|

تابستون لوکسی تو راهه!

شال ترند و جذاب تابستان 1402؛ تابستون لوکسِ امسال استایل مجلسی با شال شاین میطلبه!

شال شاین

شال و روسری های مجلسی دارای بیشترین تمایز طرحی در بازار شال و روسری می باشند که معمولا قیمت تولید آنها به خاطر نوع پارچه بالا می باشد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شال یکی از اکسسوری های مهم و تاثیرگذار در استایل خانم های ایرانی است که می توان گفت انتخاب نسبتا سخت تری هم نسبت به دیگر اکسسوری ها دارد. شال و روسری های مجلسی دارای بیشترین تمایز طرحی در بازار شال و روسری است و شاید برایتان جالب باشد که بدانید معمولا قیمت تولید آنها بسیار بالا می باشد، چون معمولا در تولید آنها از پارچه های بسیار باکیفیت و متریال های بسیار مرغوبی استفاده می شود. پس اگر می خواهید تابستان را لوکس و در عین حال جذاب بگذرانید بهتر است ابتدا با شال ترند و جذاب سال آشنا شوید. شال مجلسی هم مانند شال های نخی و ساده دارای تنوع بسیار بالایی است که یکی از جذاب ترین مدل های آن یعنی شال شاین امسال در ترندهای تابستانی می درخشد. البته قبل از انتخاب این شال به سبک استایل خود هم دقت کنید زیرا شما با استایلی کژوال و اسپرت نمی توانید این مدل شال را انتخاب نمایید، در نتیجه باید به سراغ نوع های دیگر بروید. از آنجایی که ماه محرم و روزهای عزاداری شروع شده اند؛ پیشنهاد ما برای استایل های رسمی و کلاسیک تان یک شال شاین مشکی است.

قبل از هر چیزی شاید برایتان جالب باشد که بدانید شال های نخی، حریر، بامبو و ساتن ابریشم جزو برترین مدل های شال و روسری مجلسی در بازار هستند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های شال مجلسی آشنا شوید.

شال مجلسی شاین

شال مجلسی شاین

شال بامبو؛ تنها اکسسوری لوکس و جذاب همیشه ترند

شال های بامبو نوعی شال نخی محسوب می شوند ولی ظاهری مجلسی و براق دارند. همانطور که از نام این شال لوکس پیدا است پارچه شال بامبو، از گیاه بامبو تولید می شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید پس از برداشت گیاه به فرم سلولز در آمده و طی یک فرایند به نخ و در نهایت به پارچه اورگانیک تبدیل می شود. روسری و یا شال های بامبو با اینکه ورود نسبتا جدیدی در دنیای مد دارند اما خیلی زود طرفداران خودشان را پیدا کرده اند. پس اگر شما هم یکی از طرفداران این مدل شال هستید و استایل مجلسی را ساده و در عین حال راحت می پسندید، انتخاب یک شال بامبو می تواند استایل رسمی شما را کامل کند. شال های بامبو معمولا ساده و بدون پترن هستند، به همین خاطر محدودیتی در ست کردن آن ها نخواهید داشت.

شال مجلسی شاین

شال مجلسی شاین

شال شاین پتینه؛ ترند دوست داشتنی تابستان 1402 را بشناسید

پتینه یک هنر جذاب و دوست داشتنی است که در سال ها اخیر به یک ترند محبوب در دنیای مد و فشن و یا حتی دکوراسیون تبدیل شده است. پتینه در لغت به معنای کهنگی، زنگار و خوردگی سبز رنگی است که در روی فلز مس ایجاد می‌ شود. هنر پتینه یا پتینه‌ کاری، هنری با اصالت ایتالیایی و به معنای به‌ کارگیری روش‌ هایی برای کهنه کردن اجسام، اشیا هنری و سطوح مختلف است. در پتینه‌کاری به کمک رنگ‌ های پوشاننده، تیره کننده، روشن کننده، مات کننده و متریال‌ های دیگر به اشیا و سطوح، حالتی کهنه و آنتیک داده می‌ شود. حال اگر می خواهید تابستان امسال را ترندی و جذاب تجربه کنید بهتر است که یک شال پتینه شاین را برای خود انتخاب نمایید و همیشه در کمد خود داشته باشید.

شال مجلسی شاین

شال مجلسی شاین

شال مجلسی کار شده، تابستان را شیک و لوکس تجربه کنید

یکی از شال های جذاب که در تمام فصل ها می تواند یک استایل رسمی را به یک استایل الگانت و لوکس تبدیل کند شال مجلسی کار شده است. این شال ها معمولا دارای نوار های نگین دوزی شده هستند که باعث درخشش استایل شما خواهند شد. شال های مجلسی و کار شده به دلیل اینکه کار دست می باشند دارای قیمت بالاتری نسبت به نوع های بالایی هستند، به همین خاطر شاید در هر مرکز خرید و یا مغازه ای نتوانید یکی از این شال ها را پیدا کنید. پیشنهاد ما برای هر خانم ایرانی این است که حتما یک شال مجلسی کار شده و سیاه را در کمد خود داشته باشد، زیرا در این حالت می توان گفت او یک خانم شیک پوش ایرانی است.

شال مجلسی شاین

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی