|

مانتو زرد را چگونه ست کنیم؟

یه سری مانتوها پوشیدنشون هم جسارت میخواد هم دانش مثل مانتو زرد؛ با خورشید رقابت کنید!

مانتو زرد

رنگ زرد از انرژی و زیبایی ویژه‌ ای برخوردار است. این رنگاگر به درستی با رنگ‌ های دیگر ست شود، زیبایی استایل شما را دوچندان می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از ویژگی های خانم ها در استایل این است که در هر فصل و موقعیتی به سراغ مانتو مشکی یا سفید می روند، زیرا تصور می کنند ست کردن این مانتو کار راحت تری است. البته این تصور تا حدودی درست می باشد زیرا شما می توانید برای مثال مانتو سفید را با هر لباس دیگری بدون نگرانی ست کنید، ولی فراموش نکنید که اگر می خواهید استایلی خاص و جذاب را تجربه کنید باید کمی جسارت به خرج دهید و مانتو های رنگی انتخاب نمایید. برای مثال تابستان امسال مانتو زرد یکی از مانتوهایی است که طرفدارن زیادی پیدا کرده است، رنگ زرد یکی از رنگ ‌های اصلی محسوب می ‌شود که از انرژی و زیبایی ویژه‌ ای برخوردار است. این رنگ اگر به درستی با رنگ‌ های دیگر ست شود، زیبایی استایل شما را دوچندان می کند. پس فراموش نکنید که پوشیدن مانتوهای رنگی علاوه بر جسارت نیاز به دانش هم دارد، ولی جای هیچ نگرانی ای نیست، زیرا ما در ادامه این مقاله به شما خواهیم گفت تا با مانتو زرد چگونه یک استایلی تابستانی و جذاب بسازید، پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

مانتوهای زرد رنگ، به دلیل خاصیت بازتابی نوری که دارند یک گزینه خنک و مناسب برای ساخت استایل های بهاره و تابستانه هستند؛ علاوه بر آن، به دلیل تطابق زیادی که با رنگ های گرم پاییزی دارند برای انتخاب بافت و پالتو پاییزه، گزینه مناسبی محسوب می ‌شوند. پس مانتو زرد هم مانند مانتو مشکی محدود به فصل یا زمانی خاصی نیست.

مانتو زرد

مانتو زرد

مانتو زرد را با سبز ست کنید؛ به زیبایی طبیعت

اولین و جذاب ترین پیشنهاد ما برای شما ست کردن مانتو زرد با رنگ سبز است، پس اگر می خواهید تابستان 1402 را جذاب و در عین حال متفاوت بگذرانید بهتر است به جای مانتوهای رنگ خنثی و ساده به سراغ انتخاب یک مانتو زرد رنگ بروید و آن را با آیتم های سبز ست کنید. برای مثال شما می توانید از شلوار و شومیز سبز در کنار مانتوی خود استفاده کنید و با اکسسوری های سبز رنگی مانند شال یا گوشواره های ترند و رنگی سال استایل خود را تکمیل نمایید. البته فراموش نکنید که انتخاب آیتم های استایل باید با توجه به سبک مانتو انجام شود، مثلا برای مانتوهای کلاسیک و رسمی شلوار پارچه ای و برای مانتو شومیزی بهتر است از شلوار های کتان رنگی استفاده کنید.

مانتو زرد

مانتو زرد

مانتو زرد را با خنثی ها ست کنید، پادشاه رنگ ها را فراموش نکنید

یکی از ترفندهای ست کردن لباس ها در استایل را می توان استفاده از رنگ های خنثی و جذابی مانند مشکی، سفید و یا طوسی دانست. این رنگ ها همیشه در همه استایل ها و سبک ها قابل استفاده هستند، به نوعی می توان گفت این رنگ های می توانند مانند فرشته نجات شما عمل کنند. پس اگر برای ست کردن مانتو زرد خود نمی خواهید وقت زیادی را صرف کنید و می خواهید یگ گزینه مطمئن و سریع را امتحان کنید این رنگ ها برای شما معجزه می کنند. رنگ زرد و طوسی دقیقا همان دو رنگ سال 2021 شرکت پنتون هستند که به طور شگفت انگیزی با هم همخوانی دارند. برای اینکه یک استایل زرد و طوسی خاص داشته باشید، می توانید از کت زرد در کنار شلوار طوسی استفاده کنید.

مانتو زرد

مانتو زرد

مانتو زرد و معجره رنگ آبی؛ البته نه هر آبی ای

ترکیب رنگ زرد در کنار آبی یک ایده بی نظیر برای لباس های تابستانه است. بهتر است این دو رنگ را در کنار هم امتحان کنید و ببینید که چطور همه نگاه ها به شما خیره می شود. برای ست کردن رنگ آبی با زرد می توانید هم از رنگ سرمه ای و هم آبی نفتی و آبی روشن در کنار زرد استفاده کنید، ولی فراموش نکنید که ترکیب این مانتو با آبی نفتی می تواند از شما یک ملکه شیک پوش بسازد و هم نگاه ها را خیره کند. فراموش نکنید که در ترکیب رنگ ها در استایل هرچه کنتراست بین رنگ های انتخابی بیشتر باشد استای جذابتری را خواهید داشت. به همین خاطر پیشنهاد ما به شما انتخاب یک آبی تیره مانند آبی نفتی یا کاربنی برای مانتو زرد است.

مانتو زرد

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها