|

مانتو سبز را با چه رنگ هایی ست کنیم؟

مانتو سبز جون میده برای استایل تابستونی؛ میدونی جذاب ترین مانتو فصلو چه جوری ست کنی؟

مانتو سبز

تابستون وقت پوشیدن مانتوهای رنگی و شاده، یکی از مانتوهای ترند و پای ثابت استایل تابستونی هم مانتو سبز است، البته اگر به درستی ست شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید مانتو با رنگ و طرح شیک نقش مهمی در زیبایی استایل ایفا می کند فقط کافی است با کمی دقت و سلیقه بتوانید آن را ست کنید. البته شاید برخی از افراد تصور کنند که ست کردن مانتو سبز کمی سخت است که باید گفت این تصور کاملا اشتباه می باشد و در صورتی که با نحوه ست کردن لباس ها و رنگ ها آشنا باشید به راحتی می توانید اینکار را انجام دهید. برای مثال برای ست کردن مانتو سسبز خوب است که بدانید چه رنگ هایی مکمل این رنگ هستند و یا چه آیتم هایی برای سبک استایل شما مناسب هستند. برای مثال شلوار آبی می تواند گزینه مناسبی برای ست کردن با مانتو سبز  یا حتی رنگ های دیگر باشد، پس به عنوان شلوار می توانید از یک جین آبی و یا یک شلوار پارچه ای آبی نفتی برای تکمیل استایل خود کمک بگیرید. با توجه به اینکه دامنه رنگ سبز بسیار گسترده است، پس همیشه باید در نظر داشته باشید که چه زمانی از سال است تا با گزینه های زیاد و در دسترس‌تان آشنا شوید. برای مثال سبز هایی که برای فصل تابستان و یا بهار استفاده می شوند و جزو ترندهای جذاب این فصل های محسوب می شوند سبز زارا و سبز چمنی هستند.

فراموش نکنید که یکی از استایل هایی که همیشه ترندی و مد است، استایل مونوکروم سبز می باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های تابستانی با مانتو سبز آشنا شوید.

مانتو سبز

مانتو سبز

معجزه رنگ نارنجی در کنار مانتو سبز

رنگ نارنجی یکی از رنگ های ثانویه است که از ترکیب دو رنگ قرمز و زرد به دست می آید و جزو رنگ های گرم طبقه بندی می شود. نارنجی رنگی است معمولا برای توصیف غروب خورشید و آتش به کار می رود و مکمل رنگ آبی، سبز می باشد. حال اگر می خواهید استایلی زیبا و جسورانه را تجربه نمایید بهتر است که به جای شال سفید یا مشکی از شال نارنجی برای تمیل استایل خود کمک بگیرید. البته در ست کردن رنگ نارنجی در کنار مانتو سبز دقت نمایید که سبز انتخابی شما چه نوع سبزی است و نارنجی خود را با توجه به طیف سبز خود انتخاب نمایید؛ برای مثال سبز زیتونی و سبز زارا هر کدام با طیف های مختلفی از نارنجی ست می شوند. 

مانتو سبز

مانتو سبز

مانتو سبز را با رنگ سفید و کرم ست کنید

جالب است که بدانید رنگ سبز بعد از رنگ آبی دومین رنگ محبوب در بین مردم دنیا است، زیرا این رنگ تاثیر گذار از پرتکرارترین رنگ‌ ها در طبیعت است. رنگ سبز نماد آرامش، رشد و نمو، از نو زاده شدن و همچنین نمادی از هارمونی و هماهنگی است. با این‌حال در دنیای فشن٬ رنگ ریسک و پر چالشی محسوب می‌ شود و معمولا این سوال را در ذهن می‌ آورد که به مانتو سبز رابا چه رنگ هایی می توان ست کرد؟ در جواب این سوال و دغدغه خوب است که بدانید رنگ کرم و سفید دوتا از رنگ هایی هستند که در کنار رنگ سبز ترکیب های زیبا و خوبی را ایجاد می کنند، پس برای ست کردن مانتو سبز خود می توانید از شال و یا شلوار کرم و یا حتی سفید استفاده نمایید.

مانتو سبز

مانتو سبز

مانتو سبز را با سرخابی ست نمایید؛ مثل یاقوت بدرخشید

سرخابی رنگی است که در طیف های مختلفی از قرمز مایل به ارغوانی گرفته تا بنفش مایل به قرمز گستردگی دارد، این رنگ جذاب دارای انرژی و تاثیرگذاری زیادی است و جالب است که بدانید در کنار مانتو سبز برای استایل های تابستانی معجزه می کند. پس اگر برای استایل تابستانی خود به دنیال یک ترکیب رنگی جذب هستید باید بگوییم که انتخاب یک مانتو سبز به همراه شال و شلوار سرخابی برای استایل شما معجزه خواهد کرد. فراموش نکنید که رنگ سرخابی برای اکسسوری هم می تواند انتخاب درستی باشد، پس اگر شلوار را رنگی نمی پسندید می توانید اکسسوری هایتان را سرخابی انتخاب نمایید.

مانتو سبز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی