|

شلوار دمپارا چه جوری بپوشیم؟

انواع استایل زنانه با شلوار پارچه ای دمپا؛ عید امسال خانوووووم و قد بلند باش

شلوار پارچه ای دمپا

شلوار دمپا به شلوار هایی گفته می شود که از کمر تا زانو جذب، و از زانو به پایین گشاد هستند. این شلوار در استایل خانم ها جایگاه ویژه ای دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از شلوارهای زنانه که در سال های اخیر ترند شده است و در استایل خانم های شیک پوش ایرانی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است شلوار دمپا یا بوت کات است. بر خلاف تصور عموم ، شلوار دمپا گشاد نیز انواع مختلفی دارند و فاکتورهایی مثل طول فاق، بلندی، گشادی پاچه شلوار و جنس و رنگ مدل های متنوعی را وجود می آورند. پس قبل از انتخاب شلوار دمپای خود برای استایل عید بهتر است که بدانید کدام نوع این شلوار برای استایل شما گزینه مناسب تری است و یا اینکه در استایل مجلسی و نوروزی شما آیا نوع لی و یا بوت کات این شلوار هم جای دارد یا فقط مجاز به استفاده از نوع پارچه ای آن هستید؟ برای مثال باید دقت کنید که هرچه قد بلندتر باشید دمپای شلوار شما می تواند گشادتر باشد اما خانم های قدکوتاه نمی توانند از شلوارهای خیلی گشاد در قسمت دمپا استفاده کنند زیرا آن ها را قد کوتاه تر نشان می دهند، که البته استفاده از این شلوارها به طور کلی توصیه نمی شود. یکی از ویژگی های دیگر شلوار پارچه ای دمپا این است که بلندی این شلوارها باید به اندازه ای باشد که به زمین نرسد تا کثیف و پاره نشود پس اگر قد کوتاه یا پاهای کوتاهی دارید با این شلوارها کفش پاشنه بلند بپوشید.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا استایل مجلسی با شلوار پارچه ای دمپا برای نوروز 1402 آشنا شوید.

شلوار پارچه ای دمپا

شلوار پارچه ای دمپا

شلوار دمپا و مانتو کتی؛ بهار امسال ترند پوش و جذاب باشید

حال که به نوروز نزدیک می شویم و یکی از دغدغه های همه خانم های شیک پوش خرید و انتخاب مانتو و شلوار مناسب برای ایام نوروز و مهمانی های عید دیدنی است یکی از جذاب ترین پیشنهاد های ما انتخاب یک مانتو کتی با یک شلوار پارچه ای دمپا است تا شما را شبیه به پرنسس های والت دیزنی کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شلوار دمپا گشاد از لباس هایی است که به همه می آید، یعنی مهم نیست چاق باشید یا لاغر، کوتاه یا بلند و با هر فرم اندامی که باشید می توانید شلوار دمپا گشاد بپوشید البته توجه کنید که شلوار گشاد با شلوار دمپا گشاد تفاوت دارد. شلوارهای بگ یا کاملا گشاد خود نیز دارای استایل های متفاوتی هستند پس دقت کنید که شلوارتان را اشتباه انتخاب نکنید.

شلوار پارچه ای دمپا

شلوار پارچه ای دمپا

شلوار دمپا و مانتو مجلسی بلند؛ خانوووم و قد بلند به عید دیدنی بروید

اگر می خواهید استایلی شیک ولی در عین حال رسمی و سر سنگین داشته باشید بهتر است به جای مانتو کتی کوتاه، مانتوهای مجلسی بلند را برای ست کردن با شلوار پارچه ای دمپا انتخاب نمایید. اگر قد کوتاهی دارید این استایل برای شما معجزه خواهد کرد زیرا قرار است شما را کشیده و قد بلند نشان دهد. البته دقت کنید که اگر پاهای کوتاهی دارید شلوار دمپای خود را فاق بلند انتخاب کنید در غیر این صورت هر طول فاقی می توانید بپوشید. به عنوان نکته پایانی پیشنهاد می کنیم که مانتوهایی که با شلوار دمپا گشاد می پوشید فیت باشد یعنی تنگ یا گشاد نباشد زیرا این شلوارها با مانتوهای خیلی جذب یا اورسایر ظاهر خوبی نخواهند داشت.

شلوار پارچه ای دمپا

شلوار پارچه ای دمپا

شلوار دمپای چاک دار بپوشید؛ با مد پیش بروید

اگر می خواهید با مد روز پیش بروید و همیشه ظاهری مدرن داشته باشید پیشنهاد ما به شما برای عید امسال انتخاب یک شلوار پارچه ای دمپا چاک دار است. این نوع از شلوار دمپا که جدیدا در تمامی طراحی های طراح های بزرگ دنیا دیده می شود یکی از زیباترین و جدیدترین نوع های این شلوار زنانه است. حال که می خواهید مدرن باشید فرقی نمی کند که مانتو کتی می پوشید یا یک مانتو تا زانو در نهایت به جای نوع ساده نوع چاکدار را ست کنید. برای این نوع شلوار دمپا شما می توانید از کفش پاشنه بلند و یا حتی کتونی های لژدار استفاده کنید تا زیبایی را بیش از بیش تجربه کنید.

شلوار پارچه ای دمپا

شلوار پارچه ای دمپا

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مارال ارسالی در

    لباس

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی