیاهی و هیالورونیک اسید است که تا 72 ساعت پوست را آبرسانی می کند و رطوبت را در پوست حفظ می کند. همچنین به مرور پوست را سفت می کند و لیفت می دهد، البته جلوه خطوط و چروک ها را هم به حداقل می رساند.

روتین پوست چرب

روتین پوست چرب

اگر پوست چرب دارید به جای کرم، ژل دور چشم کلارنس بزنید

اگر پوست چرب دارید بهتر است در این مرحله از روتین پوستی روزانه خود به جای کرم دور چشم از ژل دور چشم استفاده کنید. پیشنهاد ما برای افرادی که دارای این نوع پوست هستند ژل دور چشم کلارنس است. این ژل دور چشم بدون چربی با خاصیت خنک کنندگی پف و تیرگی پوست را از بین می برد، پوست را آبرسانی می کند و به آن طراوت می بخشد. حاوی عناصر گیاهی و کافئین است که علائم خستگی را از بین می برد، رنگ پوست را یکدست می کند و درخشش پوست احیا می شود.

روتین پوست چرب

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها