|

مانتو نارنجی را چگونه ست کنیم؟

یادت نره مانتو نارنجی پوشیدن الکی نیست؛ استایل تابستونی را پر انرژی و جذاب تجربه کنید

مانتو نارنجی

نارنجی از جمله رنگ های شاد می باشد که طرفداران بسیاری در صنعت مد و پوشاک را دارد با این حال که همه می دانند ست کردن آن بسیار سخت است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نارنجی از جمله رنگ های شادی می باشد که طرفداران بسیاری در صنعت مد و پوشاک را دارد با اینکه همه می دانند ست کردن مانتو نارنجی در استایل چقدر می تواند سخت باشد ولی باز هم انتخاب خیلی از خانم ها این رنگ زیبا است. از نظر روانشناسی هم رنگ نارنجی جزو رنگ های شاد و موجب نشاط و انرژی در شما می شود، پس اگر می خواهید تابستانی شاد و جذاب را تجربه کنید بهتر است که مانتو نارنجی را انتخاب کنید و با ترفندهایی که در ادامه این مقاله یاد خواهد گرفت آن را ست کنید. البته فراموش نکنید که ست کردن مانتو نارنجی کمی دشوارتر از مانتو سفید یا مشکی است به همین خاطر بهتر است تا آیتم های مکمل را محتاطانه تر انتخاب نمایید تا استایل خود را با انتخاب های اشتباه خراب نکنید. برای ست کردن نارنجی انتخاب شلوار نارنجی و یا استایل مونوکروم را فراموش کنید زیرا درخشش این رنگ بسیار زیاد است به همین علت بهتر است در استایل روزمره با سایر رنگ ست شود. یک ست اسپرت نارنجی نئونی برای ورزش و کوهنوردی گزینه ای ایده آل به شمار می رود. زیرا به دلیل تضاد با محیط و درخشندگی بالای آن در صورت بروز حادثه به راحتی قابل شناسایی است.

ولی برای استایل های روزمره و یا کلاسیک مونوکروم این رنگ اصلا گزینه مناسبی نخواهد بود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های تابستانی با مانتو نارنجی آشنا شوید.

مانتو نارنجی

مانتو نارنجی

مانتو نارنجی و معجزه رنگ آبی کاربنی؛ جذاب و شیک بپوشید

رنگ نارنجی با گرمای خود توجه بسیاری را جلب می کند و از نظر سطح هشدار، تنها یک درجه از قرمز کمتر است، پس برای انتخاب رنگ مکمل و یا آیتم های دیگر استایل سعی کنید از رنگ های پاستلی و کمرنگ استفاده نکنید زیرا این رنگ ها اصلا رقیب های خوبی برای نارنجی نخواهند بود. پیشنهاد ما برای استایل تابستانی شما رنگ کاربنی است، مانتو نارنجی به همراه شلوار و شال آبی کاربنی می تواند بسیار جذاب و پر انرژی شما را نشان دهد. پس اگر برای رفتن به یک مهمانی آماده می شوید این ترکیب رنگی از شما یک ملکه شیک پوش خواهد ساخت، البته این ترکیب رنگی را برای استایل های اسپرت و کژوال هم فراموش نکنید زیرا مانتو شومیزی نارنجی با شلوار کتان آبی کاربنی جان می دهد.

مانتو نارنجی

مانتو نارنجی

مانتو نارنجی را با کرم یا طوسی ست کنید؛ از خنثی ها کمک بگیرید

دومین پیشنهاد ما برای ست کردن مانتو نارنجی در استایل تابستانی رنگ خاکستری و کرم است. خاکستری رنگی خنثی است که با هر رنگ پوست و سلیقه ای می تواند تبدیل به یک انتخاب شیک شود. نارنجی یکی از مناسب ترین رنگ هایی است که با طوسی ترکیبی عالی می سازد. شما می توانید از طیف های مختلف تیره تا روشن خاکستری برای این کار استفاده کنید. البته ار رنگ کرم هم برای ست کردن این مانتوی جذاب غافل نشوید زیرا مانتو کرم نمی تواند برای استایل تابستانی شما به تنهایی کافی باشد ولی آیتم های مکمل یا اکسسوری های کرم می توانند در کنار مانتو نارنجی برای استایل شما معجزه کنند.

مانتو نارنجی

مانتو نارنجی

ترکیب مانتو نارنجی و سبز زارا را فراموش نکنید

آخرین پیشنهاد ما برای استایل تابستانی شما استفاده مانتو نارنجی به همراه آیتم های مکمل سبز است. سبز و نارنجی دو رنگ از رنگ های ثانویه چرخه رنگ هستند و کنار هم به خوبی می‌ درخشند. سبز نماد آرامش و صلح در کنار نشاط و هیجان نارنجی فوق العاده است. شما برای داشتن این ترکیب زیبا فقط کافی است که تا حدی جسارت به خرج دهید و شلوار و شال خود را به جای رنگ های خنثی از رنگ سبز زارا انتخاب نمایید.

مانتو نارنجی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها