|

تابستان مانتو چه رنگی بپوشیم؟

معرفی سه ترکیب رنگی جذاب برای تابستان 1402؛ امسال مانتو نارنجی و سرمه ای یادت نره

مانتو تابستونی

فراموش نکنید که داشتن استایلی زیبا و هماهنگ در ظاهر باعث می شود شیک تر و تاثیرگذارتر به نظر بیاییم، پس به انتخاب رنگ ها در استایل توجه کنید…

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- داشتن استایلی زیبا و جذاب و در عین حال شیک به مسائل گوناگونی بستگی دارد، پس قبل از انتخاب استایل تابستانی خود خوب است که تا حدودی با این مسائل آشنا باشید. برای مثال فراموش نکنید که داشتن استایلی هماهنگ در ظاهر باعث می شود شیک تر و تاثیرگذارتر به نظر بیایید، پس به انتخاب رنگ ها و همچنین هارمونی آن ها با هم در استایل توجه کنید. ار آنجایی که مانتو بیشترین سهم را در پوشش و ظاهر خانم های ایرانی دارد و در واقع هسته مرکزی استایل آن ها را تشکیل می دهد و در کنار آن شال یا روسری، شلوار، کیف و کفش و اکسسوری ها کامل کننده استایل ما هستند؛ بهتر است تا به انتخاب رنگ این آیتم تاثیرگذار بیشتر از آیتم های دیگر توجه کنید. پیشنهاد ما برای تابستان امسال انتخاب مانتو سرمه ای، مانتو سبز و یا حتی مانتو نارنجی است. البته اگر از پوشیدن مانتوهای رنگی و شارپ خوشتنان نمی آید می توانید با استفاده از این رنگ ها در آیتم های مکمل و یا اکسسوری ها، استایل خود را جذاب کنید. برای مثال شلوار سرمه ای و یا سبز می توانند مکمل های خوبی برای استایل تابستانی باشند.

یکی از چالش هایی که در فصل گرما با آن رو‌‌‌‌‌‌‌ به رو می شویم انتخاب لباس هایی است که تابستانی و خنک باشند و فراموش نکنید استایل خنک به انتخاب رنگ مناسب هم بستگی دارد .در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل تابستانی با رنگ های جذاب و ترند سال آشنا شوید.

مانتو تابستونی

مانتو سبز

معجزه رنگ نارنجی در استایل تابستانی؛ چرا که نه کفتان نارنجی

یکی از رنگ های جذاب برای فصل تابستان رنگ نارنجی است، پس بهتر است که با انتخاب این رنگ استایل تابستانی متفاوتی را تجربه کنید. رنگ نارنجی از جمله رنگ های شاد می باشد که طرفداران بسیاری در صنعت مد و پوشاک دارد. از نظر روانشناسی هم رنگ نارنجی جزو رنگ های شاد و موجب نشاط و انرژی در شما می شود، پس برای ست کردن این رنگ در استایل دقت کنید که رنگ های مکملی که انتخاب می کنید قرار نیست از انرپزی و جذابیت نارنجی بکاهند. برای مثال رنگ سبز مکمل مناسبی برای مانتو نارنجی خواهد بود حال چه آیتم اصلی نارنجی باشد چه آیتم مکمل، پس اصراری بر انتخاب مانتو نارنجی نیست بلکه می توانید مانتو را سفید انتخاب کنید در عوض شومیز و شلوار را نارنجی بپوشید.

مانتو سبز

مانتو نارنجی

آبی کاربنی و سرمه ای؛ استایل تابستونی کنتراست میطلبه

آبی های تیره از سرمه ای گرفته تا آبی نفتی و کاربنی همه و همه برای استایل تابستانی گزینه های مناسبی هستند به شرطی که برای ست کردن آن ها از رنگ های سفید و روشن استفاده کنید. زیرا کنتراست رنگی بهترین ترکیب و استایل را برای شما به ارمغان خواهد آورد. پس اگی می خواهید استایلی جذاب و در عین حال تابستانی داشته باشید مانتو سفید بپوشید و از شلوار و اکسسوری های آبی نفتی کمک بگیرید. البته از مانتوهای کنفی و ترند امسال هم می توانید استفاده کنید، برای مثال سوزن دوزی های سرمه ای یا آبی روی مانتوهای کنفی جذابیت استایل شما را چندین برابر می کنند.

مانتو نارنجی

مانتو تابستونی

تابستان امسال سبز بپوشید، فرقی ندارد سبز زارا باشد یا سبز کاهویی

جذاب ترین استایل های بهاری و تابستانی را می توان آن دسته از استایل ها دانست که رنگ سبز در آن ها نقش مهمی ایفا می کند. برای مثال امسال سبز زارا یکی از رنگ های ترند و جذاب بوده است که در دنیای مد و فشن به دفعات دیده شده است، پس انتخاب یک مانتو سبز زارا می تواند استایل ساده شما را به یک استایل جذاب و در عین حال ترندی تبدیل کند. البته فراموش نکنید که ست کردن مانتو سبز هم کار راحتی نیست؛ برای مثال می توانید گزینه راحت را انتخاب کنید و یک شلوار مشکی بپوشید ولی استایلتان چنگی به دل نخواهد زد، پیشنهاد ما برای ست کردن مانتو سبز این است که از رنگ های نارنجی، سرخابی و یا آبی کمک بگیرید. زیرا این رنگ ها جذابیت مانتو شما را چندین برابر خواهند کرد.

مانتو سبز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها