|

چه رنگ شالی به پوستمان می آید؟

هر شالی ممکنه بهت نیاد، با توجه به رنگ پوستت شال انتخاب کن؛ به نظرت چه رنگی بهت میاد؟

چه رنگی بهت میاد؟

شال و روسری از اکسسوری‌های مهم به شما می‌روند. انتخاب رنگ شال و روسری مناسب یکی از ساده‌ ترین کارها برای متفاوت کردن یک استایل همیشگی است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شال و روسری از اکسسوری‌ های مهم به شما می‌ روند؛ چرا که در بالاترین بخش لباس‌ های شما قرار می‌ گیرند و هماهنگ بودن آن‌ ها با رنگ پوست، مانتو و سایر لباس‌ ها اهمیت زیادی دارد. پس اگر شما هم در پی یافتن رنگ شال برای پوست گندمی یا رنگ روسری مناسب پوست سبزه یا سفید هستید بهتر است که ابتدا نوع پوست خود را تشخیص دهید و در ادامه آگاه باشید که چه رنگ هایی برای پوست شما مناسب هستند و چه رنگ هایی ممکن است به شما نیایند. همه خانم ها تصور می کنند که شاید بهتر باشد بیشتر طرح و رنگ شال و روسری را با لباس‌ ها، کیف یا کفش ست کنند، در حالی که باید پیش از آن به این فکر کنیم که آیا این طرح یا رنگ از شال به پوست صورت و یا چهره ما می آید یا خیر؟ در واقع شما باید رنگ شال و روسری تان را با توجه به رنگ پوست تان انتخاب کنید. شاید به همین دلیل است که رنگ های نود یا خنثی اینقدر پرطرفدار هستند، اما خوب است که بدانید حتی انتخاب رنگ خنثی نامناسب هم چهره شما را خسته، خجالتی و بی حال نشان می دهد.

پس برای داشتن یک انتخاب مناسب شال بهتر است تا در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا رنگ های مناسب و شال هایی که به شما می آیند آشنا شوید.

چه شالی به رنگ پوست ما می آید؟

چه شالی به رنگ پوست ما می آید؟

پوست گندمی ها چه رنگ شال و روسری ای سر کنند؟

اگر رنگ پوست شما گندمی است اصلا جای نگرانی نخواهید داشت زیرا؛ شما جذاب‌ ترین رنگ پوست را دارید، در واقع رنگ پوست شما نه روشن است نه تیره. جالب است که بدانید این ویژگی یعنی شما می توانید از طیف وسیعی از رنگ ها شال انتخاب کنید، شال و روسری مناسب پوست گندمی طیف گسترده ای دارد برای مثال شما می توانید از شال هایی با رنگ های سرد و یا گرمی مانند سبز، قرمز، نارنجی و یا طیف های مختلف آبی از آبی کاربنی گرفته تا آبی آسمانی استفاده کنید. البته دقت کنید که طیف های پاستلی و خیلی روشن این رنگ ها ممکن است به اندازه طیف های تیره تر به شما نیایند.

چه شالی به رنگ پوست ما می آید؟

چه شالی به رنگ پوست ما می آید؟

چرا که نه با ر رنگ پوستی می توانید این شال ها را سر کنید!

برای انتخاب و خرید شال و روسری قواعدی وجود دارد که با رعایت آن‌ ها می‌ توانید تیپ و استایلی متفاوت داشته باشید، برای مثال یک قاعده‌ کلی برای انتخاب رنگ شال متناسب با رنگ پوست وجود دارد؛ که پیش از هر چیز باید بدانید تنالیته‌ رنگی پوست صورت شما در طیف سرد تا گرم کجا قرار می‌ گیرد. البته اگر نمی خواهید خود را درگیر انتخاب های سخت کنید بهتر است که شال هایی را انتخاب نمایید که به هر رنگ پوستی می آیند. برای مثال شال های طرح دار و دارای طیف های رنگی بسیار به بیشتر افراد می آیند، البته شال های سیاه و سفید هم مانند شال های طرح دار به هر رنگ پوستی می آیند.

چه شالی به رنگ پوست ما می آید؟

چه شالی به رنگ پوست ما می آید؟

اگر پوست سفیدی دارید؛ این قسمت برای شماست

افرادی که پوست های خیلی سفید دارند معمولا دارای رنگ پوست سردی هستند. به همین خاطر برای این گروه بهترین انتخاب شال و روسری سبز، آبی و بنفش است. این افراد اگر به سمت رنگ‌ های دیگری مانند قرمز هم بروند بهتر است از تناژهای سردتر این رنگ‌ ها استفاده کنند. نکته‌ قابل اهمیت بعدی این است که فصل‌ ها هم در رنگ پوشش تاثیرگذار هستند، پس شما با توجه به رنگی که فصل‌ ها در محیط ایجاد می‌ کنند، می‌ توانید رنگ‌ های متفاوتی را در اولویت قرار دهید. برای مثال در فصل زمستان بهتر است از تناژهای سرد و یا اصطلاحا چرک این رنگ ها و در تابستان از نوع های کمی روشن تر استفاده کنید.

چه شالی به رنگ پوست ما می آید؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    به صورت رنگ دوچهره شال باید بیاید موفق باشید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی