|

معرفی مانتوهای برند پونژه

معرفی کالکشن تابستان 1402 پونژه؛ جدیدترین مدل های مانتو و شلوار از برندی خاص و ایرانی

مانتو پونژه

در فصل تابستان دغدغه دیگری که جز خوش پوشی وجود دارد این است که چه بپوشیم که بیش از این گرممان نشود. پس انتخاب لباس تابستان را دست کم نگیرید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکی از دلایلی که معمولا ما را به سمت انتخاب لباس برند می کشاند، این است که برندها لباس های خود را در چهارچوب خاصی تولید می کنند که شاید این چهارچوب در تولیدی های لباس وجود نداشته باشد. پس اگر همیشه به دنبال لباسی مناسب فصل و در عین حال جذاب هستید می توانید یک برند متناسب با سلیقه خود را انتخاب نمایید و لباس های خود را از آن خریداری کنید. در فصل تابستان دغدغه دیگری جز خوش پوشی نیز وجود دارد که آن هم این است که چه بپوشیم که بیش از این گرممان نشود. پس یکی از چالش هایی که در فصل گرما با آن رو‌‌‌‌‌‌‌ به رو می شویم انتخاب لباس هایی است که تابستانی و خنک باشند. پیشنهاد ما برای خانم های شیک پوش برای تابستان امسال انتخاب مانتو از برند پونژه است، این برند با بیش از 5 سال سابقه کاری در زمینه فروش سایر البسه زنانه آماده ارائه خدمات بهتر و سریع تر در خرید آنلاین به شما عزیزان می باشد، محصولات ارائه شده توسط برند پونژه را می توان شامل انواع لباس های زنانه با طراحی ایرانی و تولید ملی برای انواع سلیقه ها با جدیدترین مدل های روز دانست.

البته می توان هدف کلی این مجموعه را حمایت از طرح و تولید ملی و ایجاد کار آفرینی برای هموطنان عزیزمان نام برد. در ادامه این مقاله همراه ما با شید تا با چندتا از دیدترین مدل های مانتو تابستانی از برند پونژه آشنا شوید.

مانتو پونژه

مانتو پونژه

مانتو شومیزی پونژه؛ مینیمال و جذاب

یکی از مانتوهای جدید و دوست داشتنی ای که امسال از سمت برند پونژه مانند برندهای دیگر ارائه شد را می توان مانتو شومیزی دانست. البته به سبکی مینمیال و ساده، پس اگر اهل استایل های ماکسیمال و شلوغ هستید پیشنهاد ما برای شما انتخاب یک مانتو شومیزی از برند زیبو است، زیرا مانتوهای شومیزی ای که در سایت پونژه مشاهده می تواند همگی دارای حالتی مینیمال و ساده هستند. ولی اگر تمایل دارید تابستان را خنک و در عین حال شیک بگذرانید می توانید با مراجعه به سایت برند پونژه از طریق لینک از محصولات این برند دیدن نمایید و بنا به سلیقه و استایل شخصی خود یک لباس مناسب انتخاب نمایید. فراموش نکنید که مانتو شومیزی ها ست کردن نسبتا راحتی دارند ولی برای نتیجه بهتر می توانید از قسمت شلوارهای این سایت هم دیدن کنید.

مانتو پونژه

مانتو پونژه

کت های تابستانی و لینن؛ ستاره درخشان کالکشن تابستانی پونژه

دومین مانتویی که در کالکشن تابستانی پونژه چشمک می زند کت لینن است، البته دقت کنید نه هر کت لیننی که تا به حال دیده اید و یا داشته اید. کت های این برند جذاب تا حدودی کمی متفاوت از کت های لینن دیگر هستند، برای مثال شما می توانید این کت ها را در استایل های الگانت و کلاسیک هم استفاده نمایید و با کفش های پاشنه بلند استایل خود را تکمیل نمایید. از طرفی سبک این لباس ها به گونه است که می توانید در استایل های روزمره خود به راحتی از آن ها استفاده کنید. پس فرقی نداره که کژوال پوش هستید یا کلاسیک پوش در نهایت برای استایل شیک خود می توانید یکی از این مانتو کتی ها را انتخاب نمایید و با آیتم های مورد علاقه خود ست کنید.

مانتو پونژه

مانتو پونژه

شلوار تابستانی؛ پونژه فکر همه جا رو کرده!

یکی از استایل های مهم و تاثیرگذار استایل زنانه را می توان شلوار دانست به همان اندازه که اگر مانتو نباشد استایل شما لنگ می شود، شلوار هم همین طور است. پس اگر یک مانتو تابستانی و زیبا برای خود انتخاب کرده اید بهتر است برای اولین قدم در ست کردن آن به سراف انتخاب شلواری مناسب با مانتوی خود بروید. برای مثال شلوار نخی و کنفی می تواند شلوار مناسبی برای ست کردن با مانتو کنفی یا شومیزی باشد. پس برای انتخاب شلوار نیازی نیست راه دوری بروید، شما می توانید با خرید یک شلوار تابستانی و راحت از سایت پونژه استایل خود را تکمیل و جذاب نمایید.

مانتو پونژه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها